Mihin Helsingissä 6v tyttö manikyyriin?

  • Viestiketjun aloittaja "Ellu"
  • Ensimmäinen viesti
"Ellu"
Hei kaksplussalaiset,

Haluaisin viedä 6v kummityttöni joululahjaksi katsomaan helinäkeijua ja sitä ennen manikyyriin Googlettamalta löysin Sokoksen prinsessamanikyyrin 15min 50 eur. Tuo tuntuu aikaan nähden todella kalliilta, joten tietääkö joku toista vaihtoehtoa keskustasta/elokuvateatterin tuntumasta?

Kiitollisena otan vastaan vinkkejä!
 
"vieras"
Voisiko siihen leffaan yhdistää jotain muuta kivaa yhdessä tekemistä kuin manikyyrin?

Lahjapakettiin voi leffalipun lisäksi panna vaikka pienen putelin kynsilakkaa jos välttämättä haluaa.. Vai onko tuo 6-vuotias ihan itse kertonut haluavansa manikyyriin..?!
 
"Ellu"
[QUOTE="vieras";27683496]Voisiko siihen leffaan yhdistää jotain muuta kivaa yhdessä tekemistä kuin manikyyrin?

Lahjapakettiin voi leffalipun lisäksi panna vaikka pienen putelin kynsilakkaa jos välttämättä haluaa.. Vai onko tuo 6-vuotias ihan itse kertonut haluavansa manikyyriin..?![/QUOTE]

On sellainen prinsessatyttö. Haluaisin viettää hänen kanssaan omaa aikaa, kun hänellä useampi veli, jotka kuulema aina pilaavat kaiken (esim kynsien lakkauksen). Kiitos tuosta Stockmannista laittanut. Kyselen sieltä.
 
"Äiti minäkin"
Minä en myöskään pidä kauhean hyvänä ideana tuota manikyyriä. Siis kyllähän tuon ikäiset tykkäävät, jos kynsiä välillä lakataan, mutta jos niitä siinä vähänkään leikellään tai kynsinauhoja sorkitaan, niin se voi pienestä tuntua epämiellyttävältä. Eikö perinteiset jätskit tai muuta kävisi ja ostat vaikka pienen pussin, jossa kynsilakkaa ym. kuten joku ehdotti. Menette katsomaan jouluikkunoita jne.
 
"Äiti minäkin"
[QUOTE="Ellu";27683525]On sellainen prinsessatyttö. Haluaisin viettää hänen kanssaan omaa aikaa, kun hänellä useampi veli, jotka kuulema aina pilaavat kaiken (esim kynsien lakkauksen). Kiitos tuosta Stockmannista laittanut. Kyselen sieltä.[/QUOTE]

Toisaalta tällainen voisi olla kiva toteuttaa ihan omassa kodissasi, pukeudutte ja laittaudutte näteiksi. Mut itse tietty tiedät, mikä on paras ratkaisu. Ihanasti olet kuitenkin päivää järjestellyt, hän on varmasti ikionnellinen ja erityisesti saamastaan täydestä huomiosta :)
 
[QUOTE="vieras";27683496]Voisiko siihen leffaan yhdistää jotain muuta kivaa yhdessä tekemistä kuin manikyyrin?

Lahjapakettiin voi leffalipun lisäksi panna vaikka pienen putelin kynsilakkaa jos välttämättä haluaa.. Vai onko tuo 6-vuotias ihan itse kertonut haluavansa manikyyriin..?![/QUOTE]

Mitä vikaa siinä manikyyrissä on? Yhtälailla varmaan äidit lakkaa kotona tyttöjensä kynsiä..
 
[QUOTE="Äiti minäkin";27683530]Minä en myöskään pidä kauhean hyvänä ideana tuota manikyyriä. Siis kyllähän tuon ikäiset tykkäävät, jos kynsiä välillä lakataan, mutta jos niitä siinä vähänkään leikellään tai kynsinauhoja sorkitaan, niin se voi pienestä tuntua epämiellyttävältä.[/QUOTE]

Onhan ne ihan ammattilaisia ketkä niitä manikyyrejä tekee, niin luulis, että osaavat pientä tyttöä kohdella ikänsä vaatimalla tavalla.
 
"Äiti minäkin"
Mitä vikaa siinä manikyyrissä on? Yhtälailla varmaan äidit lakkaa kotona tyttöjensä kynsiä..
Niin mä ainakin itse ajattelin, että jos siihen liittyy kynsien leikkausta ja viilausta ym. niin se VOI tuntua epämiellyttävältä. Ei meidänkään lapset kauheasti "rakasta" kynsien leikkuuta ja kynnenalusten puhdistusta, mutta lakkauksesta tykkäävät.
 
[QUOTE="Äiti minäkin";27683567]Niin mä ainakin itse ajattelin, että jos siihen liittyy kynsien leikkausta ja viilausta ym. niin se VOI tuntua epämiellyttävältä. Ei meidänkään lapset kauheasti "rakasta" kynsien leikkuuta ja kynnenalusten puhdistusta, mutta lakkauksesta tykkäävät.[/QUOTE]

Se kynsien leikkauskin voi tuntua kivemmalta kun sen tekee joku muu kuin äiti :D Tai mä ite ajattelen, että musta ois varmaan pienenä ollut jännää käydä jossain manikyyrissä. Siinä kun ei kuitenkaan mitään kummempaa tapahdu (vrt. jotkut ripsienpidennykset) vaikka onkin vähän tollanen" aikuistenjuttu".
 
"Ellu"
Soitin Stockmannille ja niillä prinsessamanikyyri 12 eur. kestää 15min ja saman merkin kuin sokoksella, joten tuossa sokoksen hinnassa varmaan jokin virhe. Tuohon hintaan kuuluu viilaus, kerros lakkaa ja kahden kynnen koristelu. Varaan siis stockalle ajan. Kiitos avusta!
 
"Äiti minäkin"
Se kynsien leikkauskin voi tuntua kivemmalta kun sen tekee joku muu kuin äiti :D Tai mä ite ajattelen, että musta ois varmaan pienenä ollut jännää käydä jossain manikyyrissä. Siinä kun ei kuitenkaan mitään kummempaa tapahdu (vrt. jotkut ripsienpidennykset) vaikka onkin vähän tollanen" aikuistenjuttu".
Voihan se tietty näin olla ja varmaan onkin. :)
 
"Äiti minäkin"
[QUOTE="Ellu";27683804]Soitin Stockmannille ja niillä prinsessamanikyyri 12 eur. kestää 15min ja saman merkin kuin sokoksella, joten tuossa sokoksen hinnassa varmaan jokin virhe. Tuohon hintaan kuuluu viilaus, kerros lakkaa ja kahden kynnen koristelu. Varaan siis stockalle ajan. Kiitos avusta![/QUOTE]

Hieno juttu ja paketti kuulostaa ihan hyvältä kaikin puolin.

Kivaa päivää teille :)
 
"irina"
Oletkohan aikuinen lainkaan? Kummin tehtävä ei ole viedä pientä lasta kynsien lakkaukseen. Saati pienen lapsen kynsiä muutenkaan lakattavan. Häpeäisit, jos edes osaat. Älä turmele pientä lasta omalla vääristyneellä kauneusihanteella.
 
Äly hoi!
Jos rahaa haluat törsätä, niin miksi et käytä sitä niin, että oikeastikin apua? Tällaisella säällä esimerkiksi kunnon kinttaat.Lisäksi, jos lapsia haluat mukaan, niin katsothan kaikkia heitä. Ei nimittäin paljoa auta vanhempia arjessa jaksamaan, jos yhden vaan nappaat seuraasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äly hoi!;27684018:
Jos rahaa haluat törsätä, niin miksi et käytä sitä niin, että oikeastikin apua? Tällaisella säällä esimerkiksi kunnon kinttaat.Lisäksi, jos lapsia haluat mukaan, niin katsothan kaikkia heitä. Ei nimittäin paljoa auta vanhempia arjessa jaksamaan, jos yhden vaan nappaat seuraasi.
:LOL:
 
***
[QUOTE="irina";27683851]Oletkohan aikuinen lainkaan? Kummin tehtävä ei ole viedä pientä lasta kynsien lakkaukseen. Saati pienen lapsen kynsiä muutenkaan lakattavan. Häpeäisit, jos edes osaat. Älä turmele pientä lasta omalla vääristyneellä kauneusihanteella.[/QUOTE]

Mikä sua rassaa?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Äly hoi!;27684242:
Sehän on hienoa, että oikein naurattaa. Monessa lapsiperheessä ei naureta tänäkään jouluna. Raha ei riitä ja vanhempien jaksaminen kortilla.
Mä kyl luulen, että ap tietää kummityttönsä ja hänen perheensä tarpeet paljon paremmin kuin sinä. Ei kannata yleistää.
 

Yhteistyössä