Ehkäisykapselin poisto ja raskaus

hei kaikki! Kauanko teillä on kestänyt ehkäisykapselin poistosta että raskauduitte tai että kuukautiset ylipäänsä alkoi? Minulla ollut kaksi vuotta kapseli ja poisto ajankohtainen..

Kiitos vastauksista :)
 
Mulla meni kaks viikkoa raskautumiseen ehkäisykapselin poistosta. Ennen poistoa tiputtelin 3kk verta putkeen ja pari päivää poiston jälkeen se lakkas eikä kuukautisia oo näkyny siitä lähtien. Nyt rv 18+4 ja raskaus etenee normaalisti :)
 
  • Tykkää
Reactions: *Neve*
Ilmottaudun mukaan seuraamaan keskustelua.
Mulla ollut nyt 3 vuotta kapseli ja nyt siis jo "yliaikaa". Poisto on ensi viikolla.
Haaveena siis raskaus, mutta yritän ensin paikantaa oviksen ajankohdan, koska neljän pojan jälkeen on haaveena tyttö, jota siis yritämme. Nyt on käytössä magnesium, kalkki, taatelit ja karpalot ;)
 
Ilmottaudun mukaan seuraamaan keskustelua.
Mulla ollut nyt 3 vuotta kapseli ja nyt siis jo "yliaikaa". Poisto on ensi viikolla.
Haaveena siis raskaus, mutta yritän ensin paikantaa oviksen ajankohdan, koska neljän pojan jälkeen on haaveena tyttö, jota siis yritämme. Nyt on käytössä magnesium, kalkki, taatelit ja karpalot ;)
Meillä vähän sama,kolme poikaa ja nyt kaikki konstit kokeillaan josko se tytön tyllerö sieltä tulisi. (Yhtä rakas poikakin on mutta pannaan nyt kaikki mahdollisuudet peliin :D kävin tänään ostamassa karpalo kapseleita ja magnesiumia,calsium vielä apteekissa.. mikä tuolla taatelilla on idea? Siitä en vielä ole kuullutkaan. Napostelen myös puolukoita iltaisin. Aion myös ovulaatio tikuilla tikutella ovista ja sen ajankohtana ei puuhailla,katsotaan saadaanko mitään aikaiseksi :D aina on pojat tärpännyt juurikin ovulaation aikana puuhailuista,joten usko ajoitukseen on kova. :)
 
Meillä vähän sama,kolme poikaa ja nyt kaikki konstit kokeillaan josko se tytön tyllerö sieltä tulisi. (Yhtä rakas poikakin on mutta pannaan nyt kaikki mahdollisuudet peliin :D kävin tänään ostamassa karpalo kapseleita ja magnesiumia,calsium vielä apteekissa.. mikä tuolla taatelilla on idea? Siitä en vielä ole kuullutkaan. Napostelen myös puolukoita iltaisin. Aion myös ovulaatio tikuilla tikutella ovista ja sen ajankohtana ei puuhailla,katsotaan saadaanko mitään aikaiseksi :D aina on pojat tärpännyt juurikin ovulaation aikana puuhailuista,joten usko ajoitukseen on kova. :)
En oikein tiedä mikä niissä Taateleissa oli se juttu, mutta oli jossain mainittuna suositeltujen ruokien listalla. Sen tiedän että ne on pahan makuisia
Mä ostin kans ison nipun ovistestejä, ja nyt pitäis opetella niitä käyttämään.

Nyt kun on jo yliaikaa kapseli, niin on myös menkat ollu nyt kerran 33päivän kierrolla. Jos sama kierto on nyt poiston jälkeen, niin ajattelin että alettais koittaa sit heti tokasta kierrosta poiston jälkeen.
 

Yhteistyössä