Etsin spermanluovuttajaa tai kasvatusvanhempaa

Hei!

Olen 36-vuotias e-pohjanmaalla asuva vakityössä käyvä yh-äiti. Minulla on ennestään kolme poikaa, joista kaksi olen saanut pitää. Etsin itselleni luovuttajaa (tai mahdollisesti myös vanhemmuuskumppania). Vanhin lapsista asuu jo itsekseen opiskelupaikkakunnalla, nuorempi 4v minun kanssani. Kuopuksen menetin tammikuussa. Hän eli raskausajan komplikaatioiden jälkeen vain 18 päivää, rakkaus on suuri ja tyhjä kolo minussa vielä suurempi. Mitään muuta en toivoisi kuin että saisin vielä elävän lapsen syliin, ja pitää hänet luonani.
Toivoisin että luovuttaja/kasvatuskumppani ei olisi jakanut siementään joka suuntaan, koska Suomi on hyvin pieni maa. Mahdollisuutena on myös klinikalla käyminen, mutta sen on niin kallista että mieluummin laittaisin rahat lapseen itseensä ja hänen tarpeisiinsa.
Sydämeni särkyi kun menetin niin kallisarvoisen asian kuin oman pienen lapseni. Tiedän kyllä että hänen paikkansa sydämessäni on aina hänen ja sitä koloa kukaan ei voi täyttää. Mutta sen armottoman tyhjän sylin voi. Minä tarvitsen vielä yhden lapsen rakastettavaksi, koska rakkautta minulla piisaa, yli äyräiden. Kuitenkaan tässä vaiheessa minä en jaksa uskoa saavani enää parisuhdetta jossa voisin haaveeni toteuttaa. Otathan yhteyttä jos yhtään kiinnostaa, vastailen mielelläni kysymyksiin!
Ota yhteyttä vauva2019@hotmail.com
 

Yhteistyössä