Henkinen ahdistus ja rajun seksin etsiminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onkohan kellään ollut samoja tuntemuksia...? Minulla on siis muodostunut jonkinlainen pakkomielle rajusta seksistä ja jotenkin se yhdistyy tuntemaani ahdistukseen. Tunnen olevani jotenkin epäonnistunut ja huono, paska huora joka ei kelpaa muuhun kuin seksiin. Nämä tunteet alkoivat kun erosin exästäni joka petti ja valehteli koko suhteen ajan. Käytti minua vain seksiin ja salasi toisen suhteensa joka tuli täytenä yllätyksenä. Kyseinen mies myös halusi harrastaa kimppajuttuja kaverinsa kanssa, suostuin pari kertaa ja paska ja nolo fiilis jäi niistä.

Tämän jälkeen minulle on kehittynyt jokin pakkomielle. Tunnen koko ajan ahdistusta ja kaipaan että joku vain käyttää minua rajusti ja alistaa, lyö ja kuristaa (siis seksissä). Olen aina tykännyt vähän rajummasta ja tiedän, että se on normaalia, mutta nyt se on pakkomielle ja kietoutuu itseinhon ja ahdistuksen tunteisiin. Etsin jatkuvasti miestä joka toteuttaisi tämän. Olen kokeillut yhdenyön juttuja ja kun en saa kaipaamaani haluan etsiä uuden. Asia on jatkuvasti mielessä. Aiemmin etsin oikeaa suhdetta ja rakkautta, mutta nyt en osaa kuvitella sellaista enää, tunnen vain tietynlaista inhoa itseäni ja kaikkea kohtaan ja haluan vain seksiä ja rajua sellaista. Onkohan tällainen ihan tervettä?
 
vierailija
Ihan normaalia tuo mielestäni on. Ihmisillä on erilaisia haluja ja fantasioita. Täytyy vaan varmistaa, että asiat pysyvät hallussa ja tarpeeksi turvallisina. Seksin haku netistä on myös ihan normaalia nykyisin ja paljon sieltä löytyy kaltaisiasi ihmisiä. Jos joskus tuntuu, että asiat lähtevät käsistä, niin silloin niistä kannattaa jutella ajoissa ammattilaisen kanssa.
 
vierailija
"Tunnen olevani jotenkin epäonnistunut ja huono, paska huora joka ei kelpaa muuhun kuin seksiin."
Nämä tuntemukset ovat kaikkea muuta kuin normaalia!!!
Itseinho ja viha ei koskaan ole normaalia. Kehottaisin kyllä ammattiauttajalle hakeutumista. Olet selvästi itsetuhoinen. Se ilmenee juuri ajatuksina ja haluna vahingoittaa ja satuttaa itseä "rangaistukseksi" jostain, niin, mistä? Mistä haluat itseäsi rangaista? Vai onko niin että eks-kumppanisi tekoja kohtaan tuntemasi vihan käännät itseesi?
Seksifantasiat ovat täysin jotain muuta.
 

Yhteistyössä