Huhtikuiset 2018

Plussasin toissa päivänä kp 23/25 haaleat viivat kaupan testeihin, selkeän clearbluen plussaan ja cb digiin pärähti raskaana 1-2 ❤ Esikoinen minulle ja miehelleni :) la olisi 1.4. Tänään viikkoja 4+0, varhaisultraan varaan ajan heti alkuviikosta parin viikon päähän. Niin kova pelko kohdunulkoisesta tai tuulimunasta kun testit vielä niin haaleita, mutta jospa kaikki olisi hyvin :)
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu
Plussasin toissa päivänä kp 23/25 haaleat viivat kaupan testeihin, selkeän clearbluen plussaan ja cb digiin pärähti raskaana 1-2 ❤ Esikoinen minulle ja miehelleni :) la olisi 1.4. Tänään viikkoja 4+0, varhaisultraan varaan ajan heti alkuviikosta parin viikon päähän. Niin kova pelko kohdunulkoisesta tai tuulimunasta kun testit vielä niin haaleita, mutta jospa kaikki olisi hyvin :)
 
Oijoi, lähti vahingossa kopioimaan ☺Elikkäs täällä toinen haaleiden plussien tekijä. Tosin viivat oli se verran tummahkoja, että mieskin ne erotti, joten sillon ne on jo oltava jotain Laskettu olisi 4.4. 2018. Sain keskenmenon viime joulukuussa ja sillä vähän pelokas olo,mutta päätin etten pilaa tätä turhalla pelolla. Toivotaan, että kaikki menee hyvin. On ollut jo vähän pahaolo joka on hyvä merkki
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu
Oijoi, lähti vahingossa kopioimaan ☺Elikkäs täällä toinen haaleiden plussien tekijä. Tosin viivat oli se verran tummahkoja, että mieskin ne erotti, joten sillon ne on jo oltava jotain Laskettu olisi 4.4. 2018. Sain keskenmenon viime joulukuussa ja sillä vähän pelokas olo,mutta päätin etten pilaa tätä turhalla pelolla. Toivotaan, että kaikki menee hyvin. On ollut jo vähän pahaolo joka on hyvä merkki
Onko sulla kuvia sun testeistä? :) Ois kiva nähä sun viivat
 
Täällä 35v. 5 lapsen äiti...meillä oli tasan kerran seksiä koko kierron aikana kp 14/28 Ja plussasin eilen dpo 10 aivan selvät viivat kahdella eri testillä ja tänään dpo 11 sain digitestiin raskaana 1-2 mulla esikoinen on 9v. Ja nuorin täyttää 1.9 kolme vuotta...eli tälläinen iltatiltatähti tulossa...laskettu ois 3.4
 
Heippa!

Täältä ilmoittautuu 32v kolmen lapsen äiti mukaan. Vanhin pian 9v, nuorin 5v. Haalea positiivinen testi tehty 19.7, joten toivottu iltatähden odotus olisi alkamassa.

Laskurit näyttävät lasketun ajan maaliskuun loppuun, mut koen kuuluvani tälle puolelle. Alateitse syntyneet lapsemme ovat syntyneet vasta 13-14 päivää lasketun ajan jälkeen. Esikoinen leikattiin kiireellisenä vakavan raskausmyrkytyksen vuoksi, kun käynnistelyistä huolimatta paikat ei auenneet milliäkään.

Mukavaa että täällä muita samanaikaisia :)
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu
No niinhän siinä kävi että hennosta plussasta huolimatta kuukautiset alkoivat. Lisää yritystä vaan ☺ Harmittaa, mutta tätä on elämä. Toivonmukaan tässä kierrossa tärppää Ihanaa odotusta kaikille tuleville huhtikuisille ja niille jotka jo ovat tässä ryhmässä.
 
Hei, olen kolmatta lasta odottava ja ikää löytyy 31 vuotta. Laskettu aika on laskureiden mukaan maaliskuun lopulla, mutta ensimmäinen meni viikon yli ja toinen kaks viikkoa joten olen melko varma että tämä kolmaskin päättää syntyä hyvin myöhään :D Huhtikuulle siis menee että paukkuu, voin toki olla väärässä mutta tunnen kuuluvani tänne huhtikuisiin:) Onnea kaikille plussista <3
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu
Josko kohta voisi vähän hellittää tän paniikin kanssa, alussa viiva ei r-testissä tummunut mutta nyt alkanut 3päivänä tummumaan ainakin vähän, vai näkeekö muut saman kuvasta? :) Nyt 4+2 omien laskujen mukaan eikä vieläkään mitään raskausoireita, tai ainakaan mitään "klassisia" oireita esim nippailuja tai pahoinvointia :D ala selkää jomottelee vähän väliä, röyhtäyttää monia kertoja päivässä ja valkkarin määrä jotain hirveää kahvi maistuu ainakin vielä, mutta kupillisen jälkeen kauhea raudan maku suuhun :D mies ihan hädissään mun kanssa kun eka raivoon ja sit itkukohtaus perään, härregyyd
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: IlonaSu
Josko kohta voisi vähän hellittää tän paniikin kanssa, alussa viiva ei r-testissä tummunut mutta nyt alkanut 3päivänä tummumaan ainakin vähän, vai näkeekö muut saman kuvasta? :) Nyt 4+2 omien laskujen mukaan eikä vieläkään mitään raskausoireita, tai ainakaan mitään "klassisia" oireita esim nippailuja tai pahoinvointia :D ala selkää jomottelee vähän väliä, röyhtäyttää monia kertoja päivässä ja valkkarin määrä jotain hirveää kahvi maistuu ainakin vielä, mutta kupillisen jälkeen kauhea raudan maku suuhun :D mies ihan hädissään mun kanssa kun eka raivoon ja sit itkukohtaus perään, härregyyd
Hyvinhän tuo on tummunut!
 
Tässä mun viivat ..alin dpo 12 ja 2 ylintä dpo 13..tänään siis dpo 13 ja viikot 4+1...mulla oli myöhäinen ovis kp 16/28..
Niin nätit viivat :) Kyllä on niin tuskaa oottaa vielä 3vko:a ultraan, nyt just 4+2.. En vaan meinaa päästä tästä paniikista kun keskenmeno ja kohdunulkonen kummittelee mielessä.. eikä pahoinvointia oo vielä ja sehän se ressaakin, ainut että ruokahalu lähteny kävelemään, ikenet vuotaa herkästi verta, närästää ja pientä öklötystä vaan ja haukottelen kokoajan :D onkos sulla oireita? :)
 
Niin nätit viivat :) Kyllä on niin tuskaa oottaa vielä 3vko:a ultraan, nyt just 4+2.. En vaan meinaa päästä tästä paniikista kun keskenmeno ja kohdunulkonen kummittelee mielessä.. eikä pahoinvointia oo vielä ja sehän se ressaakin, ainut että ruokahalu lähteny kävelemään, ikenet vuotaa herkästi verta, närästää ja pientä öklötystä vaan ja haukottelen kokoajan :D onkos sulla oireita? :)
Mulla ei oo muuta oiretta kuin väsymys ja vatsan turpoaminen...ei oo ennenkään ollut kuin vasta rv 6+ tullut pahoinvoinnit
 

Attachments

Yhteistyössä