Kaasugrilli vai hiiligrilli?

Hiiligrilli on kuulema the only one, kunkkujen kingi ja paras (y)...
..mutta kaasugrillilläkin saa ihan syötävää(y)
Että ihan miten se sua pistäjjää asian suhteen :)...mä en nuista(kaan) tiiä oikeesti mitään:notworthy:

Mutta ite kallistuisin hiiligrillin puoleen kun onhan siinä nyt vaan ihan oma fiilis ja säväys...ja makukin oli erilaisempi...jopa himpun verran parempi(y)

Siis siinä grillattavassa r u u a s s a, ei grillissä:barefoot:...
 
Hiiligrilli on kuulema the only one, kunkkujen kingi ja paras (y)...
..mutta kaasugrillilläkin saa ihan syötävää(y)
Että ihan miten se sua pistäjjää asian suhteen :)...mä en nuista(kaan) tiiä oikeesti mitään:notworthy:

Mutta ite kallistuisin hiiligrillin puoleen kun onhan siinä nyt vaan ihan oma fiilis ja säväys...ja makukin oli erilaisempi...jopa himpun verran parempi(y)

Siis siinä grillattavassa r u u a s s a, ei grillissä:barefoot:...
Yks nuollu sitä rilliä hah!:LOL::barefoot::barefoot:
 
Pin
Riippuu miten paljon haluat grillata ja kauan aiot käyttää aikaa siihen. Mä en jaksaisi hiiligrilliä aina ja kaasu on ihanan helppo. Erehtyi meidän ehdoton hiiligrillaaja-vieras luulemaan viimeksi, että olin hiilellä tehnyt syötävät ja ei sen jälkeen olekaan ollut niin ehdoton... Voisin kyllä hankkia periaatteessa molemmat, olis se hieno rivi kun olis hiiligrilliä, kaasu ja savustin samaa sarjaa. :love: Fiiliksen mukaan sitten mitä käyttää milloinkin.
Savustin onkin jo tulossa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Hiiligrillissä, siis jos puhutaan nyt siitä vanahan aekasesta rillauksesta, oli tosin se hyvä oma makunsa mutta kyllä mä olen ollut ihan tyytyväinen kaasugrillin makuelämyksiinkin ja silläkin saa sen oman makunsa rillattavaan.
 
vierailija
Hiiligrilli sytytetään sinolilla, ja mitä siitä jää yli voi juoda. Lasolkin käy. Ja mukavaa kun se makkaranpätkäkin sitten maistuu samalta. Voittamaton yhdistelmä!

P.S saa myös sixpäkkinä!

 
Riippuu miten paljon haluat grillata ja kauan aiot käyttää aikaa siihen. Mä en jaksaisi hiiligrilliä aina ja kaasu on ihanan helppo. Erehtyi meidän ehdoton hiiligrillaaja-vieras luulemaan viimeksi, että olin hiilellä tehnyt syötävät ja ei sen jälkeen olekaan ollut niin ehdoton... Voisin kyllä hankkia periaatteessa molemmat, olis se hieno rivi kun olis hiiligrilliä, kaasu ja savustin samaa sarjaa. :love: Fiiliksen mukaan sitten mitä käyttää milloinkin.
Savustin onkin jo tulossa :love:
Mä rupean kanssa kallistumaan kaasun puolelle...sori hiilen kannattajat! :)
Meillä on sen verran kiirettä että haluan vaan nopsaan ruuan tulelle, ja kun olen pallogrillillä jo hiilten kanssa pelannu niin nyt haluan kokeilla kaasua, siis kaasugrilliä. :D
 

Yhteistyössä