Kaksplus on paljo parempi ku vauva.fi! Mä en palaa sinne enää koskaa!!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää on mun mielestäni kyllä nettisivustona hiukan hankalampi kuin vauva.fi. Nää mainosbannerien täyttämät sivut on tympeitä kun varsinaista asiaa sekä perustoimintoja pitää etsiä niiden seasta.
 
vierailija
Tää on mun mielestäni kyllä nettisivustona hiukan hankalampi kuin vauva.fi. Nää mainosbannerien täyttämät sivut on tympeitä kun varsinaista asiaa sekä perustoimintoja pitää etsiä niiden seasta.
Mainokset saa helposti pois näkyvistä tuosta oikeasta laidasta, kunhan vain kaventaa sivua riittävästi. Silloin näkyy ainoastaan keskustelut.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Vauvalla oli ketju, jossa keskusteltiin metoo ilmiöstä. Kaikki ulkomaalaisten tekemät ahdisteluviestit poistettiin. Itse kirjoitin viestin, kuinka minua, on ahdisteltu ainoastaan maahanmuuttajien toimesta, ei koskaan suomalaisten.Tämä oli palstalla liikaa.
 
vierailija
Itse kirjoitin eilen yhteen ketjuun, jossa puhuttiin Makwanin kirjasta, että miksi tässä oli aiemmin 9 viestiä ja nyt vain viisi niin se poistettiin. Ihan uskomatonta!
 
vierailija
Tulin tänne pari viikkoa sitten vauvalta enkä palaa enää. Kirjoitin esim tänään aamulla pari avausta ja kas ne on täällä vieläkin vaikka on jo ilta! Vauvalla olisi pysynyt 3 sekuntia.
 

Yhteistyössä