Kaukajärvi, Tampere

  • Viestiketjun aloittaja "Mervi"
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
Osittain tosi kivaa aluetta, uimarantoja lähellä ja puistoja ym. Mutta jonkin verran levottomuutta myös, pari räkälää ja semmosta. Mutta kai joka lähiössä on.
 
"minä"
Kauppoja on, kouluja ja päiväkoteja. Palvelut löytyy, esim. S-market, apteekki, posti, kukkakauppa ym. Urheiluhalli jossa monenlaista liikuntaharrastusta. Ei tietääkseni merkittävästi mamuja, mutta jonkinverran juoppohanuja.
 
"Tre"
20-30min ja nyssejä menee aikas usein. citariin ei oo kans kauhee matka. Itse autottomana ei haluis asua tuolla. toi talo on varmaan rauhallinen, kun se on siitä keskustasta syrjemmällä, siellä omistusasuntojen joukossa.
 
"minä"
Järvimaisemat on parasta antia Kaukajärvellä. Olen asunut muutaman vuoden siellä, 5 min. kävelymatkan päässä rannasta. Oli mukavia lenkkipolkuja ja useampi kiva uimaranta.
 
"minä"
Ja suurin miinus on juopot (puistossa välillä juopottelee porukkaa, mutta omissa oloissaan usein), ja sitten se Sininauhakoti, josta joskus hortoilee vähän sekavaa sakkia.
 
Minulle jäi Kaukajärvestä rauhallinen mielikuva kun siellä asuin. Annalasta pidin ehkä vielä enemmän. Asuin tuolla Saarenvainionkadulla (vuokralla yksityisellä, eli oli osaketalo - kadun varrella on myös VVO:n tms. taloja). Oli todella rauhallista. Ja mukavat ulkoilumaastot ja hyvät bussiyhteydet keskustaan, Hervantaan ja TAYSiin. Jos vielä Tampereelle muuttaisin, Kaukajärvi tai Annala olisi ensimmäisenä listalla.
 
"vieras"
Asun tässä huonomaineisessa vuokratalossa Sininauhakodin vieressä ja täytyy sanoa ettei minkäänlaisia järjestyshäiriöitä ole koskaan ollut. Eikä muutenkaan pahaa sanottavaa.

Lähes kaikki tarvittavat palvelut Kaukajärveltä löytyy ja bussit kulkevat hyvin. Pois ei ole aikomusta muuttaa.
 
"Mervi"
Millä "puolella"? Onko jossain tuossa lähellä? Tai kai tuo paikka nyt niin iso on, että tuskin siellä nyt mitään slummia on? Tiukan guugletuksen tuloksena löysin Sininauhakodista seuraavaa; "Sininauhakodissa ja tukiasunnoissa työskennellään päihderiippumattoman elämän puolesta kristillisen uskon ja maailmankatsomuksen pohjalta. Pyrkimyksenä on lisätä asiakkaan elämänhallintaa päihteettömässä, valvotussa ympäristössä, jossa asiakas voi ottaa vastuuta omasta elämästä henkilökunnan tuella." Mä ymmärsin, et ne on jotain entisiä alkoholisteja? Vai pyöriikö siis siellä jotain narkomaaneja??? :O
 
"mä"
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24275906:
Kaukajärvellä on tosiaan kaks puolta. Toisella puolella on rauhallista omakotitaloa jne. ja toisella puolella tapahtuu... (yks murha, pari raiskausta jne. mitä on lehdestä jääny mieleen)
Mää muistan kaks tappoo, autoon sieppauksen ja olen kuullut että siellä pyörii toisinaan sellasia teiniporukoita jotka kuvittelee omistavansa koko kaukajärven ihmisineen..
Tota teinijuttua en kylläkään satavarmaks tiedä.

Önhan noita rikoksia muuallakin, joten en nyt kauksua sen perusteella tuomittis, mutta mieleen ovat jääneet kovan uutisoinnin vuoksi.
 
"vieras"
Mun mielestä aika huono maine. Onhan siellä niitä juoppoja ja tuntuu et ihan nuoretkin siellä aina kaljatölkkien kanssa. En nyt sano, että ois kauheen rauhatonta, mutta tapahtuihan siellä se murha ja raiskauksia. Ihan hyvät palvelut, mutta ei tosiaan lapsiperheen paratiisi.
 
"mä"
[QUOTE="vieras";24275972]Mun mielestä aika huono maine. Onhan siellä niitä juoppoja ja tuntuu et ihan nuoretkin siellä aina kaljatölkkien kanssa. En nyt sano, että ois kauheen rauhatonta, mutta tapahtuihan siellä se murha ja raiskauksia. Ihan hyvät palvelut, mutta ei tosiaan lapsiperheen paratiisi.[/QUOTE]

Kolme murhaa/tappoo suht lähiaikoina.
Toinen on se tyttö omassa asunnossaan ja toinen nuori tyttö kaukajärven keskustassa yöllä (poikakaveri sininauhakodin asukas).

Kolmas ulkomaalainen poika joka löydettiin kuolleena lempäälän koskesta, niin sen pojan kotoo kaukajärveltä löydettiin sen (ex)tyttöystävä, jonka se oli tappanu.
Eiks nää oo kaikki tapahtun kahen vuoden sisään?
 
No niin, pääseehän tänne taas kirjottelemaan. Palsta pisti pihalle hetkeksi. :D

Mutta niin. Syy, miksi mulla on jääny noi jutut mieleen, on ehkä eniten siinä, et tuntuu, et jos nykyisin jotain on jossakin täällä sattunut (just raiskausta tai murhaa), tapahtumapaikka on Kaukajärvi.

Eli siis noi hommat on tapahtuneet aika lyhyen ajan sisään ja lähiaikoina.
 
[QUOTE="mä";24276034]Kolme murhaa/tappoo suht lähiaikoina.
Toinen on se tyttö omassa asunnossaan ja toinen nuori tyttö kaukajärven keskustassa yöllä (poikakaveri sininauhakodin asukas).

Kolmas ulkomaalainen poika joka löydettiin kuolleena lempäälän koskesta, niin sen pojan kotoo kaukajärveltä löydettiin sen (ex)tyttöystävä, jonka se oli tappanu.
Eiks nää oo kaikki tapahtun kahen vuoden sisään?[/QUOTE]

Taitaapi olla juu.
 
kianna
[QUOTE="vieras";24275936]Asun tässä huonomaineisessa vuokratalossa Sininauhakodin vieressä ja täytyy sanoa ettei minkäänlaisia järjestyshäiriöitä ole koskaan ollut. Eikä muutenkaan pahaa sanottavaa.

Lähes kaikki tarvittavat palvelut Kaukajärveltä löytyy ja bussit kulkevat hyvin. Pois ei ole aikomusta muuttaa.[/QUOTE]

Asun myös Sininauhakodin vierellä eikä todellakaan ole ollut Sininauhakodista mitään riesaa koskaan. Päinvastoin, kivoja tapahtumia järjestävät aina välillä! Kaukajärvellä tosiaan hyviä lenkkipolkuja ja 3 uimarantaa joissa on puhdas vesi. S-market löytyy ihan läheltä, mutta tilausta olisi isommallekin kaupalle. Mutta kaiken kaikkiaan olen ollut tyytyväinen Kauksun asukas.
 
"Tamperelainen"
Huomioithan, että asuntoon on tulossa putkiremontti! "Tulevat remontit" kohdalla lukee että tulossa käyttövesi- ja viemäriputket uusitaan. Käytännössä tarkoittaa että asuntoon saattaa tulla jopa 15 000 lisähintaa rempan jälkeen ja joudutte asunnosta evakkoon. Nimittäin tuo asunnon mh hinta ON alhainen Tampereen seudulla. EIhän putkiremontti tietenkään huono asia ole; wc uusitaan ja remppa tuo kaikinpuolin lisä-arvoa asunnolle, mutta kannattaa ottaa se huomioon ennenkuin tekee kauppoja. Pienten lasten kanssa ei helposti pääse asunnosta mihinkään evakkoon putkiremppaa.. Mutta siistikuntoinen ja hieno asunto mun mielestä :)
 
siis sehän aivan rikollisten paratiisi. paljon narkkareita. kaverini rappukäytävässä oli juuri ammuttu jtn ja joutui soittamaan ambulanssin hänelle. jtn narkkaripuuhia tosi paljon. niitä murhajuttuja muutama. ja itse kävin kaukajärven s-marketin pihassa automaatilla ja lapseni jäi autoon niin joku eukko meinasi viedä lapseni, että itse en suosittele paikkaa!! pahoinpitelyitä illalla ja nuorisoporukka valtaa koko paikan ja huutelee ja metelöi iltaisin. heittelee kiviä ikkunoihin ja kusee nurkkiin.
 
"Mervi"
[QUOTE="Tamperelainen";24276328]Huomioithan, että asuntoon on tulossa putkiremontti! "Tulevat remontit" kohdalla lukee että tulossa käyttövesi- ja viemäriputket uusitaan. Käytännössä tarkoittaa että asuntoon saattaa tulla jopa 15 000 lisähintaa rempan jälkeen ja joudutte asunnosta evakkoon. Nimittäin tuo asunnon mh hinta ON alhainen Tampereen seudulla. EIhän putkiremontti tietenkään huono asia ole; wc uusitaan ja remppa tuo kaikinpuolin lisä-arvoa asunnolle, mutta kannattaa ottaa se huomioon ennenkuin tekee kauppoja. Pienten lasten kanssa ei helposti pääse asunnosta mihinkään evakkoon putkiremppaa.. Mutta siistikuntoinen ja hieno asunto mun mielestä :)[/QUOTE]

Juu tuo putkiremppa-asia täytyy selvittää, että milloin olisi, koska voidaan pitää tää nykyinen (vuokra)asunto niin pitkään kuin tarvis, ja muissakin kohteissa mitä ollaan katsottu on ollut tuo "tilanne". Hyväähän siinä juuri on se, että asunnon arvo nousee, ja kylppäriinkin saisi uudet kaikki. Asunnon hinta on sieltä alapäästä mitä ollaan katseltu kämppiä.. sillä ehkä se niin paljon kiinnittikin miun huomionkin. Mutta vähän kyllä pelottaa nää tappojutut, täällä meillä kun pahin rikos taitaa olla toi teinien ryyppääminen kylällä =(
 
"vieras"
siis sehän aivan rikollisten paratiisi. paljon narkkareita. kaverini rappukäytävässä oli juuri ammuttu jtn ja joutui soittamaan ambulanssin hänelle. jtn narkkaripuuhia tosi paljon. niitä murhajuttuja muutama. ja itse kävin kaukajärven s-marketin pihassa automaatilla ja lapseni jäi autoon niin joku eukko meinasi viedä lapseni, että itse en suosittele paikkaa!! pahoinpitelyitä illalla ja nuorisoporukka valtaa koko paikan ja huutelee ja metelöi iltaisin. heittelee kiviä ikkunoihin ja kusee nurkkiin.
Totta. Kierrän kaukaa. Samaa sarjaa kuin tesoma ja haukiluoma.
 

Yhteistyössä