Keltainen valkovuoto/enhän ole raskaana?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Haluatko tulla joskus raskaaksi?

  • Kyllä

    Ääniä: 0 0,0%
  • Ei

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    0
vierailija
Ei ennen ole ollut tällaista kellertävää valkovuotoa jota tulee siis paljon! Sitä on tullut jopa pikkuhousuista läpi housuihin asti. Vuoto ei ole limaista vaan kuivuu heti. Tänään nukuin alasti ja aamulla luulin pissanneeni housuun, mutta sänkyyn olikin vain valunut niin paljon keltaista valkovuotoa, mitä ei ikinä ennen ole käynyt. Olen erittäin huolestunut että olen raskaana, sillä olen lukenut että raskaana olevilla olisi keltaista valkovuotoa, vaikka olen harrastanut seksiä vain kondomin kanssa. Raskaus on pahin pelkoni, olen vasta 18v :'(
 
vierailija
Ota e-pillerit, niin ei tartte raskautta pelätä niin paljon. Itse olen ollut aina niin säikky, että varmistanut itse aina, etten vahingossa raskautuisi. En luota miesten 'ehkäisyyn'. He ovat välinpitämättömiä asian suhteen. Kunhan oman nautinnon saavat jotain kautta. Muista pitää itsestä huolta. Tsemppiä!
 
vierailija
Ota e-pillerit, niin ei tartte raskautta pelätä niin paljon. Itse olen ollut aina niin säikky, että varmistanut itse aina, etten vahingossa raskautuisi. En luota miesten 'ehkäisyyn'. He ovat välinpitämättömiä asian suhteen. Kunhan oman nautinnon saavat jotain kautta. Muista pitää itsestä huolta. Tsemppiä!
Parempi kondomi on nyt kun apllä on joku tauti
 

Yhteistyössä