Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

Laskettu aika Kesäkuussa 2017 :love:



Tiedot muodossa: Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi/synnytys

Tiedot punaisella värillä korostettuna, niin listan päivittäjä huomaa ne helpommin. Tekstin väriä saa muutettua pisaran kuvasta painamalla.

Odottajat:

1.6

Kaksinkarkuteillä / 19 / K-SKS / 2
Minimii10 / 27/ KYS / 2


2.6
Mymmykkä / 32 7 P-HKS / 4
Särö78 / 38 / KYS / 3 / poikalupaus
Cätrik33 / 31 / LS tai TYKS / 2

Tinkula / 31 / P-HKS / 4
Ripsi83 / 33 / LKS / 2

3.6

Lahja* / 36 / EKKS / poikalupaus
Fujin / 27 / NKL / 2. ja 3.
hanmum / 29 / hus / 1

sitruunasorbetti / 39 / - / 3 / poikalupaus


4.6
Murunmami / 30 / - / 3

Papunen84 / 31 / - / 3

5.6

Nobelius / 25 / KYS / 2 / tyttöolo
mimma] / 23 / Seks / 3
mamilis / 27 / KYS / 2


6.6
velmunkikatus / 35 / TAYS / 5

josssunen / 23 / - / 1 / tyttölupaus

7.6
Velmis / 33 / HUS / 1
Sohfia / 32 / P-HKS / 1
Drontti / 20 / KSSHP / 1
Albela / 38 / TYKS / 2

ElliNooraJ / 25 / KOKS / 1
Emiliaksi / 31 / - / 4 / poikaolo

8.6

Anki84 / 32 / NKL / 2
Ruutinen / 35 / KAKS / 3
Miaaak / 21 / VKS / 1 /
poikalupaus


9.6
ada amelia / 26 / - / 3

Pikkutassu17 / 30 / TAYS / 2
Murupiltti / 30 / - / 1


10.6
MrsInfelice / 30 / TYKS / 2

11.6
LiinaLiina / 38 / - / 3
nutella / 40 / TYKS / 3
emuliaa / 22 / HYS / 1
mhhoo / 31 / TYKS / 2


12.6

13.6
tiutiia / 25 / - / 1

14.6
Liz85 / 30 / Oys / 1
AdAstra / 37/ TYKS / 2

15.6
mommy85 / 31 / Kätilöopisto / 3
mila1 / 21 / NKL / 1
simpukka16 / 24 / TAYS / 1

16.6
aniara / 31 / HUS alue / 2 lapsi, ensimmäinen raskaus
Machmatin / 28 / - / 1

Skara / 27 / OYS / 2 / poikalupaus
Eveliina90/ 26 / kys / 1


17.6
Eleonoora / 24 / OYS / 2
Malin86 / 29 / - / 1

18.6

Armadillo / 33 / Satks / 2 / tyttölupaus
MerMer / 24 / KYS / 1
merin / 35 / NKL / 3


19.6

Höytyvä / - / Kaks / 2
briitta22 / 38 / OYS / 2
Murunimun/33/Tays/6


20.6
mannamakaroni / 29 / - / 1 / tyttölupaus
Annenna / 26 / JS tai NKL / 2 / tyttölupaus
babyfever87 / 29 / L-PKS / 1


21.6

Hellä84 / 32 / TAYS / 3
Kanelikardemumma / 36 / 2
Nuutti79 / 3.


22.6
Baby_ / 28 / TAYS / 1
Nuu_Nuu / 29 / - / 3
Giinamama2be / 36 / JS / 1 /
poikaolo

Hannakau / 25 / EKKS / 1
KesäPerho / 26 / - / 1


23.6
Prinsessa123 / 24 / - / 2
Riida / 32 / KOS / 2
Canela / 34 / - / 1
tinzu83 / 33 / TYKS / 5

Heidilei / 25 / EKKS / 1

24.6
Lumiukko84 / 32 / Koks / 1

Sanna_84 / 32 / TAYS / 4
sassa7 / 28 / VKS / 1


25.6
Tiidula / 31 / Satks / 3

Haaveissavauva / 25 / TAYS / 1
Lila onni / 36 / - /1


26.6
eejo / 34 / TAYS / 3

27.6

tuikkija / 37 / - / 3

28.6

29.6
Viizplus / 37 / TAYS / 6

30.6



Synnytyssairaalat:
E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala


Edelliset ketjut:

Syys-
http://kaksplus.fi/threads/kesaekuun-keijukaiset-2017.2481976/page-3

Loka-
http://kaksplus.fi/threads/kesaekuun-keijut-2017-lokakuu.2482405/


Marras-
https://kaksplus.fi/threads/kesaekuun-keijut-marraskuussa.2483621/

Joulu-
https://kaksplus.fi/threads/kesaekuun-keijut-joulukuussa.2484763/

Tammi-
https://kaksplus.fi/threads/kesaekuun-keijukaiset-tammikuussa.2486058/
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos uudesta ketjusta ja olojen ja lupausten lisäämisestä ;)

Tänään on jalat kipeät eilisestä treenistä :D Ei meinaa tuolista ylös päästä ja rappuset vasta onkin ongelmalliset. Liitoskipuja ei tullut, eli hyvin suunniteltu raskausajan treeni oli :)

Ai että eilen tuli stressi, anoppi tuli hoitamaan poikaa täksi päiväksi ja piti siivota kunnolla eilen. Mies ei olisi niin tarkka ollut, mutta minä siivosin jääkaappia myöten kaikki. Luulin että anoppi lähtee tänään mutta eipä lähdekään, jääkin yöksi... Ihan kiva anoppi mutten olisi jaksanut nyt yövieraita. Miehen piti huolehtia hänelle petivaatteet ym tarvittava sinne kotiin, itse olen iltaan asti töissä. Ei nyt ollutkaan huolehtinut lakanoita, passitin miehen kotiin kesken työpäivän palvelemaan äitiään lakanoiden osalta. Aika hirviö varmaan olen, mutta itsepähän lupasi hoitaa äitinsä vierailun. Semmoinen tilitys tältä päivältä :D :D
 
Siivosit varmaan liian huolella, @nobelius , kun anoppi viihtyi noin hyvin! ;) Mä kyllä tykkään kans puunata jos tulee ketä tahansa vieraita, mies ei taas edes likaisia alkkareitaan korjaa pois olkkarista lojumasta vaikka on pyytänyt kavereita kylään...

Pitäis yrittää itseäänkin potkia vähän urheilemaan, mutta se maistuu niin puulta varsinkin näin talvella (en uskalla pimeällä mennä vaikka puistoon lenkille, mikä vähän rajoittaa lenkkeilymaastoja) ja varsinkin nyt kun puuskutan jo pelkästä portaiden kiipeämisestä kuin kuoleman kielissä. Kaikki urheilu tuntuu ihan tajuttoman raskaalta... Kuljen sentään työmatkat kävellen eli ihan täysin paikoilleen en ole jumahtanut, mutta lihaskuntojumppa voisi olla aika kova sana.

Mulla alkaa vihdoin työkuvio selkeytyä ja sain eilen paperit allekirjoitettua kolmeksi vuodeksi eteenpäin! Nyt voin sitten hyvillä mielin käydä tiistain rakenneultran jälkeen kertomassa pomolle uutiset ja olla sen jälkeen ihan julki-raskaana töissä. Ihanaa! :love: Nukuin viime yönä paremmin kuin varmaan kahteen viikkoon (ja se on näillä unenlahjoilla paljon sanottu).
 
Niin varmaan siivosin :D Tuo oliki hyvä huomio jatkoa ajatellen.

Onnea mannamakaroni jatkoista töissä! Kylläpä nyt on tosiaan kiva vauvaa hoitaa kotona, kun ei työkuvioita tarvitse huolehtia. Ehkä sillä oli vaikutusta uniinkin nyt ;)
 
Kiitos uudesta ketjusta! :)

Mua alkanut stressata ihan hirmusesti viime päivinä!En tunne vieläkään vauvan potkuja, onneksi huomenna vihdoin se siirretty lääkärineuvola. Sen lisäksi stressaan tulevaa muuttoa maaliskuun loppupuolella, kerrostalokämpästä omakotitaloon, kaiken lisäksi vielä toiseen kuntaan joten neuvolakin vaihtuu..Kaiken lisäksi vielä töissäkin tosipaha tilanne henkilöstön kanssa, joutunut ylitöitä tekee oikeen urakalla vaikka pitäis jo ottaa vähän rauhallisemmin.
Kesälomatkin piti jo laittaa eteenpäin. Päätin sitten pitää omani jo ennen kun jään äitiyslomalle. En tiedä onko kaikkein viisain päätös, oon varmasti eri mieltä vuoden päästä kun äitiysloma loppuu, mutta päätin kuitenkin nyt näin!Pääsenpä sitten laittamaan uutta kotia kunnolla ajan kanssa ennen kun vauva syntyy!
Eli ei ois enää kuin 10vkoa töitä, josta viikko vielä talvilomaa, ennen kun jään pois!Heti tuli vähän parempi mieli, kiitos kun sain avautua!! :D

Giina 19+6
 
Juu, valtava helpotus oli kyllä tuo allekirjoitus. (y)

Onhan tuossa jo vaikka kuinka monta isoa stressin aihetta, @Giinamama2be ! Ihan ymmärrettävää jos välillä ahdistaa. Toivottavasti lääkärikäynti tuo vauvan suhteen mielenrauhan. Voihan olla että et vain ehdi huomata niitä liikkeitä kun arki on noin kiireistä?

Mihinkäs kaikki muut kesäkuun odottajat ovat kadonneet? :)
 
Täälä ollaan myös. Flunssan kourissa huomista neuvolaa odotellessa. :)
Ou nou, tsemppiä taudin selättämiseen! Mulla on viime päivinä ollut niin jyrän alle jäänyt olo ihan näin terveenäkin, etten halua edes tietää kuinka paljon väsyttäisi kipeänä. :unsure: Olo on kyllä muuten ihan hyvä, mutta energisyys on tästä keskiraskaudesta melko kaukana! :LOL: Nukun öisin yhdeksän tunnin sikeitä unia, mutta mikään ei tunnu riittävän...
 
Mimmalle kovasti paranemisia! Miten neuvola meni? :)

Tänään on kovasti vauvan potkuja tuntunut täällä, päivällä töissä oli hetkiä kun pikkuinen innostui ihan villisti potkimaan ja nyt illallakin kyllä liikkeitä tuntui 30min ajan enemmän ja vähän pitkin iltaa. Nyt olisi viimeiset yövuorotkin tehty, sovin pomon kanssa lopettavani yövuorot nyt rv 22. Väsymys alkaa viedä voiton öissä, vauva haluaa vissiin unta :D Jospa nyt pysyis ne verenpaineetkin maltillisemmalla tasolla.

Missä kaikki meidän kesäkuiset on?? Tulkaa jotakin kuulumisia kertomaan :) Lista odottajista on pitkä mutta hiljaista täällä tuntuu olevan nyt.
 
Hei kaikille ja kiitos mammamakaronille uudesta pinosta!

Minulla on olo niin seesteinen et ei oo oikein mitään vaivojakaan enää. Välillä mahaa kiristää jos esim. enempi kävelee. Liitoskipujakaan ei ole nyt ollut. Onneksi töissä pystyy hommia vaihtamaan vähän sen mukaan miten raskaita/kevyitä töitä on. Ei olis enää töitäkään paljon jäljellä, 11 viikon päästä alkaa äippäloma ja siinä välissä on vielä talviloma ja pääsiäisen pyhät.

Minulla on kyllä vauvakamojen hankkiminen lähteny ihan lapasesta parin viikon aikana. Kirppisryhmistä löytyy niin ihania juttuja ja paikalliset kirpparit on koluttu myös moneen kertaan. Ei oikeestaan enää hirveesti mitään puutu. Ehkä jotain pientä mitkä pitää sit ostaa uutena, tutit, pullotutit jne.

Särö 23+0 POKS :love:
 
Huomenta!
Eilinen lääkärineuvola meni hyvin, kaikki oli kunnossa joten turhaan taas stressasin että vauvalla joku hätä! :) Päästiin jopa ultralla katsomaan meijän pikkuista, siellä se pää alaspäin innokkaana liikuskeli. Niin ihana nähdä kun tosiaan en vielä ole tuntenut potkuja.

Tänään pitkästä aikaa vapaapäivä, aattelin lähteä vähän kirppareita kiertämään jospa vauvallekin löytyis jotain kivaa!

Giina 20+1 (Mihin tämä aika mennyt..??) :D
 
Tänään 21+0 :) niin se aika kuluu!
Meillä oli viime perjantaina rakenneultra, muuten kaikki hyvin, mut mahalaukun vieressä oli joku nestepiste, jota käydään kontrolloimassa 24.2. Toivottavasti ois siihen mennessä hävinny... Liikkeet on alkanu tuntumaan päivittäin, vaikka toki edessä oleva istukka vähän vaimentaa. Poikavarmistus saatiin, oli ultraaja niin varma, että sano että jos tulee tyttö niin pitää hänelle soittaa :D
 
Huomenta!
Eilinen lääkärineuvola meni hyvin, kaikki oli kunnossa joten turhaan taas stressasin että vauvalla joku hätä! :) Päästiin jopa ultralla katsomaan meijän pikkuista, siellä se pää alaspäin innokkaana liikuskeli. Niin ihana nähdä kun tosiaan en vielä ole tuntenut potkuja.

Tänään pitkästä aikaa vapaapäivä, aattelin lähteä vähän kirppareita kiertämään jospa vauvallekin löytyis jotain kivaa!

Giina 20+1 (Mihin tämä aika mennyt..??) :D
Hienoa että kaikki oli kunnossa! :) Niin ne liikkeet toisilla pysyy pidempään piilossa, eikä ensimmäistä odottaessa niin herkästi alkuun tunnu. Sitten kun ekat liikkeet tunnet niin niitä on helpompi jatkossa kuulostella ;) sieltä ne tuntuu vielä. Missä sinulla istukka olikaan, edessä, takana?

Onnea skaralle poikalupauksesta! Pojat on ihania, nimimerkki jo yhden pojan äiti :D
 
Moi!
Meillä alkoi ke rv 23 ja oli silloin myös neuvola. Pikkunen riehui kauheesti just kun katsottiin sykettä:LOL: Kaikki oli hyvin mulla ja pikkusella. Neuvolatäti sanoi että mun kohdalla ei sokerirasituskoetta tarvii tehdä, en tiedä mitä siellä oltais sit edes tehty ?:D

Kauhee väsymys aalto on taas päällä, tuntuu et pitäis koko aika vaan nukkua.. Harmittaa kun mitään ei oikeen jaksa tehdä.. mut ehkä tää on taas ohimenevää!
Kipuja on vähän ollu kyljissä ja alavatsassa ja luultavasti sit jotain liitoskipuja. Onneks ei mitään hirveen pahoja :) Mites muilla?
 
Neuvola oli tosiaan eilen ja kaikki oli ihan ok.
Verenpaineet oli mulle tavallista korkeemmat, hb oli noussu 118,
painoa tullu 700g/vko eli aika reippaasti..
ja kohdunpohjankorkeus 22 eli reippaasti yläkäyrillä mennään taas kerran.
Vauvan sykkeet 145/min.
Sokerirasitukseen kävi käsky ja vähän jännittää jos tällä kertaa kärähdänki niissä. Ja pelottaa koko rasitus muutenkin, kun on kamalaa pidellä oksennusta 2h -_-` Kuulemma pakkohan ei olis suostua , mutta jos haluaa päästä painoarvioon loppuajasta niin isommalla sairaalalla ihmettelisivät kovasti miksei oo kokeita otettu.. Ja minähän haluan.

Täälä tulee kovasti harjotus supistuksia vähän kaikenlaisissa kyykyissä ja pitkään kestävissä kävelyissä ym.

Ja vetää suonta öisin ihan h******sti :S

Nyt sais hakea sitä pakkausta tms mutta kun en viä tiä otetanko vaiko ei.. En oikeen tykänny 2016vuoden pakkauksesta, mutta silti se olis symbolina..

Flunssassa minä ja lapset , mutta kaikilla ihan vaan yskää,nuhaa ja sensemmosta, kuumetta ei oo näkyny.

Yks kappale saa mut ihan joka kerta itkemään, ja tänäänkin kuulin vahingossa josakin ja aivan hirvee itkeminenhän siitä alkoi :/ Melkeen voisin tänne linkata ja jos joku kuuntelee niin sanokaa oonko vaan ihan sairaan herkkä vai onko muillaki hanat auki :D

mimma 22+4
 
Kiva kun on uusi pino

Puoliväli on ylitetty ja liikkeitä on nyt alkanut tuntua enemmän aina nukkumaan mennessä jumpat, kerran sain napattua kunnon potkut kädelle. Tänään oli eka kerta kun kesken päivänkin tunsin liikettä.

Puolivälin jälkeen innostuin kirppareista, tänään vihdoin sain tsekattua mitä kaikkea oonkaan hankkinut.. Pikkasen lähtenyt lapasesta vaatteiden kanssa mitään muuta en olekaan vielä hankkinut kuin ensimmäisten kuukausien (runsaan) vaatevaraston.

Ens tiistaina rakenneultra. Olo on reipas, vähän kiristää ja kolottaa välillä mut enimmäkseen hyvä. Jumpata jaksan, nyt vatsalihasten erkanema näkyy selvästi niin varasin ajan pt:lle et saan paremmin vinkkejä mitä liikkeitä voi tehdä ettei tilanne pahene ja liikkuminen on turvallista. Iltaisin on alkanut närästää. Herkuttelu meinaa karata käsistä.. Kotona en kyllä puntarille uskalla..
 
Moi pitkästä aikaa! Ei ole tullut kirjoiteltua, työkiireitä ja muuten niin tasaista eloa. Kiva kuulla hyviä ultrakuulumisia, on niin ihana päästä aina näkemään vauvaa että sen jälkeen leijuu pitkän aikaa :love:
Skara, hyvä että pääsette varmistusultraan, ei varmaan minkäänlaista hätää, mutta hyvä että nämä jutut aina syynätään niin tarkkaan.
Meille saisi päivittää lasketuksi ajaksi 3.6. ja poikalupaus. Niptissä varmistui tuo sukupuoli ja näkyihän se vallan selvästi kyllä rakenteessakin. Ultrassa kysyi varovasti että halusitteko tietää.. että täällä esitellään kyllä niiin auliisti :D Siinä vaiheessa toki jo tiedämmekin. Laskettu aika aikaistui viikolla jo np-ultrassa. Rakenteessa vastasi sitten juuri viikkoja ja kaikki oli hyvin. Liikkeitä tuntuu jo joka välissä, toistaiseksi ei ole vielä muut perheestä malttaneet niin kauan kättä pitää että tuntisivat. Vauva aina rauhoittuu heti kun laittaa käden vatsalle.

Hankintojakin oli onneksi muutkin tehneet :LOL: Mä osuin kirpparilla kultasuoneen ja uudenveroisia pikkuvaatteita on nyt, ne kun olin ehtinyt jo laittaa pois. Vaunut on vanhastaan, samaten pitkässä lainassa oli kaukalo joten se on, on syöttötuoli, vanuhaalari ja ohut makuupussi ym. Makuupussin ostin ensi talveksi vaunuihin ja uuden haalarin. Pakkausta en nyt ota, ostan sit sillä rahalla matkarattaat ja/tai liinan.

Vähän tukala olo on jo ja kävelylenkillä on paljon supistellut. Ihan koko ajan välillä oli maha kovana jos yhtään käveli. Taisin rauhottua kuitenkin siitä tiedosta, ettei ne olleet onneksi mitään tehneet, ja sen jälkeen pystynyt lenkkeilemään. Odotan jo äitiyslomaa, toki työmaailma pitäisi saada valmiiksi ennen sitä ja tehtyä Vaikka Mitä.. Jätän lomat myöhemmäksi, en millään ehdi kaikkea muuten. Toivottavasti pystyy olla loppuun saakka. Nyt jo olo on aika tukala välillä, herkuttelu on kans hiukan lapasesta karannut. Mulla on ollut kyllä aina pienet vauvat vaikka en ole erityisemmin rajoittanut herkuttelua. Nyt ois kyllä syytä jo. Sokerirasityskin tässä jossain vaiheessa edessä ja ihan senkin takia olis hyvä nyt löytää kohtuus että mä oon ihan liian perso makealle muutenkin. En halua kakkostyypin diabetestä jos voin sen valinnoillani välttää.

Mutta siis hyvin ja pulleasti täällä voimme, toivottavasti te muutkin :love:
Sitris ja Veikka h23
 
Meilläkin asiat ihan hyvin.
Viimeksi neuvolassa oli kyllä paino noussut tosi paljon, vaikka oon ollut syömisten kanssa tarkka (sokerimittaukset). No, vähän oli järkytys, mutta nyt mitä oon vähän käynyt vaa'alla (etten ensi kerralla terkkarilla kohtausta saisi, niin nyt ei nouse oikein yhtään eli ehkä se oli joku kasvuspurtti. Maha kyllä kasvoikin tuossa välissä tosi nopeasti isoksi, ei tartte enää arvailla olenko raskaana :).

"Pelkopolille" sain nyt sitten kutsun noin parin viikon päähän, hyvä päästä juttelemaan synnytysasioista, vaikka just nyt ei mitään kovin suuria pelkoja olekaan. Toivottavasti käynti rauhoittaa mieltä entisestään ja olisi luottavainen olo synnärin&synnytyksen suhteen (y).

Mahaa kiristää välillä kovasti, etenkin rasituksessa ja pitkään seistessä alkaa alapäätä jomottaa. Turvotus ja ummetus yms kivat vaivat on ehkä hieman helpottaneet...

Onhan tämä ekaa raskautta erilaisempi. Nyt tämä raskaus vaan menee tässä touhutessa enkä ole ollut yhtään herkällä mielellä, edellisessä raskaudessa nyyhkin koko ajan. Pikkuvaatteita taitaa olla riittävästi, puuttuu kylläkin vaunut ja turvakaukalo ja ja. Jos tuossa maaliskuun lopussa viimeistään aktivoituisi :).

Hyvää vointia kaikille!

Lahja ja vauva 23+4
 
Ihanaa uusi kuukausi vaihtui. Onneks helmikuu menee yleensä nopeasti.

Täällä joku jo puhui kesälomastakin. Meillä i saa pitää kesälomaa ennen äitiysloman alkua..siis ei saa huhtikuussa jäädä kesälomalle. Jos laskettuaika olisi elokuussa ni sitten saisi pitää kesäkuussa lomaa.
Mut onneks me saadaan heinäkuussa silti kesälomarahat.

Ens viikolla olisikin kelaneuvola. Täytyy sitten sen jälkeen kysellä et miten haen ne kelan tuet. Ku työnantaja maksaa sen 3kk palkkaa aluks ku jää äitiyslomalle.. Eli haetaankoha kelan äippäraha sit syyskuusta alkaen.

Joo ,mahan kasvaminen alkanut ahdistamaan ja toivon että pystyisin töissä olemaan vielä pääsiäiseen asti. Mut ny on alkanu vähä jänskättää millaista esim kuukauden päästäki on töissä työskennellä. Kuinka pystyy yksin muita auttamaan ku oma maha on tiellä ja jos vielä alkaa vaivoja tulee raskaasta hoitotyöstä. No aika näyttää eikä viel pitäis sellaisia murehtia.
 
Pikkutassu17 Minä just tein Kelaan hakemuksen ja siinä on kohta jossa kysytään et maksaako työnantaja palkkaa äitiysloman ajalta ja siihen laitoin et maksaa siinä alussa (meidän tesissä 56 pv) Työnantaja sit hakee Kelalta korvausta palkanmaksuajalta. Toinen mahdollisuus on se et äitiysraha maksetaan sulle ja työnantaja maksaa palkan ja äitiysrahan erotuksen.

Särö 23+2
 
@pikkutassu17 Mä soitin palkanlaskijalle ja se sano mihin päivään asti ne maksaa palkan ja laitoin sen sinne kelan hakemukseen.

Täällä ollut hyvä vointi eikä oikeastaan mitään ihmeellistä kerrottavaa rakenneultran ja neuvolan jälkeen. Seuraava neuvola on vasta maaliskuun lopulla. Mahaa kasvatellen ja töitä tehden tämä aika täälä menee :)
 
Jos pitkästä aikaa jotain kirjottaisi :) Ollaan oltu tää viikonloppu mökillä. Ihanaa päästä pian kotiin ja kunnon suihkuun!

Vauva potkiskelee päivittäin mutta ei mitenkään säännöllisesti. Sais potkia enemmänkin :love:

Aika paljon vaatteita oon ostellut. Kaikkea pikkujuttuja puuttuu vielä, esim sukkia tumppuja yms.

Huomenna neuvola. Saa nähä saanko sanomista painon noususta, sitä on yhtäkkiä tullut ja lähtöpainokin on ylipainon puolella.

Parin viikon sisällä pitäis muuttaa isompaan asuntoon. En malta odottaa, että pääsen sisustamaan. Oon ehtinyt selata muutama kymmenen kertaa jotex, hm home, ellos yms sivut läpi :D Ikeaanki pitäis päästä!
 

Yhteistyössä