Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT Syksyllä 2016


HAAVEISSA ESIKOINEN:

kmw2014________25v____KEM 04/13,KKM 08/13, KM 11/13, KKM 05/2014
Vadelmanlehti____31v____KKM 08/14
Lakkani_________24v____KU 7/14, KEM 9/14, KEM 11/14, KEM 2/15, KEM 4/15
isbee92_________23v____KM 4/15
Kerttupetteri______21v____KM6/15
Miilai__________________KM12/14 ja 11/15
NettA79_________36v____KM 11/15
vontra_________________KM 11/15
misu74_________41v____KM 11/15, KKM 04/16
Kinder_kitty______24v___km 6/16
Tukutuku________31v___kkm 11/13 ja 11/15 + pari kemiallista, tm 9/16
Summer2________27v___km 07/16
Poppana92_______24v___kkm 12/15
sanzzes__________36___ kkm 5/16 kem 6/16 kem? 7/16
MamaBoo________32v___kkm 10/15 & kkm 03/16
Leikkuri__________29v___kkm 6/2016



HAAVEISSA TOINEN:

Bambini_________33v___KM
Neiti Näpsän äiti__31v___KKM/lukuisia kemiallisia/km ajalta 2009-2015
wolt____________33v___KEM 6/15
Leonella______________KKM 7/15
Sheldon_______28v____geneettinen keskeytys 11/14, KKM 10/15
Unelmia2016____33v___km 02/16
Armadillo_______33v___kem 05/16, kem 07/16
Iinaelina________35v___kkm 3/16
Haavekesä______29v___kkm7/16
virvatulia________34v___ku 5/16
Naadis__________29v___km 10/16


HAAVEISSA KOLMAS:

pieni toive___24v___KU 5/14, KKM 9/14
stellina___________KM/2015
pessiy______34v___KM9/15
Kärppänä heinälatoon______TM, KEM, KM12/15
Jutska____34v___TM 03/16, 06/16, km 9/16
Töppönen____28v___KM 04/16
haaveilija-31___32v___kkm 01/13, kem 09/2014, kem 04/2016
Hipiti_______28v_______km 9/2016
heikura79___37v_______Kkm11/2016


HAAVEISSA NELJÄS:

kalabaliikki___38v___TM 3/15
titti77___38v___KM 1997, 2014 ja 2015
Hantta81___35___TM 10/15____1/28

HAAVEISSA VIIDES:

Myrtti85_____29v______KM 4/14, 11/14
dalmis2011_____33v_____viimeisin KKM 02/16

HAAVEISSA KUUDES:

Taaperotx5 ____33v____KM 5/15

HAAVEISSA:

pavi__________kkm 07/15, ku 12/15, ya 11/14


Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!




PLUSSANNEET 2016

Tammikuu: Sheldon, Hattarah, oOo
Helmikuu: JoRa, Susa123, Mrs.80
Maaliskuu: Nessu87, nemelia, peikko86, Catharin, MiNalo, Pisamapeikko
Huhtikuu: iinaalisa, Särki
Toukokuu: piinamiina, Piitu85
Kesäkuu: Bettinah
Heinäkuu: Bosch, Iinaelina, KevätTähti, MeaMinnis
Elokuu: Rouva Pii Poo, minttumar, Hymynaama95, Vauveli vanhalle, ninnananna, forester
Syyskuu: Rima-89, Fujin, Ripsi83
Lokakuu: Annenna, tyyppinen, Pyllerölyllerö



PLUSSANNEET 2015

laabla, Tyydeli
Tammikuu: vauvatoiveinen, Jento
Helmikuu: Elohiiri82
Maaliskuu: -
Huhtikuu: Kiiltokuva, tamariini
Toukokuu: -
Kesäkuu: Tuulentavoittelija, Esikoinenhaaveissa, Frid, Equus
Heinäkuu: uusi alku-74, Wanti, Stua,
Elokuu: Katjuska87, amadecasa, Norappi
Lokakuu: Frid, Falisa, SL, Tärpätti, Alsia
Marraskuu: AaVee, Nuska83, sunflower86
Joulukuu: Lennis


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie
Huhtikuu: Sarasofia, Ma&Mi, kathii, Hempsuli82
Toukokuu: Nissukka, kalpeakuu, vauvatoiveinen
Kesäkuu: Sunflower86
Heinäkuu: Evaparadise, Zemar
Elokuu: äitii88
Syyskuu: *Pihla*
Lokakuu: Kuusama
Marraskuu: samour, SalVe
Joulukuu: sarasofia, Sarah77



Edelliset ketjut:

http://kaksplus.fi/threads/keskenmenon-jaelkeen-kuumeilevat-kesae-2016.2475097/

http://kaksplus.fi/threads/keskenmenon-jaelkeen-kuumeilevat-kesae-2015.2446751/


http://kaksplus.fi/threads/keskenmenon-jaelkeen-kuumeilevat-syksy-2015.2458127/


Lyhenteitä:

KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus

dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä

JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)
 
Viimeksi muokattu:
Piinamiina plussasi touko-/kesäkuussa (?). Minttumarilla oli kemiallinen heinäkuussa, ei pysyvää plussaa. Tinttaran huhtikuun plussakaan ei jäänyt pysyväksi... :(

Näitä ehkä pitäisi jotenkin korjailla?

Mä oon plussannut heinäkuussa, mutta ei ole sellaista fiilistä että haluaisin siirtyä plussanneisiin ennen kuin ensimmäinen kolmas on takana. Tänään on kyllä ollut tissit niin kipeät, ettei tosikaan. Nyt rv 6+2.
 
  • Tykkää
Reactions: piinamiina
Poistan nyt vielä Tinttaran ja Minttumarin plussanneista, mutta sanokaa ehdottomasti, mikäli haluatte että lisään teidät sinne takaisin tai muutenkin jos tuntuu siltä, että lista kaipaa päivitystä joltain osin.
 
Fujin kiitos uudesta keskustelusta :) Cb:n digien testi jotenkin hyökkii silmille, oli se sitten plussaa tai miinusta. Mää oon tehnyt viime marraskuun jälkeen kymmenkunta Cb:n digiä. Osaan on tullut pregnant ja osaan not pregnant. Se tunne kun sitä tiettyä tekstiä odottaa ja siihen tuleekin väärä sana... sitä ei haluaisi uskoa. Mulla oli viime viikolla jälleen kova paikka purkaa digitesti kierrätystä varten pois. Olisin halunnut säilyttää sen, koska siinä luki pregnant. Valokuvat olen säilyttänyt kaikista mukavista testeistä.

Wanti ootte joutuneet kokemaan ihan liikaa ja liian kovia. Tervetuloa uudestaan tänne ja toivotaan, että sinne risukasaan alkaisi paistamaan pian aurinko :)

Ninnananna tsemppiä tunteiden kanssa. Tietyt päivämäärät on pahoja eikä niitä pysty ohittamaan. Jossain vaiheessa oot entistä vahvempi, vaikkei siihen nyt jaksa uskoa.

Paljon olisi vielä kommentoitavaa, mutta tekstiä oli tullut paljon (mikä on ihanaa, että täällä jaetaan kuulumisia! :)), etten muista, mikä nimimerkki oli mitäkin kirjoittanut. Kaikki silti luin ja olen hengessä mukana.

Armadillo mulla on ensi tiistaina lääkäri ja toivon siellä, että se keltarauhasjuttu tai joku mitataan mulla. Mun lyhyen kierron 23-25 päivää ja lyhyt luteaalivaihe 8-9 päivää voisi johtua keltarauhasesta. Näin siis olen itse päätellyt, kun olen netin selannut läpi. Enää en Googleta yhtikäs mitään liittyen keskenmenoihin, nyt on pää niin täynnä tavaraa.

Mulla jatkuu edelleen vuoto, onneksi se on pienentynyt. Mää en ymmärrä, miten kemiallisesta raskaudesta voi vuotaa näin pitkään. Nyt siis on jo 19. päivä. Maalis-huhtikuussa kuljin rätti housuissa 5 viikkoa ja kohta on menty 3 viikkoa. Ihan jees hautoa perää näillä keleillä, kun suosin enemmän tulppia. Ärsyttää ja vie fiilistä alaspäin, kun vuoto vaan jatkuu ja uusi yritys siirtyy sitä mukaa eteenpäin.

Multa tuli eilen yksi tuttu kysymään, että jokos teillä on uusi vauva tulossa. Vastasin, että "ei ikävä kyllä ole tulossa, kun oli juuri kemiallinen raskaus ja vuodan vielä siitä johtuen". Ihan pokalla hän jatkoi, että hän aatteli, kun siitä edellisestä keskenmenosta on jo niin pitkä aika, että olisiko jo onnistunut. Ei varmasti tarkoittanut pahaa ja on ihan mukava ihminen, mutta noh, olisin jättänyt itse tuollaiset kysymykset väliin. Toisaalta olen avoimesti puhunut asiasta ja sanonut, että saa kysyä mitä vaan asiaan liittyen, niin ehkä hän ajatteli, että voi kysyä. Ei mennyt päivä tuosta pilalle, mutta... olokoot. Ihmiset ei aina ajattele.

Edelleen silti jaksan uskoa vahvasti siihen, että meille kaksi pientä vielä joskus suodaan. Jos nyt ensin saisi sen yhden ja heti perään toisen. Kolme on haaveissa, mutta taitaa tällä iällä ja yrityksellä jäädä haaveeksi. Kaksoset olisivat ihanat :love:
 
VauveliVanhalle toivottavasti saat sieltä apua siihen pysyvään plussaan!

Mua ei myöskään ole tuonne listaan lisätty, eli Armadillo, 33v./kem 05/16, kem 07/16/ toinen lapsi haaveissa

Mä oon jo luovuttanut tämän kierron suhteen vaikka nyt vasta kp 15 (n) En tosiaan usko, että koko ovulaatiota edes oli. Jos oli, niin se olisi ollut kp12-13, jolloin oli tosi minimaalista limaa ja vähän vihlaisi.... mutta kun lämmöt on edelleen alhaalla :unsure: ja peittojakin ollaan heiluteltu viimeksi kp11. Ärsyttävää :mad:

Ja lisäksi ärsyttää se, että tää koko kesä on mennyt herkutellessä ja aika hyvän kesämakkaran oon saanut kasvatettua tohon mahan ympärille. En oo kahteen kuukauteen "ehtinyt" liikkua lainkaan ja jätskiä on meinaa mennyt... Nyt pitää ryhdistäytä ja saada se muutama kilo äkkiä pois ja kahden viikon päästä loppuukiin kesän salitauko. Tässä on hyvin aikaa, kun seuraava plussa tulee vasta aikaisintaan 6 viikon päästä :cool:

Niin ja eilen menin tilaamaan 10kpl raskaustestejä, vaikka niin vannoin reilu pari viikkoa sitten sitä haalistumaan lähtenyttä testiä katsellessani, etten ikinä enää tee yhtään testiä ennen kuin menkat ovat myöhässä ja niin vain tässä kuitenkin jo suunnittelen, koska voisi alkaa pissaamaan tikkuun vaikka luulen, etten oo edes ovuloinut. Pitäisi osata olla ajattelematta koko vauvantekoa....
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Piinamiina plussasi touko-/kesäkuussa (?). Minttumarilla oli kemiallinen heinäkuussa, ei pysyvää plussaa. Tinttaran huhtikuun plussakaan ei jäänyt pysyväksi... :(

Näitä ehkä pitäisi jotenkin korjailla?

Mä oon plussannut heinäkuussa, mutta ei ole sellaista fiilistä että haluaisin siirtyä plussanneisiin ennen kuin ensimmäinen kolmas on takana. Tänään on kyllä ollut tissit niin kipeät, ettei tosikaan. Nyt rv 6+2.
Koska sulla on varhaisultra vai oletko menossa?
 
Kiitos Fujin uudesta keskustelusta.

Mäkään en ole tainnut muistaa listalle ilmoittautua, voi siis lisätä

Iinaelina 35 v, kkm 3/16. Ja toista yritetään.

Vauveli vanhalle, nuo kyselijät on kyllä.. Mulla on edelleen jokunen ylimääräinen kilo edellisen raskauden jäljiltä, ja oon sen tyyppinen, että paino kertyy vain ja ainoastaan vyötärölle. Pari päivää sitten bussipysäkillä joku (vähän laitapuolenkulkijan oloinen) totesi iloisesti että, jaa, rouvahan taitaa olla pieniin päin. Häkellyin niin, etten ruvennut korjaamaan (ja myönnän kyllä, että siltä se vähän näyttää varsinkin joissain hellevaatteissa, jotka muuten päätin pakata pois odottamaan paremman itsekurin jälkeistä aikaa. Pitäis varmaan liittyä Armadillo sun ryhtiliikkeeseen mukaan :) ). Ensin tuli paha mieli, kun mietin että näillä main tosiaan se raskaus olisi alkanut oikeasti näkyä, mutta sitten päätin, että tän täytyy olla merkki siitä, että plussa vois olla tulossa :p Muutenkin on ollut alavatsassa samanlaista (keltarauhas)kipua kuin raskauksissa, samoin repäisykipuja, nenä on tukossa ja toissailtana oli ihan selkeä raskausnälkä (sellanen, joka ei mene syömällä ohi, ekasta raskaudesta mulle tuttu oire). Toiveet siis nousee, vaikka yritän olla niitä nostamatta. Dpo on 9, katsotaan kuinka kauan maltan olla testaamatta. Toisaalta ei kyllä tee edes mieli testata, kun sitten taas putoaa vähän turhan korkealta...
 
Minut saa myös tosiaan lisätä takaisin listoille.

minttumar / 21v / KM 3/16, KEM 7/16 / esikoista toivotaan

KevätTähti Tsempit! Raskausoireethan voi välillä olla poissa ja tulla takaisin, tai välillä olla voimakkaammaí ja välillä lievemmät. Toivotaan että siulla on kyse vain siitä. :)

Omanapa Huomenna kotiudutaan reissusta, niin lueskelen tarkemmin teidän kuulumisia. Tänään tullut enemmän limaa, vaikka laskurin mukaan ovulaation pitäisi olla lauantaina. Liekkö että onkin jo tänään.. Hyvä vaan, jos ois aikasemmin, kun viime kerralla oli niin myöhään ja luteaalivaihe jäi lyhyehköksi. Kunhan pääsen kotiin niin tikutan ovista vielä muutaman päivän verran. :)
 
Kiitos uudesta ketjusta. Minulle voi sen verran päivittää että ikä on 30v.

KevätTähdelle kaikki mahdolliset hyvät energiat, uskon ja toivon että teillä kyllä menee tällä kerta kaikki hyvin. Varhaisultraa meinasin minäkin kysellä, meinaatko käydä?

Itse varmaan aktivoidun täällä paremmin taas tuossa syksyllä kun tutkimukset alkaa. Yhtään ei ole nyt uskoa ihmeplussaan. Ensi viikolla vissin onkin jo miehen testausaineen luovutus, siitä se lähtee sitten etenemään. Nyt periaatteessa tämän kierron piinapäivät menossa mutta olen jo niin kyynistynyt etten jaksa intoilla. Menkkoihin alle viikko ja sillä sipuli.
 
Kiitos uudesta ketjusta!

hmm onko täällä muita jotka käyttää teroluteja? Onko teillä noussut lämpö niistä..täällä ei menkkoja näy..nyt 7pvä vikasta.. no mulla on ennätys 11pvä vikasta et vielä ehtii alkaa...mulla on viime perjantaista ollut lämmöt koholla nytkin äsken oli 36.5...kun normisti mulla sen 36.. en oo aiemmissa terolut kierroissa mittailu lämpöjä.. nyt tietysti pöhkönä toivon et johtuu raskaudesta mut voi myös johtua teroista... epäilen et ovis ois ehkä saattanut tulla terojen läpi niin on ainaki jollekkin käynyt kun jostain luin..mulla meinaan tuli viimeviikolla oisko ollu ma-ti valkuaista muistuttavaa venyvää limaa ihan vähän... ja kuivaa kautta ei oikeen oo ollu nyt sen jälkeen.. mähän tein r-testin viimeks tiistaina ja oli nega mutta voihan olla et oon liian aikasin testaillu...no ens viikolla uusiks testi vielä on yks jäljellä... jotenki toiveet on niin hemmetin korkeella kun oon kerrankin ihme raskautunu niin miksi en toistekin... jja se etova olo jatkuu edelleen.. jos nää oireet johtuu vaan teroluteista niin tosi kiva...
 
Ai tänne oli tullu uus ketju. Kiva :)

Kerkesin jo vanhaan kirjottaa mut kopsaan sen tähän. Nyt vssn omaa napas. Kommentoin ja lueskelen illemmalla :)

Tänään kp11/27 ja voin kertoo että niin paljon koski töissä vasemmalle puolen alamahaa munasarjan kohalle ja sitte se koski lähes koko vasemmalle puolelle ihan ylemmäskin. Oli lähellä etten lähteny työterveyteen kun kävelyki teki kipeetä. Seison/olen liikkeessä töissä aina, tauoilla ainoastaan istahan hetkeks. Saatte uskoo että koski!! Oliskohan ovis lähellä?? Ei oo kyllä näin kipeetä aiemmin tehny. Kipu kesti jotain 5h ja oli sellasta aaltoilevaa.. Hyi! Kakkosellakin piti käydä kaks kertaa työpäivän aikana. Ihan vaan kun niin kova paine tuntu mahassa!! Nyt edelleen jomottelee hissukseen. Jos illasta vielä pahenee uudelleen nii pakko lähtee päivystykseen..
Eikai tänne muuta kummempaa. Vkonloppuna kesäreissuun lasten kanssa visulahteen. Eli tänään vois talletella ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Täällä aukesi hanat vihdoin ja viimein! Kp jotain 40+ . Ja hirveitä hyytymiä tuli sekä runsasta vuotoa on. En tiedä, oliko tää sittenkin joku kemiallinen. Vuoto ei vaikuta ihan tavalliselta vuodelta.. Mutta en tiedä.
 
Peukkuja Fujin!

Ja tuosta ar-ultrasta. Se on kyllä mielessä, mutta olen nyt mökillä ja lomailemassa enkä jaksa miettiä ja järkkäillä. Puolentoista viikon kuluttua yritän tarttua siihen hommaan ja koittaa päästä jonnekin vilkaisemaan. Nyt haluan vain lomailla, kun siihen kerrankin on tilaisuus.
 
Heippa taas pitkästä aikaa!

Edelleen käyn täällä lueskelemassa lähes päivittäin ja jännään teidän puolesta :) toivon niin paljon plussapuhuria tänne, liikaa ollut nyt huonoja uutisia.

Olen edelleen listoilla, vaikka plussasin jo toukokuussa (äitienpäivänä). Nyt mennään Rv 16 ja hyvässä tarkkailussa ollaan oltu historian vuoksi. Tammikuussa kkm Rv 19 ja nyt laskettu aika samalle päivälle. Melkoinen sattuma. Yritän elää päivän kerrallaan.

Tsemppiä naiset tänne, täällä on ihan mahtava yhteishenki ja sain itsekin täältä niin paljon helpotusta ja tsemppiä nousta suosta. Aurinkoa päiviinne!
 
Kiitos uudesta ketjusta!

hmm onko täällä muita jotka käyttää teroluteja? Onko teillä noussut lämpö niistä..
Kinder-Kitty; mä käytän primolutteja, ovat vahvempia kuin tuo terolut.. Primolutit ainakin aiheuttavat mulle kuumia aaltoja ja nostattaa lämpöä jossain kohtaa kiertoa. Primolutien lopetuspäivästä noin 2 viikkoa niin pitäisi alkaa viimeistään menkat.. Mulla alkaneet yleensä 3-5pvä lopetuksesta.
 
Fujin: pidetään peukkuja että viiva vahvistuu eikä ole pelkkä haamu :)

Kevättähti: nauti mökkeilystä, pienokainen pysyy mukana kunnes toisin todistetaan ja nyt luotetaan että saat syliin saakka!

Jutska: hyvä että hanat aukesivat! Pääsette uuteen yritykseen

Hantta81: toivottavasti ovis tai mikä lien olikaan on ohi eikä aiheuta enää kipuja!

Minttumar: pahoittelut kemiallisesta! Jakamista!

Piitu85: ihanan pitkällä olet jo! Toivotaan että menee hyvin loppuun saakka ja pienokainen saadaan syliin. Kohtahan saatte tietää sukupuolenkin jos siis haluatte saada tietää! Mut tärkeintä että vauvalla kaikki hyvin!

On: huomenna lähdössä reissuun ja en tiedä miten pääsen netin ääreen joten palaan palstailemaan viimeistään kuukauden päästä. Mun tilanne on muutenkin nyt jäässä niin syksyllä enemmän kerrottavaa ja jännäiltävää..
 
Lyhyeksi jäi sekin haamuilo. Vaaleanpunaista valkkaria tulee pyyhittäessä eli eiköhän ne menkat sieltä ala. Tänään ip lähdetään reissuun ja testaan kyl seuraavan kerran vasta kun palataan jos nyt on enää ens tiistaina mitään tarvetta siihen.
 
Ja tässäpä malliesimerkki siitä, että ei kannata nuolaista ennenkuin tipahtaa. Kp1 siis täällä nyt.
Harmittaa tottakai, mutta toisaalta onneksi uusi kierto niin päättyi tämäkin sompaaminen.
 
Tehokasta on tää piinailu, mie oon siivonnu koko päivän ja kohta pesen pakastimen. Rakkokin on pinkeellä kun en uskalla pissillä käydä tuhrujen pelossa. Jos tää nyt on tällasta niin miten ihmeessä ittensä saa piettyy kasassa odotusajan?? Ja rtestiä en ainakaan tee, sehän saattaa negaa näyttää kaikista kuvitelluistakin oireista huolimatta. No joo, kp 28/28. Toissa iltana oli kovat menkkasupistelut joten eilisestä lähtien olen tätsyä ootellut ja toivosta luopunut mutta kun ei näy.
 

Yhteistyössä