Kihomatoja..

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
eli mullon nyt jo vähän aikaa ollut kihomatoja. Tiiän et niitä ei saa pois muuten kun lääkkeillä ja sit pitää tehä hirveet siivoukset. En millään haluis kertoo äitille et mulla on näitä kun tiiän kuinka hirvee työ siitä tulis hoitaa ne pois ja joutuis siivoon jne. Ja kun mun porukoilla on muutenkin kaikkee tosi paljon menossa ja kaikkee muuta mihin niitten pitää keskittyy ja kun mää oon tuono viime vuosina niille jo niin paljon muita huolia et en haluis taas olla riesa.. mä en vaan jaksa enään näitä matoja kun mullon ollut niitä ennenkin. En oikeen tiedä mitä tehdä :(
 
vierailija
Kuule sinä oot lapsi ja ne on aikuisia. Älä ota aikuisten taakkaa kannettavaksesi vaan kerro rehellisesti mikä tilanne on, aikuiset osaa kyllä pistää asiat tärkeysjärjestykseen vaikka olis kaikenlaista muutakaiin. Kihomadot ei oo mikään maailmanloppu, loppujen lopuksi ihan helposti hoidettavissa.
 
vierailija
Ostat pyrvin-nimistä lääkettä apteekista ja seuraavana päivänä vaihdat lakanat ja pyyhkeet, yökkärit ja käyt suihkussa. Tuskin sinä pyllyä raavit ja levittelet niitä munia, niinkuin pienet lapset :) Luultavasti pääset tuolla eroon niistä, uusit lääkkeet sitten 2vko päästä.
 

Yhteistyössä