Kokemuksia alkuraskauden oireista.

:)Hei!
Millaisia alkuraskauden oireita teillä on ollut, ennen plussaa tai vähän plussan jälkeen. Itselläni nyt kovat pohdinnat käynnissä ovatko omat oireet raskauteen liittyviä.
Edelliset kuukautiset alkaneet 1.6, eli ovat nyt parisen päivää myöhässä. Alavatsa turvonnut reippaasti kuin ilmapallo. Seistessä sekä kävellessä tuntuu vatsassa kipua, vihlovaa tai kramppisen tyylistä.
Kiitos etukäteen jo vastauksista!
 
Moikka :)
Eka huomasin kans vaan sen et menkat jäi pois mut ihan alussa eniten pyörrytti jatkuvasti ja oli tosi väsynyt olo, ettei jaksanu kävellä kovinkaa hyvin pitkiä matkoja ja hengästytti kun käveli rappusia ylös.
 
Minulla taisi olla repäisykivut ihan ensimmäisenä oireena. Aivastus aiheutti kauheat tuskat hetkeksi. Samoihin aikoihin väsytti aivan hirveästi, olin tosi uupunut. Näillä oireilla tein sitten raskaustestin pari päivää ennen kuin mekkojen olisi pitänyt alkaa.
 
Oot varmaan jo saanut tuloksen mutta vastailen silti. Ei ollut muita oireita kuin jatkuva lämpöily, mikä toisaalta voi olla myös normaalia ovulaation jälkeistä kehontoimintaa :) Aiemmissa kierroissa mieli keksi "oireita" senkin edestä, vaikka testi sitten näyttikin negatiivista.

Eli mun oma kokemus on, että oireista voi olla vaikea toisten kohdalla päätellä paljoakaan.
 

Yhteistyössä