Laulaja Sannin kuihtunut olemus ei ole tosiaankaan kaunis

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-2000001212174.html

Tyttö voisi vähän miettiä, minkä näköinen vaate sopii luurangon laihaan vartaloon. Ei ainakaan tuo
Eipä nuo syömishäiriöiset yleensä näe itseään oikein vaan luulevat olevansa paljon todellista lihavempia. Sannin ulkoinen olemus on muutenkin musta tässä tilanteessa sivuseikka. Tyttö on sairas ja kaipaisi hoitoa. Toivottavasti saa sitä.
 
vierailija22
Ei tuo Sanni edes mitenkään anorektinen ole. Ihan normaali hoikka nuori nainen. Ehkä hiukan alipainon puolella mutta ei vielä näytä huolestuttavalle. Ja selvästi lihaksiakin näkyy olevan.

Tuo asu taas ei näyttäis hyvälle yhtään kenenkään päällä.
 
vierailija
Ton kokosia pidetään nykyään "normaalipainoisina", 50 vuotiaankin pitäisi painaa 40kg, jos on kaikenlaisiin terveysguruihin uskomista.
Olen nähnyt laihempiakin, näkyi lihaksetkin vielä Sannin jaloissa, jollain pelkär luukepit jäljellä.

Taitaa olla rakeenteeltaan luonnostaan hoikka. Kyllä sen melkein erottaa kuka on luonnostaan kukkakeppi, kuka taas ei ole mutta on kuihduttanut itsensä kukkakepiksi.
Useimmat suomalaiset eivät rakeenteeltaan ole kukkakeppejä ja pitkäjalkaisia, vaan tanakoita persjalkaisia. Mutta niitäkin on.
 
vierailija
Hän on aina ollut hoikka, eikä ole kuihtunut. Ei kaikkia oo siunattu isoilla tisseillä ja perseellä, eikö muunlaiset saa pukeutua noin? On kyllä aika hirvee puku ei sillä. Nätti sopusuhtainen ja siro.. voi hoikkakin olla kaunis! Kamalia kommentteja saanut ilts.
 
Ei tuo Sanni edes mitenkään anorektinen ole. Ihan normaali hoikka nuori nainen. Ehkä hiukan alipainon puolella mutta ei vielä näytä huolestuttavalle. Ja selvästi lihaksiakin näkyy olevan.

Tuo asu taas ei näyttäis hyvälle yhtään kenenkään päällä.
Siinäpä se onkin, kun jos Sanni olisi aina ollut noin hoikka, ei tarvitsisi huolestua. Mutta raju laihtuminen jo valmiiksi hoikalla ihmisellä on huolestuttavaa.
 
Ainahan sanni on hoikka ollut. Ihmekiukuttelua taas. Sannin painoineksi lienee juuri ja juuri normaalin alapuolella. Eli lievästi alipainoinen. Aapee oisi huomautella jokaikiselle joka on lievästi (tai enemmän) ylipainoinen samaan tapaan. Ja niitä suomesta löytyy, ihan helvetin paljon.
 
vierailija
Onpas ilkeää puhetta. Ihan normaali nuori nainen siinä on. Nykyään niin moni suomalainen on ylipainoinen, niin ihmisillä on hämärtynyt se, mikä on tervettä. Itse olen saman kokoinen ja voin kertoa, että syön ihan reippaasti. Ei kaikki laihat ole anorektikoita. Voi olla laiha muistakin syistä. Sitä paitsi Sanni laulajana liikkuu varmaan paljon, niin ei ihmekään, ettei ehdi pulskistua.
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
vierailija
Mun mielestä Sanni on laihtunut liikaa. Olen nähnyt hänet livenä pari kertaa ja ollut aina tosi sporttisen hoikka, mutta uusimmat kuvat ei enää näytä hyvällä tavalla hoikilta. Hänen pitäisi syödä terveellisemmin. Mun mielestä toisessa näistä kuvista on terveennäköinen hoikka nainen.

 
vierailija
Haluaisin nyt vain sanoa, että jotkut ovat luonnostaan ruumiinrakeenteeltaan laihoja, eivätkä lihoa niin helposti. Sanni käy salilla ja keikoilla joten sen takia laihuus näkyy selvemmin. Hän tietää kyllä itse syökö sopivasti
 

Yhteistyössä