Marraskuun murut

ou
Tällä kanssa! Lasketusta ajasta ei kyllä mitään tietoa.. johtunee edellisen kierron kemiallisesta ja tämä plussa kierto pitkittyi ainakin viikolla. Ovistakaan ei bongattu, mutta tässä sitä vaan ollaan! Luulisin että laskettuaika tulee tuohon marraskuun alkuun. Meinaan mennä 3-4 viikon päästä alku ultraan ni siellähän se sitten selviää :)
 
Täällä plussattu tänä aamuna :love: LA olisi näillä näkymin 6.11. On se vaan aika uskomaton tunne kun se toinenkin viiva ilmestyi testiin puolen vuoden yrityksen jälkeen:p
Milloinkahan pitäisi neuvolaan soitella? Nyt olisi ilmeisesti viikko 5+0. Tämä todella toivottu pienokainen olisi meidän enaimmäinen, kaikki on nyt uutta ihmeellistä(y)
Minkälaisia oireita teillä on? Itselläni on altoina tulevia menkkakipuja ja vihlontaa, kaksi päivää ollut kokoajan nälkä ja välillä etovaa oloa. Iltaisin väsyttää ja paleltaa kovasti. Rinnat alkoi kipeytymään jo dpo
 
ou
Äitirouva M olen pahoillani :cry: niin epäreilua!
Tuo keskeytynyt keskenmeno on minun pahin pelkoni.. pelottaa kamalasti, että ultrassa ei elämää löydykään :( tuulimuna raskaus selvisi minulla rv 9 ultrassa ja pettymys oli ihan hirveä! tunnustan nytkin olevani ihan paniikissa meneekö kaikki hyvin... juuri tein uuden pregcheck liuskatestin ja sillä jotenkin itselleni varmistelen että hormooni määrä nousee :sick: nyt tuli ekan kerran ihan tasa vahvat viivat :love: loppuviikosta teen vielä viimeisen digin, että saisin näkyviin 3+.. eilen näytti 2-3! Ihan hullu oon tiedän kyllä 
Kukkavoi minä oon aina käynyt ekassa neuvolassa joskus rv 8-9 ja soittanut ekan kerran vasta varhaisultran jälkeen. Mutta toki sinne voi soittaa vaikka heti :) mulla tosi lievät oireet. Raju palelu on vähän hellittänyt, mutta rinnat ovat nyt vähän kipeytyneet ja alavatsaa vihlasee ehkä noi kerran päivässä tosi kovaa.
 
  • Tykkää
Reactions: hiekkalaatikko1
Olipas shokki kun ylläripylläri testeissä oli kaks viivaa. Laskettua aikaa en tiedä kun menkat ei koskaan alkaneet pillereiden lopettamisen jälkeen tammikuussa. Oletan kuitenkin että laskettuaika olis n. 4.11.
Tänään teen kuitenkin digitestin. Olen 27v, neljäs tulossa. Aijemmat: 8/2012, 10/2013 ja 2/2015.
 
  • Tykkää
Reactions: hiekkalaatikko1
Kiva saada tänne ns. tuttuja. Pidemmän aikaa sinuakin Saaruska jo seurannut kuumelijoiden puolella(y)
Itse kävin tänään neuvolassa hakemassa töihin ja erityisäippälomaa varten todistuksen ja sopimassa ensikäynti ajan huhtikuun alkuun :love: Toivottavasti kaikki vaan menee hyvin.
 
Mulla ei oo onneks vuoto ainakaan tänään jatkunu. Teen vielä loppuviikosta testin jos se ois kunnon vahva viiva, tai sit jos raaskis ostaa digin. Kokoajan on kyllä tosi kylmä. Tai no mulla on kyllä normaalistikin, mut tuntuu et nyt on erityisesti. Ja ehkä ihan lievästi ällö olo välillä. Kotona tosiaan on 3 ja 2 vuotiaat ennestään. Neuvolaan aattelin soittaa ehkä rv 5-6. Nyt on siis tasan 4+0
 
  • Tykkää
Reactions: hiekkalaatikko1
Löysinpäs tänne:rolleyes: positiivinen raskaustesti tehty vähä reilu viikko sitten ja ovulaatiosta la 2.11 (on muuten sama päivä kun miehen syntymäpäivä..:p) Toista lasta odotetaan innolla:barefoot: Tää pahaolo on vaan jotain järkyttävää joka alko jo ennen positiivista testiä:sick:
 
  • Tykkää
Reactions: PIKKUMAMI85
Ihana saada tänne lisää porukkaa! Mäpä tiedustelen jo nyt, että onko teillä kenelläkään kiinnostusta jossainvaiheessa fb-ryhmään? Salaiseen ja suljettuun siis tietenkin, ettei haulla löydä kukaan. Itselleni kuopuksen fb-ryhmä oli iso henkireikä, kun ihmiset tuli "tutuimmiksi", ja mielelläni aloittaisin samanlaisen matkan myös tämän marraskuisen kanssa :love: Meilläkin ryhmään sai liittyä ihan alusta mutta toki myös myöhemminkin, kun oli ekaa ultraa käytynä yms. Mä voin mielelläni ryhmää tehdä, jos saa kannatusta! Ja toki siis juttu jatkuisi täälläkin, ettei tarvitse heidän pelästyä ketkä ei facessa ole, tai ei muutenvain halua omalla naamalla näkyvyyttä :)

--

Täällä on ihan jäätävän uskomaton fiilis. Mä en vaan meinaa tajuta tuota plussaa todeksi! Vähän väliä tuo digitesti hakeutuu käsiin, ja sydän tekee voltin siitä "raskaana"- tekstistä. Tekis samaanaikaan mieli huutaa koko maailmalle tästä ja samaanaikaan pitää tämä oma murunen vain meidän salaisuutena piiiiitkään :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Toveri
@saaruska86 olis kyllä kiva se fb-ryhmä! Olis tietyllä tavalla helpompi kun tämä:LOL: just mietin tänään, että miten sais ryhmän kasaan(n) kun en halua itse ainakaan liittyä mihinkään julkisiin "vauva 2017" kun sit tulee kyselyitä kaikilta:confused: ja aateltiin, että ollaan tän raskauden kanssa niin pitkään hiljaa kun vaan voidaan. Onneks on lihava (todella lihava..) niin pystyy kauan piilotteleen tätä:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: hiekkalaatikko1
Jos mä teen ryhmä kaikilla mahdollisilla salausasetuksilla, mulle voi laittaa täällä yksärillä nimen/linkin omaan profiiliin, pyydän kaveriksi, lisään ryhmään ja poistan sitten kavereista? :) Ja on tosiaan auki uusille odottajille niinkauan kun "tarvetta" on, että pääsee myös loppukuun odottajat mukaan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: hiekkalaatikko1

Yhteistyössä