Mieheni löi tytärtäni tosi pahasti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Biologinen isä kuoli tytön ollessa ihan pieni. Olen seurustellut tämän uuden mieheni kanssa nyt 6 vuotta. Hän on aina tullut mielestäni ihan hyvin tyttäreni kanssa toimeen ja siksi en olisi ikinä uskonut että tässä voisi käydä näin.

Meillä on ollut huonot välit tytön uuden seurustelusuhteen takia jo jonkun aikaa. Emme hyväksy tätä uutta miestä koska hän on tyttöä 11 vuotta vanhempi. Mielestämme tyttö on ihan lapsi vasta eikä kypsä noin vakavaan suhteeseen. Eilen illalla sitten kävi niin, että tyttö oli pitkästä aikaa käymässä luonamme ja riitahan siitä tietenkin syntyi.

Mieheni on aika äkkipikainen luonne ja joskus hän saattaa ottaa alkoholia hieman liikaa. No, tytölle ja minulle tuli sitten sanaharkkaa koska hän ei vieläkään ole suostunut eroamaan tuosta vanhemmasta miehestä. Tyttö ryntäsi eteiseen ja seurasimme molemmat perässä. Mieheni oli tässä vaiheessa hieman hiprakassa ja yritti estää tyttöä lähtemästä. Kun tyttäreni yritti työntää miestä pois, niin hän löi tätä nyrkillä suoraan kasvoihin.

Tilanne oli niin hirveä että jotenkin vain jäädyin. Päästyään ylös lattialta tyttö otti takkinsa ja juoksi hysteerisenä ulos. Olen siitä asti yrittänyt soittaa hänelle mutta vastausta ei tule. Mieheni puolustukseksi voin sanoa sen, että hän ei ole koskaan ennen ole ollut väkivaltainen. Olen ihan shokissa. En tiedä yhtään miten tyttö voi ja pelkään, että mitä jos hän on saanut aivotärähdyksen tai jotain.

Yksi huoli tässä on myös se, että tämä tyttäreni uusi mies sattuu olemaan ammatiltaan poliisi.
 
vierailija
Olipa stoori. Kestikö kauankin keksiä se.
Jos lyö nyrkillä kasvoihin ihmistä, on väkivaltainen ihminen. Jos lyö nyrkillä kasvoihin ihmistä, jonka kokee olevan ihan lapsi vasta, on sen lisäksi täysi kusipää. Ei siinä sen kummempaa pähkäilyä ole.
Jos tämä on totta, eli katsoit vierestä, kun omaa lastasi pahoinpidellään, etkä mennyt väliin, etkä soittanut poliisille, etkä näytä olevan muutenkaan kovin huolestunut siitä miten tyttö oikeasti voi, niin ihme tussukka olet sinäkin äidiksi. Taisit olla kännissä sinäkin.
Tytölläsi taitaa olla asiat paljon paremmin nyt, kun on päässyt pois kotoaan teidän luota jonkun aikuisen täysjärkisen ihmisen seuraan.
 
vierailija
Jos juttu on todellinen niin sanoisin, että puhu luotettavalle ystävälle tästä tilanteesta heti. Väkivalta on väkivaltaa eikä selittelemällä parane. Puolisosi teki väärin. Tärkeintä on nyt, että asia ei jää salaisuudeksi teidän välille vaan puhut siitä muiden ihmisten kanssa, vaikka ei huvittaisi
 
vierailija
Taitaa olla jossain päin maata jo talvilomat alkaneet, on palstalla taas sellainen meininki.
Menkääs lapsoset nyt netin äärestä hiihtelemään ja pulkkailemaan, tulee parempi mieli ja elämä.
 
vierailija
Jäi nyt epäselväksi tyttären ikä?

Mutta se, että tyttären miesystävä on poliisi on niistä sun murheista pienin.

Et voi olla niin tyhmä. Tämän on pakko olla keksitty juttu.
Tyttö siis täyttää tänä vuonna 21. Tämä ei ole keksitty juttu. Olen oikeasti huolissani tuosta ikäerosta mutta en tietenkään olisi halunnut mitään tällaista. t. aloittaja
 
vierailija
Tyttö siis täyttää tänä vuonna 21. Tämä ei ole keksitty juttu. Olen oikeasti huolissani tuosta ikäerosta mutta en tietenkään olisi halunnut mitään tällaista. t. aloittaja
Mistä olet eniten huolissasi.

a) 10 vuoden ikäerosta
b) siitä että miehesi löi tyttöäsi
c) siitä että tyttösi miesystävä on poliisi

Tuntuu että eniten näistä huolettaa tuo ikäero eikä niinkään lyöminen.
 
vierailija
Sehän on ihan hyvä vaan, että tämä on keksitty juttu. Muutenhan ihan säälittää tyttö, joka on herkät vuotensa joutunut olemaan sun äkkipikaisen miehen käskytettävänä ja tekemään tiliä kaikkeen puuttuvalle äidilleen. Ei ihme jos haluaa kumppanikseen jonkun turvalliselta tuntuvan miehen, jolta kolmekymppinen poliisi varmasti vaikuttaa.

Viisas valinta sun tytöltä. Mies pitää tytön puolia teitä vastaan. Tuo vähän järkeä tuohon kuvioon ja siihen mikä on normaalia perhe-elämää. Niin kauan kuin mies ei lyö tyttöäsi nyrkillä naamaan, niin tyttöhän on tehnyt paremman valinnan miessuhteessaan kuin äitinsä, ja homma on plussan puolella
 
vierailija
Mä en ymmärrä miten tyttärestäsi on kasvanut tuollainen poskisolisti? Pieksee suutansa aikuisille mennen tullen. Jos se ei saa kielen kantojansa kuriin, se on kuritushuone edessä.
 

Yhteistyössä