Mies etsii sielua, ei pyllyä&tisuja.

  • Viestiketjun aloittaja Tenhune
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nainen etsii miehestä pippeliä ja rahaa?? ;)
Ei kai ne mitään luolamiestä nykyään tarvi. Pärjäävät itse. Mutta haluavat kuitenkin jossain määrin "tyhmän" lihaksikkaan karhun?? Suvunjatkamiseen oma yksilönsä. Mistä minä tiedän. Naisia on niin moneen junaan. . t. Terminaattori
 
vierailija
Nainen etsii miehestä pippeliä ja rahaa?? ;)
Ei kai ne mitään luolamiestä nykyään tarvi. Pärjäävät itse. Mutta haluavat kuitenkin jossain määrin "tyhmän" lihaksikkaan karhun?? Suvunjatkamiseen oma yksilönsä. Mistä minä tiedän. Naisia on niin moneen junaan. . t. Terminaattori
Biologia tekee sen, ettei nainen kiihotu muista kuin niistä lihaksikkaista karhuista. Siinä geenit määräävät ja feminismi-ideologia vikisee.
 
vierailija
Niin tietty näitä femisti naisia on sit sellasia, jotka hakevat myös mekollista mallia kumppanikseen, kun ovat löytäneet itsestään sisäisen karhun. En tiedä. Feministisyys on mielestäni vääristää tasaarvon sukupuolten välillä. Olenpa siis malenisti, jotta saadaan systeemi tasapainoon. Eläköön kikkelit!
 
vierailija
Niin tietty näitä femisti naisia on sit sellasia, jotka hakevat myös mekollista mallia kumppanikseen, kun ovat löytäneet itsestään sisäisen karhun. En tiedä. Feministisyys on mielestäni vääristää tasaarvon sukupuolten välillä. Olenpa siis malenisti, jotta saadaan systeemi tasapainoon. Eläköön kikkelit!
Nykyfeminismi täyttää kaikki rasismin peruskriteerit.
 
Biologia tekee sen, ettei nainen kiihotu muista kuin niistä lihaksikkaista karhuista. Siinä geenit määräävät ja feminismi-ideologia vikisee.
On niitäkin naisia jotka kiihottuvat hyvinkin solakoista miehistä jotka muistuttavat enemmän nuorukaista kuin miestä. Sitten on myös niitä naisia joille on aivan se ja sama onko miehellä lihaksia vai ei....
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Itse en ole kyllä koskaan kiihottunut muskeleista tai "salimiehistä"

Sopusuhtaisuus on miehilläkin tosi ok, niinkuin naisillakin. On hoikempaa ja "tukevampaa" mallia. Mutta kaikki ylimääräinen ei työllä saatu lihas pullottaa OMASTA MIELESTÄNI ällöttävästi.
Mä en laske välttämättä missään salilla treenattua lihasmöhkälettä sen enempää mieleisen näköiseks kuin jotain poikamaisen ruipelonkaan oloista...iso ja vahva ja turvallinen noin niinku muuten on se mistä itte miehissä tykkään, jos nyt kerran ulkonäöllistä puolta ajatellaan.
 
  • Tykkää
Reactions: ..... ja Softy
vierailija
Mä en laske välttämättä missään salilla treenattua lihasmöhkälettä sen enempää mieleisen näköiseks kuin jotain poikamaisen ruipelonkaan oloista...iso ja vahva ja turvallinen noin niinku muuten on se mistä itte miehissä tykkään, jos nyt kerran ulkonäöllistä puolta ajatellaan.
Sehän siinä onkin, että vaikka en "kiihotu" lihaskimpuista olen jopa moisten kanssa seuruste4llut. Myös laihojen ja tanakampien kanssa. Lopulta se "sielukkuus" on tosiaankin ollut tärkein. Silloin ei enää kiinitä huomiota mokomiin ulkonäköseikkoihin kun ihastuu. Silloin vaan kiihottaa oli millanen ulkokuori tahansa ja seksi maistuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777

Yhteistyössä