Minulla ei ole mattoja lattioilla, eikä saatana tule

"Minulla ei ole mattoja lattioilla, eikä saatana tule"

Olet ymmärtänyt väärin, ei Saatana ilmesty jos ottaa vain matot pois lattioilta. Keskelle olkkaria piirrät lattiaan jumalattoman ison pentagrammin, sit kynttilöitä, pari kissanraatoa ja joku sekopää joikumaan keskelle pentagrammia. Tälleen! (y)
 
"Minulla ei ole mattoja lattioilla, eikä saatana tule"

Olet ymmärtänyt väärin, ei Saatana ilmesty jos ottaa vain matot pois lattioilta. Keskelle olkkaria piirrät lattiaan jumalattoman ison pentagrammin, sit kynttilöitä, pari kissanraatoa ja joku sekopää lappalaisnoita joikumaan keskelle pentagrammia. Tälleen! (y)
ahaa:whistle:
 
-Senkus olet ilman mattoja
-hyvä jos saatanakin pysyy loitolla

Mutta ei kaikki matot likaannu nopeasti. Jos et kulje kengillä ja sulla ei oo matto eteisessä tai ruokapöydän alla, niin suht puhtaana ne säilyy.

Pienen tai kevyen maton ravistelu vie viikossa noin minuutin, imuroiminen puoli minuuttia. Pesu 1-2 x/v kylppärissä, kuivaus saunassa tai kesällä ulkona.

Mieeeti...
Sateinen syysilta, olet käyny suihkussa, telkusta tulee hyvä leffa, vieressä hyvää ruokaa ja juomaa. (y)

 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
-Senkus olet ilman mattoja
-hyvä jos saatanakin pysyy loitolla

Mutta ei kaikki matot likaannu nopeasti. Jos et kulje kengillä ja sulla ei oo matto eteisessä tai ruokapöydän alla, niin suht puhtaana ne säilyy.

Pienen tai kevyen maton ravistelu vie viikossa noin minuutin, imuroiminen puoli minuuttia. Pesu 1-2 x/v kylppärissä, kuivaus saunassa tai kesällä ulkona.

Mieeeti...
Sateinen syysilta, olet käyny suihkussa, telkusta tulee hyvä leffa, vieressä hyvää ruokaa ja juomaa. (y)

Uijuijuijui...ja vielä Echonen - näin talvella voi maton pestä kätevästi pakkaslumessa:love:...värit kirkastuu kummasti:love:...ja sisälle tulee ihanan raikas tuoksu:love:...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä en tajua tuota pakkaslumen kirkastavaa vaikutusta.
Jos mun kissa heittää ripulipskat matolle nii ei se missään umpihangessa kirkastu. :rolleyes:
...eli et oo edes kokeillut :). Testaapa, niin voit vaikka häikäistyä:cool:

..ja ne kissan ripulikuratkin saat paremmin puis, kun viskot maton ulos pakkaseen(y). Kurakikkareet kovettuu, nääs, kivasti keräilymuotoon ja sitten sä voit mennä sinne kylppäriis lotrailemaan maton puhtaaksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
...eli et oo edes kokeillut :). Testaapa, niin voit vaikka häikäistyä:cool:

..ja ne kissan ripulikuratkin saat paremmin puis, kun viskot maton ulos pakkaseen(y). Kurakikkareet kovettuu, nääs, kivasti keräilymuotoon ja sitten sä voit mennä sinne kylppäriis lotrailemaan maton puhtaaksi :)
Mut sit hangessa on neliön muotonen roska-alue. :coffee:
Ja Olli Lindholm ei pääse laulamaan että rakkaus on lumivalkoinen.
 
Mut sit hangessa on neliön muotonen roska-alue.
Ja rakkaus ei oo sillo lumivalkoinen.
Ällös höpistellös siellä, senkin hassu :)

Jos se roska- alue ottaa pahasti absoluuttiseen värisilmään, niin samaisella energialla, millä on aikaisemmin havainnut ne kissas roiskeet matolta, voit lumilapiolla heitellä puhdasta lunta sen päälle ja maisemoida moisen epäkohdan piiloon :)

Sitäpaitti, toi "rakkaus on lumivalkoinen" pätee vain laimeessa lainissa, oikeassa rakkaudessa kun saa ja voi olla niitä vähemmän lumivalkoisiakin kohtia, koska rakkaus kestää ne epätäydellisyydetkin:)...se toinen rakkauspakkaus voi aina ojentaa nenälles aurinkolasitkin, niin ei moinen epäkohta ainakaan enää niin pahasti koske silmiisi :)...
 

Yhteistyössä