Mitäs muut? :-)

Ahhh.....kovan töiden jälkeen itsellä oli tänään oikein kunnon hemmottelupäivä :-D!
Väsymys on valtava! Mutta kuun lopussa pidän pientä loma ja vihdoin voin suunnitella kauneusleikkauksen. Mitäs muut palstalaiset puuhaa? Itse aina vain työasioilla juoksen tai teen paaaaaaaljon paperihommia, kokouksia...
 
vierailija
Tarkoitus sen oli tehdä jo 1,5 v sitten, kasvojen muodon muutos ja lifting, nyt jo syksyllä haluan päästä tätä tekemään :). Olen kuitenkin jo 30 v ja parempi kaikki korjata ja ylläpidä ajoissa.
Ai sitä ei tehtykään vielä sulle. Mä luulin, että kasvot on jo jotenkin operoitu. Etkö joskus pohtinut jotain pehmeäpää vaihtoehtoa leikkauksen sijaan? Jotain pistoksia tms? Itse tietysti tiedät parhaiten, mihin olet lähdössä, mutta silti tekisi mieli kehottaa sinua miettimään vielä. Olet upea ja kaunis nainen ja kauneusoperaatioissa on aina riskejä.
 
Ai sitä ei tehtykään vielä sulle. Mä luulin, että kasvot on jo jotenkin operoitu. Etkö joskus pohtinut jotain pehmeäpää vaihtoehtoa leikkauksen sijaan? Jotain pistoksia tms? Itse tietysti tiedät parhaiten, mihin olet lähdössä, mutta silti tekisi mieli kehottaa sinua miettimään vielä. Olet upea ja kaunis nainen ja kauneusoperaatioissa on aina riskejä.
Kiitos sinulle!!! On on riskejä toki, ainakin puhuin viimeksi ja se kuitenkin oli tätä mieltä, ettei paljon riskejä mun operatiossa ole. Mutta vielä käyn taas läpi sen kirurgin kanssa :)! Ei ole tehty kun tulin raskaksi ja nyt meillä on 2,5kk ikäinen prinsessa.
En halua todellakaan mitään suuria leikkauksia tai joku ihme muodonmuutos tai super isot ankka huulet, vaan sellaiset siistit kasvot, leikkaus aina ei tarkoita jotain suurta muodonmuutosta vaan korjausta, lifting mun tapauksessa sopii erinomaisesti kun saan samalla sellaisen muodon mitä haluan, nyt kun vielä pientä kaksoisleukkakin on tullut kun viides lapsi tuli ja tästä en kovasti pidä :LOL:. Mielummin korjaan, mutta toki ensiksi käymme sen läpi ihan alusta alkaen, kun tiedän mitä kysyä.
 
vierailija
Kiitos sinulle!!! On on riskejä toki, ainakin puhuin viimeksi ja se kuitenkin oli tätä mieltä, ettei paljon riskejä mun operatiossa ole. Mutta vielä käyn taas läpi sen kirurgin kanssa :)! Ei ole tehty kun tulin raskaksi ja nyt meillä on 2,5kk ikäinen prinsessa.
En halua todellakaan mitään suuria leikkauksia tai joku ihme muodonmuutos tai super isot ankka huulet, vaan sellaiset siistit kasvot, leikkaus aina ei tarkoita jotain suurta muodonmuutosta vaan korjausta, lifting mun tapauksessa sopii erinomaisesti kun saan samalla sellaisen muodon mitä haluan, nyt kun vielä pientä kaksoisleukkakin on tullut kun viides lapsi tuli ja tästä en kovasti pidä :LOL:. Mielummin korjaan, mutta toki ensiksi käymme sen läpi ihan alusta alkaen, kun tiedän mitä kysyä.
Ainakin sulla on ollut pitkä aika harkita operaatiota, joten kaipa tiedät mitä haluat. :) Toivottavasti kaikki sujuu hyvin, ja ilman komplikaatioita!
 
vierailija
Taas tämä lesbo varis huutelee pillun perään. Kuules nyt. Sunlaisille on ihan omiakin palstoja.
Mikä lesbovaris? Ihan asiastahan hän huutelee. Te muut vaan jaksatte pitää tuon "minun lannan" hevonpaskan juttuja ihan coolina. Kun vähän viitsitte tsekata sen oikeita tietoja, jotka täällä on olleet levällään jo iät ajat, sen osoitetta ja ajatte vaikka pihassa mutkan, niin totuus on selvää kauraa.
 
Mikä lesbovaris? Ihan asiastahan hän huutelee. Te muut vaan jaksatte pitää tuon "minun lannan" hevonpaskan juttuja ihan coolina. Kun vähän viitsitte tsekata sen oikeita tietoja, jotka täällä on olleet levällään jo iät ajat, sen osoitetta ja ajatte vaikka pihassa mutkan, niin totuus on selvää kauraa.
o_O Jos jaksaa etsiä jonkun tietoja ikivanhoista ketjuista ja ehkä jopa ajella pihaan tuijottamaan taloa, on ehkä syytä pitää pieni breikki palstalta. Alkaa kuulostaa turhan vakavalta.
 
Mikä lesbovaris? Ihan asiastahan hän huutelee. Te muut vaan jaksatte pitää tuon "minun lannan" hevonpaskan juttuja ihan coolina. Kun vähän viitsitte tsekata sen oikeita tietoja, jotka täällä on olleet levällään jo iät ajat, sen osoitetta ja ajatte vaikka pihassa mutkan, niin totuus on selvää kauraa.
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:!
Ahhh ja kun kerrankin osoitteen tiedät niin tervetuloa Cappuccinolle tänään lasten kanssa kotona teen paperityöt! Ei sun tarvitse vain pihalle ajaa, soittaa edes ovikellon ensi kerralla!
 
vierailija
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:!
Ahhh ja kun kerrankin osoitteen tiedät niin tervetuloa Cappuccinolle tänään lasten kanssa kotona teen paperityöt! Ei sun tarvitse vain pihalle ajaa, soittaa edes ovikellon ensi kerralla!
Tuun iltapäivästä. Kiitti, siis tod. kiva yllätys. Viimeksi, kun kävin siinä naapurissa (mulla on siinä tuttu), niin hän sanoi, että hän ei ole nähnyt teidän pihalla mitään vauvevila. Pidätkö tyttöä vielä piilossa, vai ulkoilutatko vauvaa siellä peltomaan puolella?
 
Tuun iltapäivästä. Kiitti, siis tod. kiva yllätys. Viimeksi, kun kävin siinä naapurissa (mulla on siinä tuttu), niin hän sanoi, että hän ei ole nähnyt teidän pihalla mitään vauvevila. Pidätkö tyttöä vielä piilossa, vai ulkoilutatko vauvaa siellä peltomaan puolella?
Varma se ei ole nähnyt kun mun lähin naapuri on keikkahommissa :ROFLMAO:! Kenen luona sä et tietenkään käynyt. Kun ko naapuri ei istu kotona, eikä kyytä omia naapureita.
 
vierailija
Tenojako nuo myy? :ROFLMAO: Taitaa olla tuo yritelmä jo konkurssissa kuten se verkkokauppakin.. joku la maison primavera. Ainakin esiintyi listoilla, kun myi kelvotonta tuotetta ja valituksia tuli paljon.
 
vierailija
En ole kuule missään konkursseissa :giggle:! Tenoja en myy, Tena ei ole mun tuote, aivan eri tuotteet myyn, Suomessa vain 22 pistettä tällä hetkellä ja ulkomaailla noin 4000. Ne on eri tuotteet kuin kuvissa, kuvissa jotka on ja joku ne linkittää jatkuvasti niin tiedoksi vaan kun noin paljon kiinnosta että näihin tulee muutos ja sanotaan niin vielä pari vuotta siihen menee.
Oli mulla kalustekauppaa, mutta ikinä ei ollut mitään ongelmia kenenkään kanssa. Paitsi 1 ongelma mistä en täällä puhu ja mistä jouduin mustalle listalle. Mutta mua poistettiin mustalta listalta aika pian kun toimittanut todistukset mitä oikeasti on käynyt. Turhaan mua täällä mustamaalat. Jos tosissaan asiat noin paljon kiinnosta ja mun työt ei anna sinulle mielenrauhan niin ottaa ensiksi selville asioista ennen kun huudat palstalla jotain sellaista mitä ei ole. Ei kai mikään ihminen voi nuin paljon ärsyttää että pitäisi keksiä uusia juttuja jatkuvasti. Kai se tuo jotain hyvä oloa. Sohvalta me aina olemme hyviä huutamaan ja nauramaan. Mutta tervetuloa yrittäjä elämään ja sen arkkiin, katsotaan meneekö sulla aina kaikki niin hyvin kuin suunniteltu, minulla ei ainakaan menee aina kaikki hyvin, eikä muilla yrittäjillä, aika usein törmän ongelmiin ja yritän ratkaista, kun on minulla kuitenkin nyt jo kasvava yritys joka vaati mua 24/7.
Aika hidaskasvuinen on yrityksesi ollut tai olleet. Niitähän on samaan ositteeseen kirjattu jo jokunen.. Vaatteita, meikkejä, rakentamista ja remonttia.. Mutta viimeiseen kymmeneen vuoteen tai vielä enemmänkö siitä on aikaa, kun juttusi alkoi luistamaan? pääsyt ainakaan tuo virallinen valkea liikevaihtonne - molemmilla teillä, ukollasi ja sulla- päässyt kasvamaa uhatta euroo vuodessa korkeemmaksi. Konkkahan teillä oli jo yksi isompi, siis teidän mittakaavassa isompi konkka, joka maksoi teille sen, omituisesti väärin rakennetun talon verran. Vaikka miehesi pitäis osata rakentaa, niin silti väärin rakennettu lato... mutta rappaaminen ei ole rakentamista. Kouluja käymättämät ammatillisesti kouluttamattomat ovat usein juuri niitä "kasvavavia yrittäjiä". Kasvatako sinä takapihan pellollasi ruohoa? Kouluttamattomat - eivät osaa muuta kun kuvitella osaavansa tehdä jotain unelmiensa hommaa muulloinkin kuin unissaan.

Mitä ainetta SInä siis käytät? Ekstaasiisi?

JA
Mitä sinä oikeasti osaat tehdä ?
 
Aika hidaskasvuinen on yrityksesi ollut tai olleet. Niitähän on samaan ositteeseen kirjattu jo jokunen.. Vaatteita, meikkejä, rakentamista ja remonttia.. Mutta viimeiseen kymmeneen vuoteen tai vielä enemmänkö siitä on aikaa, kun juttusi alkoi luistamaan? pääsyt ainakaan tuo virallinen valkea liikevaihtonne - molemmilla teillä, ukollasi ja sulla- päässyt kasvamaa uhatta euroo vuodessa korkeemmaksi. Konkkahan teillä oli jo yksi isompi, siis teidän mittakaavassa isompi konkka, joka maksoi teille sen, omituisesti väärin rakennetun talon verran. Vaikka miehesi pitäis osata rakentaa, niin silti väärin rakennettu lato... mutta rappaaminen ei ole rakentamista. Kouluja käymättämät ammatillisesti kouluttamattomat ovat usein juuri niitä "kasvavavia yrittäjiä". Kasvatako sinä takapihan pellollasi ruohoa? Kouluttamattomat - eivät osaa muuta kun kuvitella osaavansa tehdä jotain unelmiensa hommaa muulloinkin kuin unissaan.

Mitä ainetta SInä siis käytät? Ekstaasiisi?

JA
Mitä sinä oikeasti osaat tehdä ?
En tiedä kuinka jo monta vuotta luen samoja sun tarinoita, varma aika monta, siksi tehty mitä olisi pitänyt tehdä jo aikaisemmin :). Yks palstalainen oli jo käräjillä, ehkä olet se sama ja jatkat joka tapauksessa kiitos ja hei.
 
Niinkun, että mitä? Teitkö sinä ilmoituksen itsestäsi? Voiko niinkin tehdä. Voi kyllä. Katsoin eilen yhden vanhan Wallenlindin "Afrikkalainen". Siinä kylän höperö väitti murhanneensa afrikkalaisen, ja hänet vangittiin ilman todisteita, koska tunnustus on riittävä peruste. Poliisin oli pakko pitää höperöä tutkintavankeudessa siihen asti, kunnes poliisi löysi todisteita siitä, että hän on syytön. Mutta hän ei ollut ampunut itseään. Milanna, sinä taas olet.

Täna aikana, kun itse olen ollut täällä, en ole nähnyt vielä yhtään sellaista juttua sinusta, joita et olisi itse ensin pohjustanut. Olet varmasti ainoa täällä, jonka tunnen, joka on julkaissut tietojaan milloin täällä, milloin FB:ssä, milloin aijjaassa kuvia, kertonut nimensä ja laittanut kuvia lapsistaan, kertonut Meksikon matkoistaan ja miehensä pettämisestä.
Milanna hyvä, jos et osaa chatata, niin laita oma kynäsi koteloon, tai hanki kotiin sensuroija, joka pystyy muokkaamaan sinun juttusi ennen julkaisua. Muussa tapauksessa jatka jutustelua, mutta pistä edes "pullo kiinni".
Kuten joku tässä jo hieman aiemmin sinulle sanoi :"Se, joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön" Kukaan ei sinua täällä pidä väkisin. Vapaaehtoisesti olemme täällä kaikki.

Kiihdyksissäsi, huomasithan, että perusteeton rikosilmoitus on rikos. Ja perusteita... mitä niistä nyt voi sanoa. Kyllä täällä monet saavat turpaansa rankemmin kuin sinä, ja ihan syyttää. Viime viikolla vaikka siitä, että joku vaikka minä, tai Echo, huudamme koko ajan itsellemme parrua perseeseen, koska meidän seksimieltymykset ovat kaikkien tiedossa. :D
 
Viimeksi muokattu:
Ohoh mun mies on pettänyt :-D. Pitääkö nyt mun soittaa miehelle ja kysyä edes kenen kanssa kun en tätäkään tiennyt ennen kun luin sun juttuja.
Enkä tiedä mikän pullon korki laitan kiinni, kun jopa Vichy on loppunut. Jos alkoholia tarkoitat niin hyvä että edes kerran vuodessa kerkeen juoda lasillisen tai kans :LOL:.
Kiitos kun muistutit Facebookista, niin totta että liian vähän otan kuvia. Ei vaan aika ole aina kuvata.
 
Ohoh mun mies on pettänyt :-D. Pitääkö nyt mun soittaa miehelle ja kysyä edes kenen kanssa kun en tätäkään tiennyt ennen kun luin sun juttuja.
Enkä tiedä mikän pullon korki laitan kiinni, kun jopa Vichy on loppunut. Jos alkoholia tarkoitat niin hyvä että edes kerran vuodessa kerkeen juoda lasillisen tai kans :LOL:.
Kiitos kun muistutit Facebookista, niin totta että liian vähän otan kuvia. Ei vaan aika ole aina kuvata.
Hienoa. Ja sori, pliis. En siis tarkoittanut, että sinun miehesi olisi koskassan pettänyt sinua, vaan toisin päin, koska itse niin joskus kerroit tai ehkä vitsailit. Siihen en ota kantaa. Hanavesi on hyvä Vichyn korvike.
 
Enkä ruohoa kasvata, mulla ei edes tekokukkia ole :sick: unohdin siihenkin vastata.
Aina vaan mietin mistä te revitte näitä juttuja :LOL:? Ei siihen voi muuta kun naura. Mutta samalla tehdä ilmoituksen kun se jo jatkunut vuosia. Teen sen en edes omasta puolesta. Teen sen siksi kun tiedän kuinka monet ihmiset masentuivat kiusajien takia, pahimilla tekivät itsemurhan. Ei mulla muuta kun mietikää välillä mitä päästätte kirjoitamaan tänne tai muualle.
Itse kiusaaminen minuun ei vaikuta millään tavalla, mutta häiritse todella paljon, koska aina joku sama persoona tai pari, kun aloitan uuden keskustelun oli se aihe mitä tahansa niin se alkaa keksimään juttuja tyhjästä. Ei ole kovin tervettä, siksi nyt annan tehtävä viranomaisille jälleen kerran ja kun viimeksi hekin totesivat, näissä tapauksissa pitää ja jopa pakko tehdä ilmoituksen eteenpäin, se on heidän työt hoitaa tälläisiä tapauksia, koska kenestä ei saa sanoa edes pahasti, puhumattakaan, montako vuotta olin täällä vaikka ja mitä. Milloin horo, milloin narkari, entäs mun yritykset ja konkurssit, sekakäyttäjä, mieskin pettää, lista on todella pitkä. Vaikka en ole mikään horo, aika hankala sen on olla jos vain 2 miestä on ollut vain ja 30 olen, huumeita en ole maistanut ikinä, konkurssia en ole ainakaan vielä tehnyt, tulevaisuudesta ei tietoa, sekakäyttäjä en ollut, mieskin ei ole pettänyt, en tiedä jatkanko?
En jatka se jää nyt siihen.
 
Hienoa. Ja sori, pliis. En siis tarkoittanut, että sinun miehesi olisi koskassan pettänyt sinua, vaan toisin päin, koska itse niin joskus kerroit tai ehkä vitsailit. Siihen en ota kantaa. Hanavesi on hyvä Vichyn korvike.
Ei sun tarvitse valehdella kun en ikinä edes niin vitsaillut. Ja olet sen jo sanonut että mies petti mua. Niin mieti tarkkaan, kaikki tänne nyt jää. Toivottavasti viranomaiset ensi kerralla myös tutkii koko palstan moderointi myös ja ehkä jotain muita testejä nämä valehdelut vaati, kun normaaleja ne ei ole.
 
Enkä ruohoa kasvata, mulla ei edes tekokukkia ole :sick: unohdin siihenkin vastata.
Aina vaan mietin mistä te revitte näitä juttuja :LOL:? Ei siihen voi muuta kun naura. Mutta samalla tehdä ilmoituksen kun se jo jatkunut vuosia. Teen sen en edes omasta puolesta. Teen sen siksi kun tiedän kuinka monet ihmiset masentuivat kiusajien takia, pahimilla tekivät itsemurhan. Ei mulla muuta kun mietikää välillä mitä päästätte kirjoitamaan tänne tai muualle.
Itse kiusaaminen minuun ei vaikuta millään tavalla, mutta häiritse todella paljon, koska aina joku sama persoona tai pari, kun aloitan uuden keskustelun oli se aihe mitä tahansa niin se alkaa keksimään juttuja tyhjästä. Ei ole kovin tervettä, siksi nyt annan tehtävä viranomaisille jälleen kerran ja kun viimeksi hekin totesivat, näissä tapauksissa pitää ja jopa pakko tehdä ilmoituksen eteenpäin, se on heidän työt hoitaa tälläisiä tapauksia, koska kenestä ei saa sanoa edes pahasti, puhumattakaan, montako vuotta olin täällä vaikka ja mitä. Milloin horo, milloin narkari, entäs mun yritykset ja konkurssit, sekakäyttäjä, mieskin pettää, lista on todella pitkä. Vaikka en ole mikään horo, aika hankala sen on olla jos vain 2 miestä on ollut vain ja 30 olen, huumeita en ole maistanut ikinä, konkurssia en ole ainakaan vielä tehnyt, tulevaisuudesta ei tietoa, sekakäyttäjä en ollut, mieskin ei ole pettänyt, en tiedä jatkanko?
En jatka se jää nyt siihen.
No hei taas.

Jos sinulle on ihansama, mitä sinusta kirjoitetaan täällä, ja jatkat elämästäsi avautumista samaan malliin, kauniisti sanoittuna: räiskyvästi!, niin ensimmäisenä ja ainoastaan siitä kärsivät sinun rakkaat lähimmäisesi. Meille täällä ei kenenkään chattarin elämäntyyli varmasti haittaa millään tavalla, kunhan ei vieressä makaa:LOL:. Mutta jos ihminen tarvitsee ja hakee täältä apua, on hyvä ymmärtää ja luottaa myös siihen, että täällä me olemme kuuntelemassa. Täällä on paljon hyviä ihmisiä, jotka ovat valmiita tarjoamaan apua, henkistä olkapäätä.
Jos taas chattari itse haluaa vain räiskyttää, niin silloin muillakin on oikeus pitää hauskaa samalla mitalla: antaa palaa ja räiskyä. Usein se osuu chattarin omaan niskaan. Mutta kun olet vahva, jos olet vahva, niin älä vikise.:mad:
 

Yhteistyössä