Oireettomuus alkuraskaudessa

Millä viikoilla on muut alkaneet saada raskausoireita? Meillä rv4+3 ja kuukautisten poisjäänti ainoa oire. Siksi tämä varmaan huolettaa ja saa pääkopan sekasin kun ainoa mun oireettomista raskauksista päättyi keskenmenoon. 2 raskautta on onnistunut ja niissä pahoinvointi vei tiputukseen asti osastolle. Ja kun oon vielä tällänen ylistressaaja kaikessa, argh.:mad: Voisinpa vaan päättää nauttia plussasta ja suunnitella tulevaa hyvillä mielin. Kaikille täällä :love:
 
Mulla oireina sinne 6 viikolle asti oli lähinnä nälkä, tissit kipeet ja hieman korostunut hajuaisti. Sitten rv6 vasta tuli pahoinvointia jne. Mutta oksentaa ei tarvinnu. Mutta olin kans niin oireeton, että mietin, onko kaikki okei. Kyllä ne sitte sieltä tuli ja kaikille ei tuu ollenkaan :) Yleisimmiten pahoinvointi on pahimmillaan rv7->
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu
Mun ainoa alkuraskauden oire (viikkoja en muista) oli se, että jotkut ruuat vähän kuvotti. Ei siis pahoinvointia tai muutakaan kummallista ollenkaan. Nyt menossa 35+4 eikä mainittavia oireita ole ollut vieläkään. Olo on mahassa möyryävää tyyppiä lukuun ottamatta sama kuin ennen raskautta. Ja kaikki on vauvalla hyvin ollut koko ajan! :)
 
Mulla nyt 8+1. Menkkojen tilalla on ollut plussasta saakka enemmän tai vähemmän veristä vuotoa, siis ihan joka päivä, tänäänkin. Rinnat ovat turvonneet hieman, liikkuessa arat/kipeät. Supernälkä on jaksottaista. Että kaksi tai kolme päivää syön ihan koko ajan, koska koko ajan vatsa on tyhjä eikä mikään riitä. Syön ihan peruskotiruokaa, jossa on hiilareita ja proteiineja eikä mitään höttömättöä. Sitten voi mennä pari päivää ettei edes tee mieli syödä.

Summa summarum: alkuraskaus on ollut yllättävän vähäoireinen. Ei pahoinvointia, ei kuvotusta ei särkyä ei kipua tms. Parempi näin!
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu

Yhteistyössä