Pahoinvointia, väsymystä, päänsärkyä, huimausta, paineen tunnetta päässä...

  • Viestiketjun aloittaja "myy"
  • Ensimmäinen viesti
"myy"
Mistä nämä oireet johtuu? Voisko olla psyykkistä? Matalaa verenpainetta? Migreeniä? Mulla on ollu nyt viikon päivittäin pahoinvointia ja kuvotusta, ei koko aikaa, tulee aaltomaisesti. Päätä särkee myös aaltomaisesti oikealla puolella, säryn kanssa tuntuu pientä paineen tunnetta. Väsyttää normaalia enemmän ja huimaa varsinkin ylös noustessa. Välillä tulee hetkellisesti sellainen epätodellinen olo. Raskaustesti tehty ja negaa näytti.
 
"orvokki"
mulla on tuollaista ennen menkkoja..hormonit sekaisin ollut synnytyksestä lähtien ja siitäkin pari vuotta,lisäksi on ahdistuneisuushäiriö mikä saa aikaan vaikka millaisia tuntemuksia..ainakin epätodellista olo,pahoinvointia ja väsymystä..mut tuo voi viitata myös anemiaan.
 
Itellä
Mulla ollu tollasta, kun on oikein kunnon niska-hartia-puremalihas-lapaluulihasjumitukset päällä. Sillon nukkuukin huonosti, siitä väsymys. Pahoinvointi, huimaus, epätodellinen olo kaikki kuuluu asiaan.
 
korttinsa menettänyt
Mä sain epilapsia diagnoosin ja menetin ajokorttini noilla oireilla + sain reseptin lääkkeisiin jotka aiheuttaa ennenaikaisen menopaussin, lihomista, masennusta jne :( Voi myös olla paniikkihäiriö johon yhtä kivat lääkkeet mutta ei ajokortin menetystä.
Hyvällä tuurilla sulla on vaan stressiä tai matala verenpaine tai poskiontelontulehdus tai ihan vaan hartiat jumissa tai tai ihan mikä vaan, on meinaan sen verran ympäripyöreät oireet.
 
Bimmerimies
Joo itselläkin samoja oireita ollut n. vuoden verran ja olen 20v ja käynyt useasti kaikissa testeissä ilman mitään tulosta :O onneksi on nytten varattu aika yksityiselle lääkärille että saisi selville tämän asian että mikä oikein vaivaa ja voisi jatkaa elämää normaalisti..
 
tinttana
mistä voisi johtuu, huimaus ja kasvojen kihelmöinti paineen tunne päässä. minulla on välikorvatulehdus ja antibiotti ei auttanut meen huomenna hakee uuden reptin voisko olla sitä? minulla on kova siitepöly allergia. synnynäinen sydänvika taustalla. aattelin kysäistä jos voitte mua auttaa.. oireet jatkunut puolivuotta. minulla on 5v. poika ja 8kk tyttö. ois niskat jumissa ja hartiat mistä kumma oloni johtuu :(
 
vierailija
Oireet olivat tuollaiset itsellä paljolti poskiontelontulehduksessa. Kuvottava olo, päänsärkyä, paineen tunne kumartaessa alas. Kannattaa käydä lääkärissä tarkistuttamassa.
 

Yhteistyössä