Parhaat kuvakalenterit

Mitkä teistä on paras paikka tilata kuvakalenterit? Olen toistaiseksi ainostaan tilannut Photoboxilta ja Ifolorilta. Photoboxista tykkäsin ehkä enemmän sen koon takia ja siksi kun kuvakalenteriin pystyi lisäämään pienet kuvat syntymäpäivien kohdalle. Oma hommansa tietysti kerätä ne, mutta onpahan nyt ensi vuotta ajatellen jo valmiina. Photoboxissa oli se kivaa, että siellä tosiaan säilyy vanhat työt joten nuo synttäritkin saa siirrettyä suht nopeaan uuteen kalenteriin kun muokkaa vain vanhaa ja tallentaa uutena. Onnistuu siis ilman erillisiä naputteluja. Aika paljon ainaki Photoboxiin ja Smartphotoon on ollu koodeja täällä http://www.digikuvatnetista.fi/ Melkein tuntuu että kun edellinen päättyy niin joku uusi koodi alkaa, joten suosittelen kyllä tsekkaamaan alennuskoodit aina ennen tilaamista. Kertokaapa kokemuksia jos olette tilanneet jostain muista kun noista kahdesta? Haluttais kuulla mielipiteitä ennen kun seuraavien kalenterien tilaaminen on ajankohtaista.
 
Minä oon tilannu smartphotolta. Uusi kuvakalenteri pitäisi taas laittaa tilaukseen, kun vuosi 2018 on tulollaan. Minusta kalenteri oli laadukas ja suht edullinen. Siinä on sekin kiva puoli, että voi valita aloituskuukauden. Ei jos haluaa, voi aloittaa vasta vaikka helmikuusta.
 

Yhteistyössä