Pitäisi paastota verikokeisiin, karsea flunssa ja kurkkukarkit ja yskänlääke tarpeen,mitä teen??

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huomenna siis pitäisi mennä verikokeisiin joihin paastottava 12h. Paastoverensokeri vaatii sen muut kokeet ei. Olen kuitenkin kovassa flunssassa ja en pysty kyllä nukkumaan jos en ota yskänlääkettä tai kurkkukarkkia. Mutta sitten taas menee tuo yksi koe pieleen :/
 
vierailija ap
Hitto kun olen varannut labrasta jo ajan ja soittoaikakin lääkärille on jo varattuna näistä ja mahan ultrasta. Soitin tänään ja kysyin voinko edes mennä kokeisiin vai vääristyykö tulokset kun olen flunssassa,sanoivat että voin mennä mutta eipä silloik tullut mieleen tämä yskähomma.
 
vierailija
Hitto kun olen varannut labrasta jo ajan ja soittoaikakin lääkärille on jo varattuna näistä ja mahan ultrasta. Soitin tänään ja kysyin voinko edes mennä kokeisiin vai vääristyykö tulokset kun olen flunssassa,sanoivat että voin mennä mutta eipä silloik tullut mieleen tämä yskähomma.
 
vierailija
Ei huolta, kurkkukarkit ja yskänlääke ei auta yskään.

Voit siis hyvin olla ottamatta, saman vaikutuksen saat otatko vai et.
Ellet usko, tarkista terveysportista.
 
mietteliäz
Mä kävin viime viikolla verikokeissa, joihin piti olla syömättä ym 10-12tuntia. Muistin sen vasta parii tuntii ennen niitä. Voiko se vaikuttaa tuloksiin? Mihin se perustuu että pitää paastota ennen jtn verikokeita?
 
vierailija
Kun mitataan esim. hemoglobiini eli verensokeri niin kaikki mitä syöt muuttaa sitä todellisia tulosta. Siksi pitää olla syömättä, mutta jos otetaan verta vaikka maksa-arvoja varten ei tarvi paastota koska ruoka ei vaikuta tulokseen.
 
vierailija
Kun mitataan esim. hemoglobiini eli verensokeri niin kaikki mitä syöt muuttaa sitä todellisia tulosta. Siksi pitää olla syömättä, mutta jos otetaan verta vaikka maksa-arvoja varten ei tarvi paastota koska ruoka ei vaikuta tulokseen.
Hemoglobiinilla ei ole mitään tekemistä verensokerin kanssa. Se näyttää paljonko veressä on hemoglobiinia ja punasoluja.
 
vierailija
"Suutarin lapsilla ei ole kenkiä" -sanonta tarkoittaa tässä tapauksessa muuta. He tiesivät et kaikki on businessta ja kaukana hyväntekeväisyydestä
Tiedän lääkäreitä ja sairaanhoitajia jotka eivät välitä omien perheenjäsentensä sairauksista tuon taivaallista. Eräänkin puolisolta meinasi henki lähteä kun keuhkokuumetta ei pidetty minään.
Nämä salaliittoteoriat bisneksistä ovat nyt kirjoittajan ihan omia juttuja.
 

Yhteistyössä