Qlaira e-pillerit

  • Viestiketjun aloittaja Harkinnassa
  • Ensimmäinen viesti
"moi"
Sama 12 h sisällä niissä on kuin muissakin. Mulla jäi kuukautiset kokonaan pois niillä, jipii! Eka oli vähän outoa ja joutui tekemään testin mutta gyne sanoi että on aika tavallinen sivuvaikutus niissä ja vaaraton.
 
"Miira"
Mulla on nuo käytössä ja viimein ehkäisy joka sopii mulle! Menkat ei jääny pois, mutta niitä saa jätettyä pois kun ei syö liuskan neljää vikaa pilleriä vaan aloittaa heti uuden.
 
"nainen"
Kauheat pillerit! Kun aloin syödä ensimmäistä liuskaa, niin sen jälkeen kuukautisista ei tullut loppua. Ne jatkuivat, jatkuivat, jatkuivat, jatkuivat, päiväkausia normaalin ajan jälkeen. Lopetin koko ensimmäisen paketin syömisen siihen, taisin syödä tasan 10 päivää. Ja nyt ei sitten ole kuulunut kuukautisia, vaikka pitäisi. Haluan ne, koska silloin olo tuntuu normaalilta.
Täytyy myöntää, että ehkäisyteho on loistava: koska kuukautiset jatkuvat ikuisesti, ei ole mitään asiaa rakastella, niin sotkuista puuhaa se olisi!

Joten ehkäityteholtaan hyvät, koska ei tule olemaan mitään saumaa fyysisiin iloihin, mutta uumoilen, että terveydelle todella huonot. Tuollainen ei voi olla terveellistä, ja olen raivoissani, että moisia pillereitä edes kehdataan kaupata naisille. Johan siinä ohjeessakin on pitkät listat siitä, millaisia haittoja niistä voi tulla. Ei koskaan enää! Ja toivon vain, että kroppa palaa normaaliin rytmiinsä pikapuoliin. Tai sitten ne pillerit pilasivat kroppani kokonaan, loppuiäksi.
 
Saraldo
[QUOTE="nainen";28729658]Kauheat pillerit! Kun aloin syödä ensimmäistä liuskaa, niin sen jälkeen kuukautisista ei tullut loppua. Ne jatkuivat, jatkuivat, jatkuivat, jatkuivat, päiväkausia normaalin ajan jälkeen. Lopetin koko ensimmäisen paketin syömisen siihen, taisin syödä tasan 10 päivää. Ja nyt ei sitten ole kuulunut kuukautisia, vaikka pitäisi. Haluan ne, koska silloin olo tuntuu normaalilta.
Täytyy myöntää, että ehkäisyteho on loistava: koska kuukautiset jatkuvat ikuisesti, ei ole mitään asiaa rakastella, niin sotkuista puuhaa se olisi!

Joten ehkäityteholtaan hyvät, koska ei tule olemaan mitään saumaa fyysisiin iloihin, mutta uumoilen, että terveydelle todella huonot. Tuollainen ei voi olla terveellistä, ja olen raivoissani, että moisia pillereitä edes kehdataan kaupata naisille. Johan siinä ohjeessakin on pitkät listat siitä, millaisia haittoja niistä voi tulla. Ei koskaan enää! Ja toivon vain, että kroppa palaa normaaliin rytmiinsä pikapuoliin. Tai sitten ne pillerit pilasivat kroppani kokonaan, loppuiäksi.[/QUOTE]

Mulla kesti vuotoa koko ensimmäisen laatan ajan, mikä on ihan normaalia aloittaessa uusia pillereitä. Sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia. Kuukautisia ei läheskään aina edes tule, yleensä noin joka kolmas kuukausi vuodan pari päivää niin, että pikkuhousun suojalla pärjää. Ei ole vaikuttanut mielialoihin eikä muutenkaan mitään sivuvaikutuksia. Olisit malttanut syödä sen ekan laatan loppuun, olisit voinut yllättyä :).
 
egkjzf
[QUOTE="nainen";28729658]Kauheat pillerit! Kun aloin syödä ensimmäistä liuskaa, niin sen jälkeen kuukautisista ei tullut loppua. Ne jatkuivat, jatkuivat, jatkuivat, jatkuivat, päiväkausia normaalin ajan jälkeen. Lopetin koko ensimmäisen paketin syömisen siihen, taisin syödä tasan 10 päivää. Ja nyt ei sitten ole kuulunut kuukautisia, vaikka pitäisi. Haluan ne, koska silloin olo tuntuu normaalilta.
Täytyy myöntää, että ehkäisyteho on loistava: koska kuukautiset jatkuvat ikuisesti, ei ole mitään asiaa rakastella, niin sotkuista puuhaa se olisi!

Joten ehkäityteholtaan hyvät, koska ei tule olemaan mitään saumaa fyysisiin iloihin, mutta uumoilen, että terveydelle todella huonot. Tuollainen ei voi olla terveellistä, ja olen raivoissani, että moisia pillereitä edes kehdataan kaupata naisille. Johan siinä ohjeessakin on pitkät listat siitä, millaisia haittoja niistä voi tulla. Ei koskaan enää! Ja toivon vain, että kroppa palaa normaaliin rytmiinsä pikapuoliin. Tai sitten ne pillerit pilasivat kroppani kokonaan, loppuiäksi.[/QUOTE]

tuollainen on ihan yleistä e-pillereiden kanssa, ei vaan qlairan kohdalla. Kyllä se normaali kierto sieltä alkaa taas kun oma hormonitoiminta palautuu.

jollekin qlaira sopii toisille ei. Ilmeisesti sinulle ei sopinut jos vuotoa oli kovin runsaasti?
 
"vieras"
tuollainen on ihan yleistä e-pillereiden kanssa, ei vaan qlairan kohdalla. Kyllä se normaali kierto sieltä alkaa taas kun oma hormonitoiminta palautuu.

jollekin qlaira sopii toisille ei. Ilmeisesti sinulle ei sopinut jos vuotoa oli kovin runsaasti?

Eihän pillereiden kanssa kai koskaan oma hormonitoiminta palaudu?
Eikös se palaudu vasta sitten kun ei käytä ehkaisyä?
 
"vieras"
Mulla on resepti laatikossa qlairaan mutta en ole vielä hakenut niitä.
Tietysti jokaiseen vaikuttaa kaikki pillerimerkit eri tavalla mutta kun kuuklettelin niin suurin osa oli huonoja kokemuksia qlairasta.
Ehkä kokeilen niitä kuitenkin hetken joskus ja katson miltä tuntuvat.
Cerazette ollut käytössä muutaman vuoden, ei menkkoja mutta ei seksihalujakaan.

Jos tuo qlaira ei tunnu hyvältä sitten menen sterilisaatioon ja unohdan kaikki pillerit sun muut hormonivalmisteet.
 
efghhg
[QUOTE="vieras";28730417]Eihän pillereiden kanssa kai koskaan oma hormonitoiminta palaudu?
Eikös se palaudu vasta sitten kun ei käytä ehkaisyä?[/QUOTE]

sitähän mä tarkoitinkin että kyllä se oma kierto sieltä taas lähtee käyntiin kun ilmeisesti pillerit lopetti 10pvän käytön jälkeen.
 
egheee
Netissähän aina tulee esiin ne negatiiviset puolet.
Itse jätin cerazetten laatikkoon pitkäksi aikaa kun netistä luin vain huonoja kokemuksia.
Zoelystakin lukee enimmäkseen huonoa, silti ovat mulle ihan loistavat pillerit.
 
"Tiu"
Minullakin oli niin, että kuukautiset tuli parin viikon välein muutaman ekan laatan aikana. Sitten vuoto väheni niin, että kestivät muutaman päivän ja pikkuhousunsuojalla pärjäsi.
Ennen Qlairaa olin muutaman vuoden syömättä e-pillereitä, koska sain aiemmista pillerimerkeistä kaikenmaailman oireita. Qlairasta ei tullut mitään. Tosin söinkin vain puoli vuotta ja sitten vaihdoin hormonikierukkaan ihan vain sen takia, kun meinasin monesti unohtaa ottaa pillerit ajallaan eli sen 12 h:n aikana.

Sitähän sanotaan, että uutta pillerimerkkiä pitäisi syödä 3-6 kk:ta ennenkuin näkee sopiiko.
 
ensikäyttäjä
[QUOTE="Tiu";28730781]Minullakin oli niin, että kuukautiset tuli parin viikon välein muutaman ekan laatan aikana. Sitten vuoto väheni niin, että kestivät muutaman päivän ja pikkuhousunsuojalla pärjäsi.
Ennen Qlairaa olin muutaman vuoden syömättä e-pillereitä, koska sain aiemmista pillerimerkeistä kaikenmaailman oireita. Qlairasta ei tullut mitään. Tosin söinkin vain puoli vuotta ja sitten vaihdoin hormonikierukkaan ihan vain sen takia, kun meinasin monesti unohtaa ottaa pillerit ajallaan eli sen 12 h:n aikana.

Sitähän sanotaan, että uutta pillerimerkkiä pitäisi syödä 3-6 kk:ta ennenkuin näkee sopiiko.[/QUOTE]

Olen vakaasti sitä mieltä, että jos naisen täytyy kärsiä 3-6 kk kaikenlaisista omituisuuksista, se ei voi olla terveellistä. Minä siis söin Qlairaa 14 tablettia, ja koska kuukautiset vain jatkuivat, lopetin siihen 14 tablettiin. Sen jälkeen ei ole kuukautisia tullut. Pelkään todella, että ne 14 tablettia pilasi terveyteni loppuiäksi. Ennen Qlairaa en ollut syönyt mitään - elin selibaatissa yli kymmenen vuotta. Nyt sitten täytyy katkaista nykyinen suhde, koska pelkään etten varmaan enää saa lapsia - Qlairan takia. En käsitä, miten kuukautistan poisjäämisestä voidaan niin riemuita. Alan epäillä, että syy nykyajan lapsettomuusongelmiin on e-pllereissä. Ei voi olla niin, että naisilla on niin kamalia häiriöitä 3-6kk e-pillereiden vuoksi, ja se ei muka vaikuta mitenkään terveyteen. Jo Wikipediasta luin, että e-pillereissä on hormonia, joka ei edes hajoa päätyessään luontoon, vaan pysyy siellä. Ihan sama tapahtuu ihmisruumiissa. Päätelmä: mikä tahansa e-pilleri on myrkkyä keholle. Piallle menin. Tapan itseni.
 
voi apua :D
Alkuperäinen kirjoittaja ensikäyttäjä;28754851:
Olen vakaasti sitä mieltä, että jos naisen täytyy kärsiä 3-6 kk kaikenlaisista omituisuuksista, se ei voi olla terveellistä. Minä siis söin Qlairaa 14 tablettia, ja koska kuukautiset vain jatkuivat, lopetin siihen 14 tablettiin. Sen jälkeen ei ole kuukautisia tullut. Pelkään todella, että ne 14 tablettia pilasi terveyteni loppuiäksi. Ennen Qlairaa en ollut syönyt mitään - elin selibaatissa yli kymmenen vuotta. Nyt sitten täytyy katkaista nykyinen suhde, koska pelkään etten varmaan enää saa lapsia - Qlairan takia. En käsitä, miten kuukautistan poisjäämisestä voidaan niin riemuita. Alan epäillä, että syy nykyajan lapsettomuusongelmiin on e-pllereissä. Ei voi olla niin, että naisilla on niin kamalia häiriöitä 3-6kk e-pillereiden vuoksi, ja se ei muka vaikuta mitenkään terveyteen. Jo Wikipediasta luin, että e-pillereissä on hormonia, joka ei edes hajoa päätyessään luontoon, vaan pysyy siellä. Ihan sama tapahtuu ihmisruumiissa. Päätelmä: mikä tahansa e-pilleri on myrkkyä keholle. Piallle menin. Tapan itseni.
tää taitaa olla provo. Jos ei niin suosittelen sinulle psykologia. Qlairan sisältämä estradioli valeraatti ei jää luontoon. Se on se etinyyliestradioli joka jää luontoon ja vesistöön. Keltään ei mene hedelmällisyys 14 e-pillerin takia. Odota pari kuukatta niin kaikki on palautunut ennalleen.
 
vierailija
Mulla Qlaira vei halut. Söin säännöllisesti pillerit.
3.laatan jälkeen tulin raskaaksi. Sillälailla..
Muut pillerit toimineet.
Qlaira aloitettiin kun kuulemma niin luonnollinen.. jep jep..
 

Yhteistyössä