Raskaus ja paniikkihäiriö

Hei!
Olen toista lasta odottava paniikkihäiriöstä kärsivä 30v nainen. Raskaus laukaisi paniikit todella pahoina ja ilman lääkkeitä (opamoxia) en ole pärjännyt. Lääkärissä olen käynyt ja asiasta keskustellut.
Haluaisin kuitenkin tietää, onko täällä muita jotka ovat käyttäneet kyseistä lääkettä koko raskausajan ja millä annostuksella ja onko vauvalle tullut jotain? Ja ei en ole lääkeriippuvainen narkomaani vaan kärsin yksinkertaisesti paniikkihäiriöstä. Ensimmäisen kohdalla oli sama, muttei läheskään yhtä paha.

Kiitos asiallisista vastauksista:)
 
Heippa!
Täällä toinen paniikkihäiriöinen ja ahdistunut joka jo neljättä odottaa. Toisessa ja kolmannessa raskaudessa käytin Oxaminia 15mg kohtauksiin joita ei ole tosin kun muutama vuodessa. Peruslääkitys oli sepram 20-30mg ja lopussa purettiin pienemmäksi.
Tässä neljännessä syön Sepramia 40mg ja tarvittaessa Temesta 1mg. Ja näistä olen lääkärin sekä kätilön kanssa jutellut. Ainoa ero nyt on että ylimääräisiä lääkäreitä on lääkityksen takia. Mutta rv33+5 eikä mitään huolenaiheita ole ilmennyt lääkitysten suhteen. Eikä siis aiemmissakaan raskauksissa ole ollut. :)
Oman voinnin mukaan kannattaa katsoa ja loppuraskaudessa tietysti kannattaa vähentää jos pystyy. Itse yritin mutta oireet menivät sietämättömiksi(oksentelua,pakokauhua, unettomuutta) joten huoli pois.
Onko sulla mitään peruslääkitystä mukana?
 

Yhteistyössä