Relaatio 240

  • Viestiketjun aloittaja TSIRP harmaana
  • Ensimmäinen viesti
TSIRP harmaana
Jihuu Taas on uusi on muuten haastava
KAIKISSA niissä ruuduissa jotka olen saanut auki nyt jumissa
? ?
14 11
6 14
Oisko kellään Sebu ruudussa suoraan alas päin vinkkii?
camel se pitkä rimpsu ylös päin onko se se lougani vai yhtyeen kappale joko joku osaisi antaa vinkkii
 
vierailija
Jihuu Taas on uusi on muuten haastava
KAIKISSA niissä ruuduissa jotka olen saanut auki nyt jumissa
? ?
14 11
6 14
Oisko kellään Sebu ruudussa suoraan alas päin vinkkii? Rapu
camel se pitkä rimpsu ylös päin onko se se lougani vai yhtyeen kappale joko joku osaisi antaa vinkkii slogan
Onko sulla antaa vinkkiä Sebastian-ruutuun vasempaan reunaan ma-pa -12 sekä -7 + 6?
 
vierailija
On tätä odotettu, kiitokset M2:lle :)

Camel-ruutu ei etene alaspäin:
Camel 5 3 pääsana + ruumiinosa jalasta enkuksi ja 6 käännä pääsana suomeksi
Tup - 10 - Pii sairaus, jossa tup on merkittävä riskitekijä. Kolmas vastasana auttaa ratkaisemaan mihin tauti on tullut.

eikä

Longinus - 6 8 japanilainen nimi, jossa ei wikissä ole tuota erikoismerkkiä. Löytyy viimeistään, kun saa alhaalta vastasanan,
ylhäällä La 6 10 löytyy la-wikistä 9.1 alta.
Kun keksit tuosta viimeisestä sanan ja menet siitä yhden eteenpäin, niin kiitollisena ottaisin vinkin mikä on Joonatan-ruudun 13 +5, johon tuo jatkuu :)

Muut puutteet Joonatan-ruudussa ovat
pe - 12
lo - 9 - muva
ma - 10
 
vierailija
Kiitos edelliselle vinkkaajalle, itsellä nyt jumijumeja kohdissa:

Sebastian
ylhäällä It - 5 6 8
alhaalla Ku - 4 6

Camel
alhaalla Te - 4 6

Longinus
ylhäällä Him - 6 - 5 - Him

alhaalla Br - 4 5 4 - Me
ABAC - 4 (rajasana)
 
vierailija
Onko sulla antaa vinkkiä Sebastian-ruutuun vasempaan reunaan ma-pa -12 JSB toimi siellä kanttorina

Kun en millään yhdistelmällä suomea ja saksaa saa tuohon oikeaa sanaa...
 
vierailija
Kiitos edelliselle vinkkaajalle, itsellä nyt jumijumeja kohdissa:

Sebastian
ylhäällä It - 5 6 8 laulu, jossa it on ensimmäinen sana. Bändi tulee toisesta suunnasta ja auttaa avaamaan.
alhaalla Ku - 4 6 esim. antiikin kreikassa oli tällainen.

Camel
alhaalla Te - 4 6 tämä on saman bändin biisi kuin ylin vinkattu. Molemmat aukesivat vasta, kun sain bändin haettua enkä osaa vinkata näitä muuten.

Longinus
ylhäällä Him - 6 - 5 - Him 5 on him tarpeen tavaroiden takia ja 6 on samantapainen sana, joka tarkoittaa eri asiaa.

alhaalla Br - 4 5 4 - Me löytyy me-kartasta Br-kohdilta lähtevältä punaiselta 2.
ABAC - 4 (rajasana) kieli
 
vierailija
Mulla puuttuu Joonatan-ruudusta seuraavat sanat:
vasemmalla Pe - 12
Ma - 10
Mu - 13 5
lo - 9 - mu va

Voin auttaa edelleen muissa, koska multa puuttuu 8 sanaa, ja ne löytyy kaikki noiden sanojen jälkeen. Olen kerrankin siinä pisteessä, että voin auttaa. Yleensä teen näitä jälkijunassa.
 

Yhteistyössä