Rosa Meriläinen pilaa asian nimeltä seksi

Mua etoo ja kyllästyttää nuo &*#$ seksiaddiktoituneet feministimuijat jotka kokee voimaantumista joka päivä jostain peräpäästään jauhamisesta.

Kun ajattelen Meriläistä nostelemassa pimpsallaan ketsuppipulloja, tulee vaan oksetus eikä mikään voimaantumisen tunne.
Tuo pilaa ajatuksen seksistä täysin, on oikea seksintappaja.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005414605.html
 
vierailija
:eek: Ei hemmetti, Tähän on tultu.

HYI.

Odotan vaan koska päiväköti ikäisille pikkulapsille laitetaan joku erillinenrakastelusviitti päiväkötiin. "koska on luonnollista ettei kaikki ole smanlaisia ja jotkut varmaan kehittyvät nopemmin kuin toiset. Seksuaalisuus on normaali asia! Menköömme 9vuotiaiden kanssa naimisiin!"

Hittolainen. Femakot on SAIRAITA siis SAIRAITA oikeasti!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Ja mikä vouhotus on se että pitää olla olevansa osa kehoaan, kotona omassa kehossaan, miettiä koko ajan miten nyt itse keskustelee kroppansa kanssa jne?

Mä iloitsen jos olen nukkunut hyvin, syön suht terveellisesti ja olen terve. Iloitsen niistä kohdista kehossa jossa kurvit menee kivasti.
Mutta en mä jaksa koko ajan miettiä miten sitä nyt koko ajan käyn keskustelua kehoni kanssa, sulaudun siihen....p*skat.
 
:eek: Ei hemmetti, Tähän on tultu.

HYI.

Odotan vaan koska päiväköti ikäisille pikkulapsille laitetaan joku erillinenrakastelusviitti päiväkötiin. "koska on luonnollista ettei kaikki ole smanlaisia ja jotkut varmaan kehittyvät nopemmin kuin toiset. Seksuaalisuus on normaali asia! Menköömme 9vuotiaiden kanssa naimisiin!"

Hittolainen. Femakot on SAIRAITA siis SAIRAITA oikeasti!
Mä rupean kanssa olemaan sitä mieltä, että niillä viiraa ja pahasti. :confused:
 
vierailija
Mua etoo ja kyllästyttää nuo &*#$ seksiaddiktoituneet feministimuijat jotka kokee voimaantumista joka päivä jostain peräpäästään jauhamisesta.

Kun ajattelen Meriläistä nostelemassa pimpsallaan ketsuppipulloja, tulee vaan oksetus eikä mikään voimaantumisen tunne.
Tuo pilaa ajatuksen seksistä täysin, on oikea seksintappaja.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005414605.html
Me Naiset: Rosa Meriläinen treenaa vaginaansa – ”Nostan esimerkiksi ketsuppipulloa”

Julkaistu: 19.10. 8:31

me naiset
Kirjailija Rosa Meriläinen kertoo Me Naiset -lehdelle pystyvänsä myös saamaan orgasmin ajatuksen voimalla.
Kirjailija Rosa Meriläinen puhuu uusimmassa Me Naiset -lehdessä seksuaalisuudestaan ja seksistä. Meriläinen erosi alkuvuodesta pitkäaikaisesta puolisostaan Simo Frangénista ja on nykyään kihloissa toimittaja Tuomas Murajan kanssa.

Meriläinen sanoo Me Naisten haastattelussa, ettei voi ymmärtää suhteita, joissa toisen masturbointia katsotaan pahalla. Meriläinen kokee, että itsetyydytyksen avulla löytää hyväksyvän suhteen omaan kehoonsa ja pystyy ylläpitämään seksuaalista virittyneisyyttä.

– Treenaan vaginapainonnostoa ja nostan esimerkiksi ketsuppipulloa. Olen opiskellut asiaa netissä. Olen opetellut käyttämään vaginaani ja olemaan läsnä omassa kehossani, Meriläinen kertoo lehdelle.

Meriläinen kertoo, että teini-ikäisenä hänen oli vaikea saada orgasmeja ja hän mietti, onko vika hänessä itsessään. Enää ongelmaa ei ole.

– Nykyään pystyn itse saamaan orgasmin ajatuksen voimalla sekunneissa. Olen saanut orgasmin myös suudellessa, Meriläinen kertoo lehdelle.

Hän myös kertoo pystyvänsä itse säätelemään orgasminsa kestoa ja pitkittämään sitä.

Meriläinen on viime aikoina puhunut erittäin avoimesti seksistä. Hiljattain hän vieraili Enbuske, Veitola & Salminen -ohjelmassa puhumassa vaginastaan. Syyskuussa hän avautui HS:n kolumnissa suuseksikokemuksistaan.
 
vierailija
Ja mikä vouhotus on se että pitää olla olevansa osa kehoaan, kotona omassa kehossaan, miettiä koko ajan miten nyt itse keskustelee kroppansa kanssa jne?

Mä iloitsen jos olen nukkunut hyvin, syön suht terveellisesti ja olen terve. Iloitsen niistä kohdista kehossa jossa kurvit menee kivasti.
Mutta en mä jaksa koko ajan miettiä miten sitä nyt koko ajan käyn keskustelua kehoni kanssa, sulaudun siihen....p*skat.
Juurikin näin!
Voinhan mäkin kehittää itelleni pakkomielteen mun jalasta et se ei tunnu omalta. Ei lääkäri sitä silti leikata suostuis pois. Ja ihmiset varmasti hyväksyisivät läheiseltään moisen ongelman, kunhan ei tuputtaisi sitä heidän lapsilleen että "oletko varma että jalkasi on omasi? Kuluuko se varmasti juuri sinun vartaloosi?"

HUPS aivopestyt lapset alkaa saamaan pakkomielteen jalastaan koska aikuinen sitä nin kyseenalaistaa. Lopulta mietitään että onko ollenkaan syntynyt sellaiseksi "kuin tuntee olevansa"
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Juurikin näin!
Voinhan mäkin kehittää itelleni pakkomielteen mun jalasta et se ei tunnu omalta. Ei lääkäri sitä silti leikata suostuis pois. Ja ihmiset varmasti hyväksyisivät läheiseltään moisen ongelman, kunhan ei tuputtaisi sitä heidän lapsilleen että "oletko varma että jalkasi on omasi? Kuluuko se varmasti juuri sinun vartaloosi?"

HUPS aivopestyt lapset alkaa saamaan pakkomielteen jalastaan koska aikuinen sitä nin kyseenalaistaa. Lopulta mietitään että onko ollenkaan syntynyt sellaiseksi "kuin tuntee olevansa"
Jep. Siis mä ymmärrän kehon kuuntelemisen siinä mielessä että jos on stressiä, väsymystä ja kiirettä, niin keho voi kertoa eri oireilla kaikkea, samoin muissa psykosomaattisissa jutuissa.

Mut ei siitä mitään isompaa ideologiaa tartte tehdä. Kunhan vain huoltaa kehoaan.
 
vierailija
Jep. Siis mä ymmärrän kehon kuuntelemisen siinä mielessä että jos on stressiä, väsymystä ja kiirettä, niin keho voi kertoa eri oireilla kaikkea, samoin muissa psykosomaattisissa jutuissa.

Mut ei siitä mitään isompaa ideologiaa tartte tehdä. Kunhan vain huoltaa kehoaan.
Näimpä.
Kehoaan kuuluisi arvostaa sellaisenaan, ja huolehtia siitä kuin "temppelistä" jossa oma "mieli" sitten asustaa. Varisnkin oppia hyväksymään oman mielenkotinsa ja sisustaa sitä sen mukaan kun talon sisällä on mahdollisuuksia. Ei koko taloa tarvitse purkaa ja rakentaa uudestaan ulkoapäin.Toki sitä voi kohentaa ;)
 
vierailija
Levitelköön kotonaan, niinkuin muutkin järkevät aikuiset tekevät lelujensa kanssa.

Toki jokaisen oma asia mitä lelua käyttää mutta mikä päähänpisto on ollut ketsuppipullo ja "hei tuompas tämän vielä julkisuuteen ja lehtiinkin!"

Ei toki minkäännäköine perversio *viheltää*
Samaa mieltä. Ihan sama, mitä leluja käyttää kotonaan, mutta julkisuuteen niistä kertominen on jo ihan outoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nelda
Orgasmihan on aivan mahtava tunne mutta joku tuolla ihmisellä on naksahtanut päässä kun osaa enää muusta puhua kuin seksistä ja alapäästään ja miksi juuri ketsuppipullo?
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
Orgasmihan on aivan mahtava tunne mutta joku tuolla ihmisellä on naksahtanut päässä kun osaa enää muusta puhua kuin seksistä ja alapäästään ja miksi juuri ketsuppipullo?
Siis ihan yleinen ilmiö tänäpäivänä. Sitä kutsuaan femakkoudeksi :) Tarkemmin Femakko. Preversiä porukkaa joilla on henk.koht ogelmia, purkavat niitä sitten näin.

Kuka ketsuppipulloilla ja kuka minkäkin perversion omaavat.

Ei saanu lapsena ihan normaaleja kortteja elämäänsä ja ovat nyt uskomassa omaan huuhaaseensa, koska muuta heillä ei ole antaa :) Tahtovat hekin kokea itsensä tärkeiksi, ja jopa oikeasti luulevat edistävänsä sillä jotain asiaa josta itse kärsivät. Sitä levittämällä. Siis ei SITÄ mutta tietty sitäkin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Siis seksiä on erilaista, on pitkää&suunniteltua ja nopeaa ex tempore-seksiä, mut kumpaankin kuuluu intiimiys, ja se tekee seksistä kiehtovaa. Jota ei kannata sotkea salamyhkäisyyteen.
Nyt Meriläinen ottaa sen kiehtovuuden pois, kertomalla meille tyhmille junteille kaiken.

On yhtä sytyttävää kuin tulis joku 20-v.Jonne Riihimäen juna-asemalla yöllä räntäsateessa, kädet kohmeessa ja sormet haisten tupakalta ja kysyis suoraan: "Heruuko? Mä voin sormettaa sua."

Kun mun käsitys seksistä on...öö...aistikkaampaa.
 
vierailija
Siis seksiä on erilaista, on pitkää&suunniteltua ja nopeaa ex tempore-seksiä, mut kumpaankin kuuluu intiimiys, ja se tekee seksistä kiehtovaa. Jota ei kannata sotkea salamyhkäisyyteen.
Nyt Meriläinen ottaa sen kiehtovuuden pois, kertomalla meille tyhmille junteille kaiken.

On yhtä sytyttävää kuin tulis joku 20-v.Jonne Riihimäen juna-asemalla yöllä räntäsateessa, kädet kohmeessa ja sormet haisten tupakalta ja kysyis suoraan: "Heruuko? Mä voin sormettaa sua."

Kun mun käsitys seksistä on...öö...aistikkaampaa.

"miks kaikki kaunis katooaaaaah"

Mut joo. Kyllä se vaan näin on että vaikea tulevalle sukupolvelle on moista enää ymmärtää.

Kaipa nykypäivänä kaikki tuhotaan ja ihminen tuhoaa siinä ympäristönsä ja itsensä samalla.

Ikävää evoluutiota.

Torakat kai selviävät näistä/niistä päivistä
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä