* Suurperhekuumeilijoiden ketju *

Heippa!
Löytyykö täältä muita suurperheellisiä, ikuisesti kuumeilevia, raskaustestipakkomielteisiä ja synnytyshulluja naisia? Selailin noita vanhempia pinoja, muttei mitään aktiivista löytynyt. Iän perusteella löytyy joitakin, mutta ei oikein mitään itselle sopivaa. Ikää alkaisi jo olemaan, hedelmällisyys laskee kuin lehmän häntä, mutta koen itseni liian onnekkaaksi ja etuoikeutetuksi mennäkseni kuumeilemaan pinoon, jossa liian monella on vaikeuksia raskautua. En kehtaa tupata heidän keskusteluihin, ymmärtänette varmaan pointtini.

Olen siis 37-vuotias, 8 palleroa löytyy ja kuumeilemme yhdeksättä. Nuorimmainen syntyi maaliskuussa ja hänelle haluaisimme vielä pikkusisaruksen, mahdollisimman pienellä ikäerolla.

Kierrot ei vielä oikein oo palautunut imetyksen vuoksi. Olimme jo hieman kauhuissamme reilu kuukausi sitten, kun mulla alkoi migreenit uudelleen ja kaiken maailman mahakipuja ja kuvotuksia. Raskaustestejä tehtiin ja joitakin hailakoita viivoja niihin, kunnes sitten menkat alkoivat. Siitä se sitten lähti; yhdeksännen palleron kuumeilu.

*Aurinkoisin kesäterkuin Palleroita*
 
Po
Heippa! Täällä ois yksi suurperheestä haaveileva ja kroonisesta vauvakuumeesta kärsivä :LOL:

Tuonne yhteen pinoon jo tunkeuduin, mut ymmärrän kyllä hyvin ettei kehtaa mihin tahansa ketjuun hypätä. Tuttu tunne! Silti sitä kaipaisi paikkaa missä voi höpötellä ja haaveilla. Kertoa yrityksestä ja jakaa ilot sekä surut :)

Minä oon juuri 31v täyttänyt 5 lapsen äiti ja haaveillaan kuudennesta :love: Lapset -08, -09, -12, -13 ja -15. Ensimmäinen kierto tjottailua menossa kp 15/34-48 ja ovista vielä odotellaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Palleroita
:)Jep,täällä myös podettu pitkään vauvakuumetta ja lisää lämpöjä nostattaa kaverien vauvat. Toiveissa viides lapsi ja olisi meille viimeinen,rupeaa iät tuleen jo sitte vastaan..mutta toki kuudeskin vastaanotetaan jos semmonen täys ylläri sitten joskus vielä tulisi. Nyt yk1, kp 24/32, ovulaatio taisi olla jo kp13..tuon tietynlaisen limaisen vuodon perusteella,oon aina aatellut että mulla ovulaatio hyvinkin varhain.. Aikaisemmin ei oo kyllä heti tärpännyt kuin kerran,sitten on yk ollut useampia. Kova hinku olisi jo testata..täytyisi malttaa ainakin tämän viikon sunnuntaihin vielä..tilasin herkkiä raskaustestejä ja en malta oottaa että ne tulisivat.Oireena ollut jatkuvaa menkkamaista mutta lievempää kipuilua ja sitte hyvä ruokahalu,ehkä jopa väsyneempi oon,luulen kyllä että keho tepposia tekee kun sen verran kovasti toivon että uusi elämä olisi saanut alkunsa. Meiän mahdollisesta perheenkasvusta läheiset/tutut jne.tulisi olemaan montaa mieltä,vain yksi ystäväni olisi oikeasti onnellinen puolestamme. Mutta kiva tietää että täällä muitakin ison pesueen omaavia ja toivovia!
 
Po
Tervetuloa mukaan sinipingviini! :) Toivotaan, että nyt olisi tärpännyt (y)

Meillä tuossa huhtikuussa lipsu vahingossa ehkäisyn kanssa ja raskauduinkin, mutta todettiin kkm. Vuodin verta 6vkoa ja sitten tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Alkio vastasi viikkoja 5+6. Aiemmin ei oo keskenmenoja ollut, joten nyt vähän pelottaa tullaanko kokemaan montakin menetystä :(
Kaksi meillä on tullut ennenkuin yrittämistä ollaan aloitettu, yksi tärpännyt yk 1 ja kaksi tärpännyt yk 3. Plus tuo kkm. Eli suht helposti mennyt tähänasti. Jännätään kuinka nyt käy..

Meillä luultavasti suurinosa sukulaisista ja tutuista järkyttyy jos kuudes saadaan, mutta lähimmät ystävät tietää että jossainvaiheessa vielä kuudetta toivotaan. Äitiäni olen pehmitellyt jo jonkinaikaa, sillä tiedän hänelle olevan shokki. Alkujärkytyksen jälkeen on kyllä joka kerta onnitellut ja odottanut uutta lapsenlastaan :LOL:

Tänään kp 18, eikä merkkejä vielä oviksesta. Yleensä osunut kp 21-30+ välille, eli vielä tässä voi olla monta päivää odotettavana :eek:
 
:unsure:Jep,ei vauvat tilauksesta tai käskystä tule. Meilläkin oli vaikeuksia kakkonen alulle saada,sekundaarista lapsettomuuttakin jo ehdoteltiin. Minullakin ollut varhainen km raskausviikolla 6, yli kaksi viikkoa vuotelin verta,ekan vk:n runsaasti ja sitten rusehtavaa möhnää/ tuhertelua yli viikon ajan.


Nyt kyllä semmoset fiilikset että menkat tulee,kaikki ärsyttää ja oon kiukkuinen,kokoajan jomottaa menkkamaisesti tuolla ihan alamahassa..
tosin kun noita raskauspäiväkirjaan merkkaamiani tuntemuksia luen niin sekä että ollut näitäkin oireita,joten ei auta kuin vielä jännittää.. Liekö sitten olen tänään kuvitellut lievää etovaa oloa..vai oisko oikeastikin..ja alaselkää rupesi tänään särkemään joka yhdessä tuon jatkuvan menkkamaisen kivun kanssa lietsoo ajatuksia kohdunulkoisesta raskaudesta.
Kyllä kehoni on stressi ja jännitystilassa ainakin,jos ei muutakaan..
 
Po
sinipingviini, pidän peukkuja raskauden puolesta. Yritä rentoutua ja saada stressitila pois, tiedän että on helpommin sanottu kuin tehty. Mutta stressi ei ole hyväksi vauvallekaan jos raskaana olet :) Loppukierto on kyllä sitä jännittävää aikaa, itse yritän saada aina muuta ajateltavaa, niin ei tule liikaa mietittyä ja kuulosteltua kroppaa :rolleyes:

Olen pahoillani että teilläkin ollut keskenmeno. Sai kyllä meidät todella surulliseksi kun innostuttiin jo tammikuun vauvasta :unsure: sitten kun vielä jäätiin odottelemaan että tulisi itsekseen ulos ja vuodin sen 6 viikkoa, jonka jälkeen alkio oli yhä tiukasti kiinni. Sitten vasta alettiin lääkkeillä käynnistää. Ensin tuli verta viikon, sen jälkeen alkio tuli ulos ja vielä vuodin viikon. Yhteensä 8vkoa :eek: Jos tämä toistuu, niin toivon ettei jäädä vain odottelemaan.

Mulla on niin pitkät kierrot, että kauemmin kestää aina ovista ootella, kuin loppukierrosta sitä että pääsee testamaan tai menkat alkaa. Hulluksi tulee ovista odottaessa :p Onneksi lapset antaa paljon muutakin ajateltavaa ja pitää kiireisenä. Meillä lapset on jo jonkinaikaa miettinyt ja toivonut, että tulisi lisää sisaruksia. Ovat pohtineet sukupuolta ja nimiä ja kenen huoneeseen tulee sitten isompana :love:
 
Po, kiitos tsempeistä:) !
Olen myös pahoillani puolestasi, todella kurjaa että olet joutunut kokemaan noinkin rankan keskenmenon:unsure:
Itselläni tuli itsekseen pieni pois, tuntu kyllä todella pahalta, on jännä miten kerkeää jo suuria kuvitella tulevan suhteen ja nimiä miettiä,muistan miten olin vihainen kun raskaus keskeytyi ja tuolloin olimme jo pitempään lasta toivoneet.

Joku saattaa tätä lukiessa aatella että noin varhaisilla viikoilla mennyt kesken ja tommonen suru, mutta minulle ainakin uusi elämä alkaa heti kun siittiösolu munasoluun päässyt, silloinhan heti alkaa tapahtua solussa jakautumista,jotta uusi elämä alkaa kehittyä:love:

Nyt sitten jollain tavalla pelkäänkin tuulimunaa tai kohdunulkoista ihan sillä kun niitä ei ole vielä ollut..
Minullakin joskus ollut pitkä kuukautiskierto, ennen lapsia ja ekan lapsen jälkeen jopa 49 pv, joskus heitellyt 32-40 pv välissäkin, nyt tänä vuonna 28-32 pv kierrot.

Eilen tuli nuo herkät raskaustestit, herkkyys 10mIU/ml hCG,luin että voisi tehdä jo 4 päivää ennen oletettujen menkkojen alkamista..
eli se ois se sunnuntai, mutta en nyt tiedä sitten teenkö vai odotanko menkkoja viim. ensi torstaina alkaviksi.
Meillä ei isommat tiedä mahdollisesta vauvasta, en halua vielä sanoa mitään jos tässä taas kestääkin tai menee kesken, kuitenkin heti kuuluttaisivat kaikille mahdollisille että meille tulee vauva;) ja muutenkin jännään suhtautumista sitten kun on tämän uutisen aika.
Mutta onneksi kaverin vauvaan suhtautuvat niin ihanasti, joten eiköhän omakin vauva saa saman kohtelun, vähintään :love:
 
Po
Kyllä, alkuviikoillakin keskenmennyt voi olla rankka kokemus ja aiheuttaa paljon surua. Olen kuitenkin nyt päässyt ajatukseen, että näin oli tarkoitettu meidän kohdalla. Toivottavasti ei kumpikaan kohdata enään vastoinkäymisiä vaan saataisiin vauvat syliin asti :love:

Mulla myös ennen lapsia pitkät kierrot! :LOL: Meillähän esikoinen tärppäsi yk 3, mut ajallisesti siinä kesti 7kk, koska kierrot oli niin pitkiä ja menkat tuli keskimäärin 2kk välein. Silloin mulla kierrot vaihteli kp 50-100+ välillä, joten onhan mulla nyt huomattavasti lyhentyneet. Kakkosen jälkeen menkat oli päivälleen 34pv pituisia, enään ei ihan niin säännölliset ole ja nyt onkin vaihtelua 34-48pv. Hidasta tämä yrittäminen meillä kun oviksia tulee harvemmin kuin muilla, mut näillä mennään ja toivotaan parasta :rolleyes:

Oi vitsi, hyvä jos maltat odottaa testailujen kanssa! Tulos on aina selkeämpi jos odotaa, itse on tullut joskus oltua sen verran hätähousu, et testejä kulunut epävarmojen tulosten takia :ROFLMAO:

Eiköhän teillä lapset ilahdu vauvasta! Meilläkään ei siis ole kerrottu yrityksestä, eikä ole kerrottu että haaveillaan vauvasta, meidän lapset itse haaveilevat vauvasta :LOL:Eli tiedän kyllä että ilolla ottaisivat uuden sisaruksen vastaan :love: Lapset ovat itseasiassa päätyneet siihen, että meidän perheeseen mahtuu 12 lasta. Äiti ja isi ei ehkä ihan täysin samaa mieltä oo.. :p
 
Po
Ovis on täällä! Nyt kp 21/34-48, eli kierto jäänee 34-35 päivän mittaiseksi. Jospa nyt saataisiin ajoitukset osumaan, niin on jotain mahdollisuuksia heti nyt ekassa kierrossa :love:

Mikä on sinipingviinillä tilanne? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Palleroita
(y) tärppi tärpättiä Po:lle!!! Tikutitko ov:n ja onko sulla minkälaisia oireita/tuntemuksia?

Jep..mä hätähousuna menin aamulla tuon herkän testin tekemään..tuli kunnon viiva että testi oikein tehty ja hCG: tä mittaavaan viivaan tuli hailakan hailakka viiva. Aukaisin sitten toisen samanlaisen testin niin ei siinä ollut mitään väriä kys. kohdassa, joten nyt oottelen ainakin pari päivää ennen kuin uudelleen testaan..mutta toivon että viiva tuosta sitten olisi vahvistunut. Mutta en uskalla iloita vielä pitkään aikaan.
Nyt kp 27/32.
 
Po
Sinipingviini, kylläpä siellä on jännät paikat! Toivon myös kovasti että viiva vahvistuu :love:

En tikuta ovista, seuraan limoja ja kohdunsuuta ja niistä olen oviksen bongannut. Muina oireina on seksihalujen lisääntyminen ja jomottelu jommallakummalla puolella lantiota. Yleensä nämä oireet kestää 2-4pv ja niistä viimeisenä päivänä on ovis. Oireet alkoi perjantaina, joten tässä on nyt kolme jännää päivää menossa mille niistä ovis osuu :LOL: Ja sitten piinaillaan pari viikkoa, voi olla että sorrun testaamaan aiemmin :whistle:
 
Po; mitkäs fiilikset siellä? ;)

Kopsaan tähän saman mitä tuonne hätähousuihin juuri kirjoitin..jos et tuolla käy vielä, mutta toivottavasti kohta, lukemassa ja kirjoittelemassa:)

IMG_20170821_074705 (2).jpg
Täällä tämän aamuinen testi, tuo sama Sofi ultra herkkä raskaustesti (10mIU/ml). Ei ole kyllä tummunut lauantaista kuin hitusen pienen himpun verran.:unsure: Menkkojen pitäisi viim. torstaina alkaa ja nyt päätin että sitä ennen en testaa. Kaikki oireet, aidot tai kuvitellut oikeastaan loppuneet, ei jomotusta alavatsassa eikä alaselässä, ei kuvota, ei väsytä jne. mitä oli tuossa viime viikolla jo. Pelkään kohdunulkoista kun silloin tuo hCG nousee hitaammin..
Mutta aikaisemminkin ollut hailakat viivat minulla testissä ja vasta 4.testi antoi vahvan viivan(eka testi hailakka ,toinen ei mitään, kolmas hailakka ja neljäs vahva) jolloin ekan testin teosta 12 päivää joten toivossa on hyvä elää kunnes..:cautious:
 
Po
sinipinngviini, tuohan on ihan selkeä plussa! :love: Tässä alussahan hormoni nousee hieman hitaammin ja sitten sen nousu kasvaa kun isommat hcg arvot tuplaantuvat (y) Onnea! :love: Mutta toki tähän vaiheeseen aina pelkoja liittyy. Eikä ne pelot lopu myöhemminkään..

Täällä taitaa tänään olla ovis. Ainakin limat siihen viittaisi ja aamun tuntemukset. Neljä päivää tätä on nyt ollut, mut viimeisenä päivänä lima on ollut juuri tuollaista kuin nyt. On tässä jotenkin viikonloppuna päästy hyödyntään ja josko vielä tänään onnistuisi talletukset, kunhan ei väsymys vie voittoa ja lapset nukahtaa ajoissa! :LOL: Mutta fiilikset on hyvät, vaikkei nyt heti ekasta kierrosta tärppäisi niin on tämä yrittäminenkin kivaa :ROFLMAO: Ehkä munkin pitää jotain testejä tilailla tai ostaa lähikaupasta pc:n testipaketti yks tuollon ja toinen tällöin ja kohta niitä on hyvä arsenaali odottamassa :p Aikaisin plussa minkä oon saanut on dpo 10, joten eks viikon loppupuolelle vois tähdätä jos sille tuntuu :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: sinipingviini
Po: kiitos rohkaisusta luottaa että tuo hailakka viiva olisi vahvistuva plussa.
Mulla ois nyt vk 3+4 lasketun ajan laskurin mukaan kun kuukautiskierroksi laittaa tuon 32 päivää ja viim. menkkojen mukaan laskettuna 4+1.
Toivon että Po:lla tärppää myös ekasta yk:sta!

Missähän kaikki muut suurperheen haaveilijat luuraa? Kuitenkin paljon tätä ketjua luettu..mukaan vaan :D
 
Po
Sinipingviini, hyvin voi nuilla viikoilla olla hailakka plussa vielä, minulla ainakin ollut ja täysvahva viiva tullut vasta myöhemmin. Meidän viides sai alkunsa ennenkuin menkat oli alkaneet edellisen raskauden jälkeen ja kun testin tein, siihen piirtyi vahvempi viiva kuin kontrolliviiva, illalla tein vielä digin joka näytti 3+. Ultrassa selvisi että olin tehnyt testin 6+2, joten silloin vasta alan saada todella vahvoja viivoja :LOL: Mutta sinun testistä ei ole epäilystäkään etteikö plussa olisi :love:

Nyt on ovis täällä ohi ja limat on loppuneet. Viimeinen ovispäivä jäi hyödyntämättä koska nukahdin, mutta täytyy toivoa että edellispäivän talletukset olisi riittäneet. Tai sitten jatketaan harjoituksia ens kierrossa :p Ensi viikon loppupuolella selvinnee miten kävi :)

Taidan jäädä tänne kohta yksin höpisemään, jos ei muita suurperheellisiä ilmoittaudu! :D
 
  • Tykkää
Reactions: sinipingviini
Heippa! Oiskohan tänne saatu eka plussa, Sinipingviiniä meinaan. :love:
Tää on vähän hankalaa kirjottaa kännyllä, mut en viitsi virittää konetta. Viestien lukeminen ja samaan aikaan kirjoittaminen on likipitäen mahdotonta pieneltä näytöltä. Mut eniveis, ihana nähdä et meitä täällä on.
Keskenmenot todellakin voi satuttaa suuresti. Itsellä jokunen ns. Kemiallinen takana, nekin aikanaan sattui kovin. Osaan vain kuvitella, kuinka kipeää tekee yhtäänkään pidemmälle edenneen raskauden keskeytyminen. Jotenkin ne mun sielussa kuulostaa siltä, että vauva kuoli.
Toiset ei niin ajattele, mutta mulle ne on just sitä.
Meillä siis yhdeksäs haaveissa. Mulla on lapset kolmesta liitosta. Ensimmäinen vuonna - 97. Sit tuli ero. Uusi liitto ja lapset siinä 00-12 vuosina, kuusi heitä siitä liitosta. Ja nyt tämän minun rakkausavioliittomieheni kanssa meillä on pikkuinen poika 03/17.
Vain kaksi lasta on olleet suunniteltuja, ensimmäinen ja viides. Pitkä tarina miksi näitä yllärisiunauksia mulle on tullut. Nuorin on aito Cerazettelapsonen. No mutta, se menneisyydestä. :)

Tähän kiertoon siis... Mulla on ollut säännöllinen kierto, tuntien tarkkuudella, aiemmin jopa pillereistä huolimatta. Mut nytpä onkin jo reilun vuorokauden menkat myöhässä. Tää on ollut kovinkin merkillinen kierto, tosin luulen et mulla tässä kierrossa oli ensimmäinen ovulaatio raskauden jälkeen. Mun menkat alkoi siis 24. 7. ja siitä laskennallisesti piinaviikolla mulla olikin vasta ovis. Ihmettelin tuolle miehelleni edellisen viikon sunnuntaina ja viime viikon maanantaina, et kuinka voi alamaha olla näin kipeä. Kävelin kumarassa ja heitin Panadolia nassuun, jotta normielo sujui edes välttävästi. Epäilin kohtutulehdusta. Samaan aikaan valkkari tulvi, muuttuen kananmunalimaksi. Sitä kesti kolme vrkta. Ja järkyttävät halut. Ihmeissäni tein raskaustestin, johon hento plussa viime viikon torstaina. (Olen oviksen aikaan aiemminkin plussannut raskaustestillä) Tein testejä lisää, pelkkää negaa. Limailut loppui. Halut loppui ja nyt tavalliset loppukierron fiilikset. Epäilen oviksen tapahtuneen viime viikon ke-to. Eli menkat sen mukaan pitäis alkaa ens viikon keskiviikkona. Luulen et hätähousuilu alkaa to tai pe. :whistle:
Jahas, nyt muksuja läheteltävä kouluun, jatkan taas. Seuraavalla kerralla kyllä vaivaudun käynnistään ton läppäri, mahottoman vaivalloista kännyllä kirjoittaa ja Typojen määrä tolkuton.
 
  • Tykkää
Reactions: sinipingviini
Po ja Palleroita; toivottavasti molemmilla talletukset hyvin säilössä ja tuottavat tulosta;)
Minunkin piti testata vasta tämän viikon torstaina jolloin menkkojen pitäisi alkaa, mutta tein tänä aamuna jo kolmannen testin, tällä kertaa 25mIU/ml herkkyydellä, johon hailakka viiva, nyt hoksasin katsoa tuon testin että valmiiksi siinä ei viivanpaikkaa ole joten kyllä siihen jotakin siis piirtyi:)
Kaapissa odottelee vielä 5 testiä, säilyyköhän noista yksikään sinne torstaille asti:whistle:
Mutta kovin luottavainen ei olo ole, jotenkin vaan tuntuu että menkat tulossa, oon niin kiukkuinen kuin aina ennen menkkoja, eikä muita oireita ollenkaan... Jonkin verran valkovuotoa ja aina säikähtää että verta vuotaa kun on tuntemuksia että jotain valuu..
 
Ihana ketju :love:

Täällä mietteissä jo seuraava vaikka yritystä onkin tarkoitus olla vasta puolen vuoden päästä, vaikka en kova vauvakuumeilija olekaan. Nuorin on vasta reilun kuukauden ikäinen niin siksi en tahdo vielä mitään yritystä, joka raskaudessa kovaa pahoinvointia (ja oksennankin) kaikki 9kk mutta täällä sitä vaan taas ollaan :DIsommat on 2v, 3v, 4v(syksyllä 5v) ja 6v :) Kuudes olisi luultavasti meidän viimeinen, tosin olen hiukan haaveillut myös seitsemännestä vaikka ennen ajatellut että ehdottomasti ei kuutta enempää :D

sinipingviini sullapa on jännät paikat :)
 
saraheinä; kiva kun liityit mukaan haaveilemaan:)

Mä olen nopeimmillani vauvan ollessa kolme kuukautta ruvennut haaveilemaan seuraavasta:love:

Mitenhän sitä kaikki unohtuu aina, raskausajan vaivat, synnytys, pikkuvauva-ajan rankkuus(mulla ollut mm. unettomuutta yhdistettynä maitoallergiseen vauvaan)
Mutta silti ilolla ja suurella kaipauksella odotan että uusi elämä kovaa vauhtia jo kasvaisi:love:
 
Po
Tervetuloa saraheinä! :) Kiva se on haaveilla vaikkei vielä yrittäisikään. Pian menee puolivuotta kumminkin! Mulla tuossa vuodenvaihteessa iski kunnon vauvakuume ja silloin sovittiin syksy. Tässä sitä nyt viimein ollaan :love:

Ja kiva kuulla Palleroitakin :) Piinaviikot siis sielläkin ja peukut pystyssä että plussa tulee :love:

sinipingviini, toivon todella että plussa vahvistuu ja lupaavaahan tuo on että kaksi viivaa tulee uudestaan ja uudestaan :love:

Me päätettiin viidennen synnyttyä jo sairaalassa että kuudes tahdotaan. Menty lapsi kerrallaan ja näitä on vain siunaantunut, ollaan heistä ikionnellisia :love: Meillä siis ydinperhe, ensimmäistä hääpäivää vietetään kuitenkin vasta syyskuussa. Kauan siinä kesti että vihille päästiin ja välillä jo aateltiin ettei tahdota ollenkaan naimisiin asti kun hyvä meillä oli ilmankin. On ollut kumminkin kiva kun ollaan nyt koko perhe samalla sukunimellä :)

Aika tosiaan kultaa muistot, saa nähdä kuinka pärjää taas pahoinvoinnin ja väsymyksen kanssa. Puhumattakaan siitä kun maha alkaa olla tiellä :LOL: Mutta niin vain ollaan valmiita tämä kaikki läpikäymään jotta saadaan yksi rakas lisää :love:
 
Po: Onnea ekan hääpäivän johdosta!
(hieman etukäteen)

Me kans ollaan ydinperhe, meillä 15v hääpäivä ens keväänä, jännäänkin tulisiko tästä mahdollisesti ihana hääpäivälahja.

Taidan sortua taas aamulla uuten testiin, nyt jo polttelee kovasti kun tietää että kaapissa vielä 5 testiä,eihän niitä sinnekään kannata jättää jos onkin nyt tärpännyt ja pieni mukana pysyy.
 
Hätähousuista kävin kurkkimassa
sinipingviinin testiä, PLUSSA :love:
Kyllähän se miekii tänään vielä pisutan testiin... Mies nauraa mun himoiluille, mut sallii sen mukisematta - voishan noita himoja olla huonompiakin. ;)
Yh. Odottais 50l roskaista mustikkaa perkuutaan, jotenkin ei huvittais.:sleep:
 
Po
Sinipingviinin tän päiväistä testiä tulin ootteleen. Ite ei vielä voi testailla, niin hyvä jännäillä ja fiilistellä muiden :LOL: Kiitos onnitteluista, yhteiseloa meillä tulee samaisena hääpäivänä jo 14v :love: Eiköhän teille tule ihana hääpäivälahja :love:

Palleroita täällä odotellaan sinunkin testiä! :love:

Me ollaan viikonloppuksi lähdössä pohjoiseen mustikkaan, juuri saatu omasta maasta kerättyä vähän vajaa 200l mansikkaa. Vadelmat vielä enimmäkseen raakoja, saa nähdä ehtivätkö kypsyäkään kun ollut tämä myöhäinen kesä ja ilmat jo viilenee. Mut ompa taas pakkanen täynnä marjaa, mehua, hilloa jne (y)

Dpo 2, aika menee niiiiiiin hitaasti! Testipäiväksi olen sopinut itseni kanssa ensi viikon perjantain, vaikka todennäköisesti ei vielä tärpännyt ekalla kierrolla, mutta kun... :whistle:
 
20170823_080418 (3).jpg
Tässäpä tämän aamuiset, isompi testi 10mIU/ml herkkyys ja pienempi 25mIU/ml herkkyys, pikkuhiljaa rupeaa uskomaan että tämä voisi totta ollakin kun viivat vahvistuneet, kunpa olisi vielä vauva siellä missä pitääkin:love:
Eikä tuulimunaa tai kohdunulkoista, nämä vaihtoehdot pelottaa kun niitä ei vielä ollut:unsure:

Palleroita; toivotaan että plussaa näyttää(y)

Po; jep, on hyvä pitää itsensä kiireisenä niin ei kerkeä koko ajan tuntemuksia vaan kuulostella:whistle:
 

Yhteistyössä