Suvakit näkevät rasismia jo postilaatikoissakin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luulen, että tummaihoisen lapsen omaavilla valkoihoisilla on lähtökohtaisesti se asenne, että kaiken takana on aina rasismi lasta kohtaan ja sitä käytetään herkästi uhriutumiseen. Tuo kommentti oli tässäkin yhteydessä täysin tarpeeton, mutta pitipä vaan tuoda asia esiin:

"Minulla on tummaihoisia lapsia, joten mietin, onko kyseessä jokin rasistinen merkki."
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Luulen, että tummaihoisen lapsen omaavilla valkoihoisilla on lähtökohtaisesti se asenne, että kaiken takana on aina rasismi lasta kohtaan ja sitä käytetään herkästi uhriutumiseen. Tuo kommentti oli tässäkin yhteydessä täysin tarpeeton, mutta pitipä vaan tuoda asia esiin:

"Minulla on tummaihoisia lapsia, joten mietin, onko kyseessä jokin rasistinen merkki."
Mua kanssa jotenkin ärsytti tuo uhriutuminen.
 
Miksi joku maalaisi postilaatikkoon merkin siitä, että jollain on tummaihoisia lapsia? Miksi? Siksikö että posteljooni voisi aina sylkäistä postin joukkoon ennen kuin laittaisi ne laatikkoon?

Siis miettiikö nämä ihmiset yhtään sitä mitä sanovat? Tummaihoisista lapsista maalattu merkki postilaatikossa on täysin yhtä todennäköinen, kuin heinänuhasta ilmoittava hymynaamatarra ovikellon vieressä.
 
vierailija
Luulen, että tummaihoisen lapsen omaavilla valkoihoisilla on lähtökohtaisesti se asenne, että kaiken takana on aina rasismi lasta kohtaan ja sitä käytetään herkästi uhriutumiseen. Tuo kommentti oli tässäkin yhteydessä täysin tarpeeton, mutta pitipä vaan tuoda asia esiin:

"Minulla on tummaihoisia lapsia, joten mietin, onko kyseessä jokin rasistinen merkki."
Minulla ei ole tuota asennetta. Omituista että jutun nainen epäilee rasismia.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Intersektionaaliset feministit ovat nykypäivän kommunisteja.

Rasistiksi epäiltyjä puolestaan on nykyään yhtä tiheässä kuin kulakeiksi epäiltyjä Venäjällä lokakuun vallankumouksen jälkeen.
 
Luulen, että tummaihoisen lapsen omaavilla valkoihoisilla on lähtökohtaisesti se asenne, että kaiken takana on aina rasismi lasta kohtaan ja sitä käytetään herkästi uhriutumiseen. Tuo kommentti oli tässäkin yhteydessä täysin tarpeeton, mutta pitipä vaan tuoda asia esiin:

"Minulla on tummaihoisia lapsia, joten mietin, onko kyseessä jokin rasistinen merkki."
Mä en usko kaikkien tummaihoisten lasten vanhempien ajattelevan noin tai edes uhriutuvan, tuossa on korostettu nyt tuota yhtä tapausta kun se nyt vaan on muotiasia nykyään...tunnen ihmisiä joilla on lapset erirotuisen ihmisen kanssa eivätkä he ole todellakaan noin herkkänahkaisia ja ajattele että maalipiste postilaatikossa on rasismia heidän lapsiaan vastaan.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Luulen, että tummaihoisen lapsen omaavilla valkoihoisilla on lähtökohtaisesti se asenne, että kaiken takana on aina rasismi lasta kohtaan ja sitä käytetään herkästi uhriutumiseen. Tuo kommentti oli tässäkin yhteydessä täysin tarpeeton, mutta pitipä vaan tuoda asia esiin:

"Minulla on tummaihoisia lapsia, joten mietin, onko kyseessä jokin rasistinen merkki."
Miten tyhmä suvakki voi olla...
 
vierailija
Miten tyhmä suvakki voi olla...
tunnetko paremminkin kun tiiät millainen hän on. Ja mikäs se suvakki edes on, kaikki jotka ei ole rajakkeja? Kummia nimityksiä nykyään ihmisille. Entäpä jos ei ole kumpikaan.
Voihan tuolla naisella olla kokemuksia että ne "rajakit" huudelleet lapsille, siksi miettii tuollasia skenaarioita, äiti kun on. Jutussa kun ei kerrottu miksi naiselle on tullut mieleen tuo asia, ehkä katopa on laitettu joskus paskaakin postilaatikkoon tai muuta törkeää? Suomikin on nääs hulluja täynnä, joilla on ihonväristä pakkomielle, en ihmettele että voi tuollastakin näinä aikoina miettiä, ei kovin paha ylilyönti jos edes on sellanen.
 
vierailija
tunnetko paremminkin kun tiiät millainen hän on. Ja mikäs se suvakki edes on, kaikki jotka ei ole rajakkeja? Kummia nimityksiä nykyään ihmisille. Entäpä jos ei ole kumpikaan.
Voihan tuolla naisella olla kokemuksia että ne "rajakit" huudelleet lapsille, siksi miettii tuollasia skenaarioita, äiti kun on. Jutussa kun ei kerrottu miksi naiselle on tullut mieleen tuo asia, ehkä katopa on laitettu joskus paskaakin postilaatikkoon tai muuta törkeää? Suomikin on nääs hulluja täynnä, joilla on ihonväristä pakkomielle, en ihmettele että voi tuollastakin näinä aikoina miettiä, ei kovin paha ylilyönti jos edes on sellanen.
Kuule, me oltaisiin jo luettu Hesarista jos joku rajakki olisi pennuille huutanut. Niinistö olisi vähintään luovuttanut korvatulpat kakaroille.
 

Yhteistyössä