Tammikuun Tarrasukat 2018

Mites muut, ootteko varannu jo neuvolan? Onko oireita?

En ite oo vielä päässy soittaan neuvola aikaa mutta ei kai sillä niin kiire ole. Ajoittaista etomista, palelua ja janottamista on jo. Rinnat ei juurikaan arista. Vatsa ha selkäkipua ajoittain.
 
Oon varannu neuvolan, joka on toukokuun lopulla. Varhaisultra on 10päivän päästä :love: Sillon pitäs olla 6+4 mut tää saattaa olla pidemmälläkin, epäsäännöllinen kierto ja nimenomaa tää tärppikierto oli tosi pitkä ku sain ovisplussan kp44.:D
Mulla on tissit kipeät ja oksettaa. Alussa oli vatsakipua mut sitä ei enää oo ollu. Janottaa myöskin normaalia enemmän ja sitä myötä joutuu ravaamaan vessassa. Tosin luin että jo tässä alussa munuaisten verenkierto vilkastuu mikä saattaa näkyä pissahätänä :ROFLMAO:
 
Mä en ole myöskään vielä soittanut neuvolaan. Ehkä ensi viikolla. Oonkin ihmetelly, että miksi mua janottaa näin paljon. Vatsa nippailee ajoittain ja aamulla oli joku pahoinvointikohtaus, mutta muuten on edelleen kovin epätodellinen olo että ois edes raskaana.
 
@Maaria1980 juu taidan olla, jäin sillon taustalle ku selvisi etten luomuna lapsia tule saamaan koskaan. Ilmoita veikkonen jos kehtaat, kiitos

Tänään on jotenki kiukkunen päivä ja kaikki tympii ja usko raskauteen vähissä. Voi juokse aika juokse tahdon jo ison masun ja varpaita kylkiluiden väliin

Kärsimätön evangelina 4+4
 
Minä soitin eilen neuvolaan... 17.5 on terkkari aika missä varmaan vaan keskustellaan. Sitten varaillaan aikaa lääkärineuvolaan ja ultraääneen. En oikein usko tätä ennenku nään että siellä on elämää. Plussa pärähti testiin kyll heti ku kerkesi laskea sen vaan käsistään..niinkin pojasta melkein 7 vuotta sitten.
Ja tämä sai nyt alkunsa ku pari kk sitten otatin kierukan pois sopimattomuuden vuoksi. Tuli tyhjennysvuoto ja yhdet menkat ja sit on tärpännyt. Tarkoitus oli vasta syksyllä kun saisin koulun käytyä loppuun mutta ehkä tämä oli tarkoitus nyt näin Vähän on semmonen epätodellinen olo kyllä.
Mulla tulee semmosia etokohtauksia ja hirveet rytmihäiriöt kuten edellisessäkin. Jano on kova ja tissit vähä hellänä.. jännittää oikeastaan miten kaikki menee. Nyt olis niinku 5+1. Ultraan pääsee sitten joskus 8-9viikoilla.
Onnea matkaan kaikille
 
Ja siis myös mahaa nipistelee ja repäisykipuja on ja alaselkää jomottaa välillä. Mä vitsailin mun miehelle et siellä on tietenkin kaks ku sikana jo turvottaa. Mulla on ollu kaksonen joka kuollut jo aika alussa kohtuun. Tiiä sitten onko periytyvää
 
Uskaltaiskohan sitä liittyä jo vaikka menkatkaan ei oo vielä myöhässä :LOL: Eilen tehty ihan selkee mutta haalea viiva, tänään samanlainen ja iltapäivällä digi sano raskaana. Oireet muistuttaa paljon pms-oireita, siks luulinkin ettei olis tärpännyt. Noin viikko oviksesta oli muutaman päivän tosi kovia menkkakipuja, teki mieli ottaa välistä särkylääkettä kun teki niin kipeää. Tissit oireilleet välillä ja kohdunnapukka ollut todella korkealla. Pissattaa useammin. Jännittää kovasti, miten tämä raskaus menee, edellinen päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon jouluviikolla ja neljä kuukautta tyhjennyksestä tärppäs :love: Meillä on myös häät tulossa heinäkuun alussa, saas nähdä miten tämä alkuraskaus vaikuttaa niiden järjestelyihin. Tämä lapsi olis meille kolmas, ennestään kaksi tyttöä.

Voisko joku tehdä ihan listan laskeutuille ajoille?

Minä & minirakas 3+4
 
Täällä tehty tänään vielä viivan vahvistustesti ja nyt jo niin selvä viiva et uskaltaa alkaa nauttia tästä. Ennestään siis lapset 03/12 sekä 02/14. Ei vielä näytä kauheesti olevan meitä tammikuisia täällä, mutta onhan tässä vielä aikaa :) Itsekin vähän aikaisessa testaamisen kanssa kun vasta maanantaina pitäis alkaa menkat :ROFLMAO:

Täällä oireina oli viikko oviksesta järkyttävän kovat menkkakivut, jotka kesti välillä tunteja ja luulinkin et ei oo tärpännyt mut olikin sitten kiinnittymiseen liittyvää. Muita oireita tällä hetkellä on tissien kivistäminen aina välillä, kylmä, väsyttää illasta, nenä tukossa, nippailee sivuilta ja turvottaa vatsaa. Hermot myös kireellä.

Neuvolaan en oo soittanut enkä soita pariin viikkoon. Pyydän samalla päästä varhaisultraan, kun taustalla se kkm rv 9+.

Toivotaan että saadaan paljon plussaajia tänne mukaan :love:
 
Tammikuun Tarrasukat 2018

Tiedot muodossa laskettu aika, nimimerkki, ikä, synnytyssairaala, monesko lapsi. Muutokset ja puuttuvat tiedot punaisella värillä niin huomaan.

1.1.

Malfiina 76 / 40 / LS / 2.lapsi

? / Memmy / 22v / 2.lapsi

2.1.

enkuli / 37 / ? / 4.lapsi

3.1.

Rosina31 / 31 / ? / 2.lapsi

MMiHa / 33 / ? / 2.lapsi

4.1.

Siim / 24 / Oys / 1.lapsi

5.1.

6.1.

7.1.

Evangelina / 31 / ? / 1.lapsi

Histis-82 / 34 / ? / 1.lapsi

8.1.

9.1.

10.1.

11.1.

12.1.


Kath / 32 / Oys / 4.lapsi

13.1.

14.1.

Kookospieni / 26 / Tays / 3.lapsi

15.1.


16.1.

Honeydew/ 28v/ 1.lapsi

17.1.

18.1.

19.1.

20.1.


Linnn / 25v / ? / 1. lapsi

21.1.

22.1.

23.1.

24.1.

25.1.

26.1.

27.1.

28.1.

29.1.

30.1.


 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi laittaa et toinen lapsi. Tämä esikoinen on 6/11 syntynyt. Ja synnytyssairaalaa merkkailen myöhemmin kun en vielä halua jos sattuukin joku tietämään. Vielä niin aikaista. Mut pohjoisessa asustellaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
31 v, esikoinen. Ja sama syy salailuun ku rosinalla, pohjoisessa ei kovin montaa vaihtoehtoa synnyttämiseen oo nii jätänpä tarkemmat tiedot pois :) jos ei satu sitte tienpäällä syntymään matkalla. Kiitos ku teet listaa.

Juu ei meitä montaa näytä olevan, mut jospa muitaki vielä mukaan löytää.
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
Liityn mukaan!

Laskettu olisi 2.1.2018 ja neljäs lapsi olisi tuloillaan, sikäli kun kaikki menee, kuten toivoa sopii. Täällä PK-seudullahan synnytyssairaala ei ole varma, ennenku sitten, kun on aika lähteä synnärille (Nimimerkillä reilu 3 vuotta sitten oltiin suuntaamassa Kättärille ja puhelimessa käskivät Naistenklinikalle, joka oli ainut synnäri, missä oli tilaa). Tän hetkisten mediauutisten mukaan tuskin nyt ainakaan Kättärille tulisin suunnistamaan, joten oisko kuitenkin Naistenklinikka edessä.

Ikää mulla on nyt 37-vuotta ja vanhimmat lapset ovat syntyneet 01/08, 12/08 ja 01/14. Olen siis ihminen, joka ei ilmeisesti oikein osaa lisääntyä kuin vuodenvaihteessa... joulustressin lisäksi aina muutamat synttärit järjestettävissä... ja nyt olis neljännet sitten näillä näkymin jos niikseen...

Neuvolaan en ole soitellut, enkä soita tässä nyt ainakaan hetkeen. Kuopuksen laskettu aika oli alunperin myös 2.1 ja kesäkuussa äitiysneuvolakortin mukaan oli eka neuvola, joten eipä tässä tartte hätäillä.
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni

Yhteistyössä