Telkkariohjelmat yhtä vitsiä

vierailija
Nykyään on netflixit yms. Mä luulen että telkkari tulee muutenkin jäämään ihan kokonaan tässä aikanaan pian ihan yleisesti pois kaikkialta. Kaipa ne siihen on totuttanut ihmisiä jo jonkin aikaa, ja saanut ne "viisaimmat" jo sinne nettiin valittelemasta. Vaikka valittamaankin ;)
 
Buumanni
Nyt on joka ilta tullut futista, naisfutista. Sitä kyllä katsoo paljon mielummin kuin äijäfutista. Äijät ne makaa vaan nurmella ja itkee. Naiset sentään pelaa.
 
Katsoin tv:tä viimeksi viime keskiviikon ja torstain välisenä yönä. Discoverylta tuli jotain ihan hömpänpömppä ohjelmaa. Mulla tulee nykyisin katsottua tvtä äärimmäisen harvoin, harvemmin kuin kerran kuussa. Nyt en viime viikkoina ole jaksanut edes Ruutua ja Areenaa paljoa selailla. Netflixistä seuraan jotain vanhoja sarjoja.
 
vierailija
Tuumittiin tässä yhtenä iltana miehen kanssa että varsinkin näin kesäaikaan kaikki ohjelmat ovat uusintoja.
Tulee ihan mieleen lapsuusajat:rolleyes:; silloin luettiin lomalla vuosia vanhoja aikakauslehtiä ja nyt sitten katsotaan vuosi-kaksi sitten tulleita sarjoja alusta lähtien uusintoina. Aivot narikkaan kesäksi :sleep:
 

Yhteistyössä