Trumpin terveystarkastus: "Erittäin terve, energinen ja terävä"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo taitaa olla pahoja mielenterveydellisiä ongelmia ja on jäänyt/taantunut lapsen tasolle kun välillä jankuttaa ja kehuu asioita niinkuin jotkut päiväkoti-ikäiset. esim. se kun kehui ja jankutti somessa siitä että "mulla on isompi ydinaselaukaisunappi kun kim jong unilla"
Jossain oli että ne kielii muistisairaudesta nuo oireet...juo vettäkin kaksin käsin... ja ei muka ole mitään vikaa.. :LOL::LOL::D:D
 
liberaali
Mainitsemistasi henkilöistä kolme on vasemmistolaisia, yksi neekeri ja viides arabi, eli suvakkien ihannoimaa porukkaa...
Sytytä nyt joskus valot päälle :whistle:

Takoitin puhtaita psykopaatteja, viis poliittisesta kannasta tai ihonväristä. Te fanit olette myös pahasti häiriintyneitä!

lue myös #18, paitsi ettei sekään mene sinulla jakeluun, sorry harry
 
liberaali
Eikös olekin hassua et just nämä "puhtaat psykopaatit" ovat teidän suvakkien ihannoimaa aatetta ja porukkaa...
Et sit osannut sytyttää,

auttaisko että olen oikeistoliberaali ja erittäin maahanmuuttokriittinen, tämän päivän politiikassa halla-aholainen, kaikki muut edustaa maallemme vaarallista suvakkiutta

Mutta sinulla kilkattaa tuo suvakkius kaikkia kohtaan jotka tietää idolisi horjuvan mielenterveyden ja sanoo sen ääneen
 
vierailija
Et sit osannut sytyttää,

auttaisko että olen oikeistoliberaali ja erittäin maahanmuuttokriittinen, tämän päivän politiikassa halla-aholainen, kaikki muut edustaa maallemme vaarallista suvakkiutta

Mutta sinulla kilkattaa tuo suvakkius kaikkia kohtaan jotka tietää idolisi horjuvan mielenterveyden ja sanoo sen ääneen
Missä kohtaa mä olen sanonut Trumpin olevan mun idoli?

Pistä toki linkkiä tutkimukseen jossa todetaan Trumpin mielenterveyden horjuvan.
 

Yhteistyössä