Turun torilla matun puukottama pienen lapsen äiti on italialainen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Turun Kauppatorilla liikkunut lastenrattaita työntävä äiti on Italian kansalainen, jolla on puolivuotias tyttövauva.
Italian ulkoministeriö on vahvistanut, että yksi Turun puukotuksen uhreista on Italian kansalainen.

34-vuotias nainen toimi yliopistotutkijana. Hänellä on puolivuotias tyttövauva. Puukotuksen aikana nainen liikkui Turun Kauppatorilla lastenrattaiden kanssa.

Nainen oli aviopuolisonsa kanssa saapunut Turkuun viikko sitten lauantaina. Perhe oli viettämässä Italiassa tyttövauvan kastajaisia, kertoo Toscanassa ilmestyvä Il Tirreno Toscana.

http://iltirreno.gelocal.it/regione/toscana/2017/08/19/news/e-toscana-la-ricercatrice-ferita-nell-attentato-in-filandia-1.15750154?refresh_ce
 
vierailija
Todella sairas kommentti. Miten rasismin vastustaminen voidaan ymmärtää niin että hyväksyisi terrorismin?
Ei se mitään rasismia ole, että monet meistä haluavat elää turvallisessa Suomessa ilman lisääntyvää pelkoa terrorismista ja muista sallivan pakolaispolitiikan haittapuolista. Ne joiden vika nykyinen Suomen pakolaistilanne on, ovat vastuussa myös terrorismista.
 
vierailija
Ei se mitään rasismia ole, että monet meistä haluavat elää turvallisessa Suomessa ilman lisääntyvää pelkoa terrorismista ja muista sallivan pakolaispolitiikan haittapuolista. Ne joiden vika nykyinen Suomen pakolaistilanne on, ovat vastuussa myös terrorismista.
En kommentoinut mitenkään omaa kantaani maahanmuutosta enkä yleisesti rasismista vain tuota kommenttia jossa sanotaan "sitä sai mitä tilasi" minusta tuo kommentti on sairas.
 
vierailija
Jos ketjun tiedot pitävät paikkansa niin ajatelkaa, kuinka monta julkisesti esiintynyttä turvapaikanhakijoiden auttajaa/puolustajaa on jo kuollut näissä iskuissa ympäri maailmaa :eek:
 
vierailija
Meinaatko että nuo uhrit ovat syyllisiä tilanteeseen?
Tiedätkö, että jotkut ihmiset ihan oikeasti yrittävät estää laillisia palautuksia? Jos tällaista puukotetaan, niin en kyllä tiedä, miten voi olla väittämättä, etteikö hän itse olisi vähintäänkin osasyyllinen tilanteeseen. Ei nämä turvikset ole mitään puudeleita. He ovat tappajia.
 
vierailija
Tiedätkö, että jotkut ihmiset ihan oikeasti yrittävät estää laillisia palautuksia? Jos tällaista puukotetaan, niin en kyllä tiedä, miten voi olla väittämättä, etteikö hän itse olisi vähintäänkin osasyyllinen tilanteeseen. Ei nämä turvikset ole mitään puudeleita. He ovat tappajia.
Tässä on vähän sama tilanne kuin Amerikan politiikka raiskauksissa. Jos pitää minihametta niin voi olettaa, että raiskausta pidetään omana syynä. Toki nämä kaksi asiaa eivät ole verrattavissa keskenään, vaikka periaatteessa tietenkin ainoa syyllinen on teon suorittaja: raiskaaja/puukottaja. Mutta silti yhteys on "oma syy-mitäs läksit", on molemmissa tapauksissa ymmärrettävä. Koska henkilö A vastusti puukottajan palautusta niin henkilö A on itse asiassa osasyyllinen kahteen murhaan ja kahdeksaan haavoittumiseen.
Tietysti jos mielenosoitusten takia politiikka ei ole muuttunut, niin silloinhan hän ei ole syyllinen koska hänen mielipiteensä ei ole vaikuttanut aikatauluihin.
Kuitenkin pyydän seuraavia, jotka menevät vastustamaan pakkopalautuksia niin ottamaan nämä kuiviin vuotavien teurastettujen kuvat mukaansa niin tietävät minkä takana seisovat.
 
vierailija
Silloin kun ei ole tehnyt mitään laitonta itse ei ole edes osasyyllinen, kun oma teko vastustaa pakkopalautuksia ei ole ollut pelkästään tämän puukottajan suojelemista vaan isomman joukon josta muut eivät kuitenkaan ole tässä nyt olleet puukottelemassa.
Eli ei ole edes osa syyllinen millään mittärilla tarkisteltuna. Toki aina voi sanoa että on jonkun vikaa totta se ei kuitenkaan ole. Usein työpaikolla nämä muiden vikaa tyypit erottuu nopeasti, he eivät kyseenalaista että osaisivatko he tehdä jotain korjatakseen ongelmia ja luomaan uusia ratkaisuja vaan etsivät vikaa jotta voisivat olla puuttumatta itse ongelmaan. Vätykset etsii syyllisiä kaukaa.
Eli henkilö a vastusti pakkopalautuksia ja puukottamisesta ei ollut mitään puhetta.
 
vierailija
Tiedätkö, että jotkut ihmiset ihan oikeasti yrittävät estää laillisia palautuksia? Jos tällaista puukotetaan, niin en kyllä tiedä, miten voi olla väittämättä, etteikö hän itse olisi vähintäänkin osasyyllinen tilanteeseen. Ei nämä turvikset ole mitään puudeleita. He ovat tappajia.
Eli terroristinen puukotusko on oikeutettu jos kohteena on "suvakki" ???
 
vierailija
Silloin kun ei ole tehnyt mitään laitonta itse ei ole edes osasyyllinen, kun oma teko vastustaa pakkopalautuksia ei ole ollut pelkästään tämän puukottajan suojelemista vaan isomman joukon josta muut eivät kuitenkaan ole tässä nyt olleet puukottelemassa.
Eli ei ole edes osa syyllinen millään mittärilla tarkisteltuna. Toki aina voi sanoa että on jonkun vikaa totta se ei kuitenkaan ole. Usein työpaikolla nämä muiden vikaa tyypit erottuu nopeasti, he eivät kyseenalaista että osaisivatko he tehdä jotain korjatakseen ongelmia ja luomaan uusia ratkaisuja vaan etsivät vikaa jotta voisivat olla puuttumatta itse ongelmaan. Vätykset etsii syyllisiä kaukaa.
Eli henkilö a vastusti pakkopalautuksia ja puukottamisesta ei ollut mitään puhetta.
Tyttöystävä todettiin syylliseksi poikaystävänsä itsemurhaan
http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005258838.html
 
vierailija
Eli terroristinen puukotusko on oikeutettu jos kohteena on "suvakki" ???
Ei, mutta jos otat leijonan ja leijona syö sinut niin on vähän niin kuin oma moka. Jos otat kuristajakäärmeen ja se syö naapurisi lapset tai omat lapsesi niin on vähän oma moka ja voit mietiskellä olisiko sitä päässyt tapahtumaan jos et olisi ottanut kuristajakäärmettä.
 
vierailija
Tyttöystävä todettiin syylliseksi poikaystävänsä itsemurhaan
http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005258838.html
Silloin kun ei ole tehnyt mitään laitonta itse ei ole edes osasyyllinen, kun oma teko vastustaa pakkopalautuksia ei ole ollut pelkästään tämän puukottajan suojelemista vaan isomman joukon josta muut eivät kuitenkaan ole tässä nyt olleet puukottelemassa.
Eli ei ole edes osa syyllinen millään mittärilla tarkisteltuna. Toki aina voi sanoa että on jonkun vikaa totta se ei kuitenkaan ole. Usein työpaikolla nämä muiden vikaa tyypit erottuu nopeasti, he eivät kyseenalaista että osaisivatko he tehdä jotain korjatakseen ongelmia ja luomaan uusia ratkaisuja vaan etsivät vikaa jotta voisivat olla puuttumatta itse ongelmaan. Vätykset etsii syyllisiä kaukaa.
Eli henkilö a vastusti pakkopalautuksia ja puukottamisesta ei ollut mitään puhetta.
Totta eli ei ole mitenkään sidoksissa koko puukotukseen eikä ole ollut vastustamassa puukottajan palautusta vaan turvapaikanhakijoiden jotka eivät ole puukottaneet. Rikollisiahan on palautettu eikä tietääksei niitä olla kovin suuresti vastusteltu. Jos vastustaa pakkopalautuksia niin vastustaa silloin pakkopalautuksia eikä sillä ole mitään tekemistä puukottamisen kanssa..
 

Yhteistyössä