Vesikello,puhkaista vai odottaa?

Kävin eilen lenkillä upouusilla lenkkareillani ja tuloksena hien lisäksi pikkuvarpaan koon tuplaava rakko. Nyt ei mahu mikään kenkä jalkaa, roksitki tekee tiukkaa :whistle:

Kannattaako tuo puhkassa vai oottaa vaan että laskeutuu itteksiin? Ku minä haluan lenkille!
 
joo
steriloidulla neulalla teet tarpeeksi kaukaa terveen ihon puolelta reiän sinne ja painelet varovasti nesteen "tunnelia" pitkin ulos. Pari kertaa päivässä täytyy tyhjentää, jos on iso ja ehtinyt kellottaa siinä jo useampia tunteja. Jos tuoreeltaan pääsee tyhjentämään, saattaa iho tarttua vielä kiinni ja paranee hetkessä.
 
helmi
just täällä kattelen tätä keskustelua, ku ittelläni on tullu päivemmällä kanssa pikkuvarpaan kokonen vesikello. No, ehkä mä nyt sitten puhkasen. Ei se tästä kipeemmäksi voi enää mennä
 
karotski
mielestäni kipeät vesikellot kannattaa kyllä puhkaista , eihän se ole kivaa jos ei pääse lenkille eikä mihinkään . Itsellänikin oli valtava vesikello varpaiden välissä , mutta puhkaistuani sen se ei ole ollut enää niin kipeä ja kengätkin mahtuvat taas jalkaan,
 
"jori"
Itse nyt tein tossa sillä tavalla, että kun oli tuossa peukalossa tällainen vesikello niin en älynnyt tietenkää puhkaista sitä sieltä ehjän ihon puolelta vaan siitä keskeltä sitä rakkulaa ja puristin nesteen ulos. Sitten tuli vähäsen kipeäksi se ja jäi ärsyttävä reikä siihen niin revin sitten siitä kokonaan sen ihon pois ja nyt voin sanoa, että on kyllä melko kipeä ja pitää laastaria väsätä siihen kokoajan ku muuten se osuu joka paikkaan ja on niin kipeä. Joten tässä malliesimerkki miten ei kannata tehdä. Kiitos
 
aliisamarianne
ite oon vast 9v mut kaiken ikäsilehä niit''vesikelloi''tulee...kävin mu bestikse kans futis treeneis ja mun viime vuoe nappulakengät..oli menny pieniks!!mun bestis,neea anto mulle sen tennarit ja arvatkaa...neki oli pienet!!ei ollu kivaa.ne futis treenit oli klo:17.00-19.30.ku neean isä tuli hakee meiät ja antoin neeale sen tennarit...2 vesikelloo!!pottu varpaas ja pikku rillis.sattuu!!
 
=^.^=
tosi ärsyttäviä...ne...VESIKELLOT!!!!!!!!!!!!!!!!!mä ainaki vast viikon pääst puhkasin sen vesikellon,,en uskaltanu..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
 
"susa"
Kun mulle tuli 'vesikello' pe 8.2.13 klo 19.00 nii sit oon oottanu
pari päivää ja ....... Poks poissa räjähtämättä ja tekemättä
kipeetä eli en siis poksautanu sitä :)
 
Santeee
Katoin et ompa vähän outoo nahkaa, teenpä siihen reijän... Yhtäkkii alko tul nestettä ni tajusin et oliki vesikello:D ei ny viel satu ainakaa vaik oonki leikannu siike semmosen 1cm ja 3cm kooltaan et totaaa toivon ettei tuu kipeeks
 
voivitsixdd
Ittelläni tossa varpaiden välissä vesikello. Tossa puhkoin sitä mutta puhkasinkin keskeltä ja sen nesteen puristaminen ulos olikin aika vaikeeta.. pitääpi odottaa että menee ne aiemmat reiät umpeen ja puhkasta sitten puhtaalla neulalla sieltä reunasta.. häiritseviähän nuo ja ei sillä niin väliä puhkooko vai ei, usein aika kipeitä ne ovat ja puhkoessa tommosesta paikasta myös vaikeita. :( ärsyttää tosi paljon :|
 
kiia 13v.
Mulla on vasemmassa isovarpaassa nyt vesikello, aika iso, joka häiritsee paljon, äiti sanoi, ettei kannata puhkaista, mutta käveleminen on tosi epämukavaa ja kaverit käskee puhkaista sen. En tiedä ku mulla on huomenna koulua ja pitäis pystyy kävelee sit ihan kunnolla, kun bussipysäkillekin täytyis kävellä vähän päälle kilsa. Kauankohan pitäis oottaa, että se "laskeutuu", kun äiti selitti jotain, että kun oli puhkaissut vesikellon, sattui enemmän, mutta en nyr yhtään tiedä mitä tehdä.
 

Yhteistyössä