01010 Postin logistiikkakeskus, missä päin Suomea sijaitsee?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
"Sam"
Tässä keskusteluaiheessa reilun kahden vuoden ajalta, noin satakunta postin toimintaan tyytymätontä asiakasta, loput rapiat 5 miljoonaa muuta suomalaista tyytyväisiä Itellan toimintaan.

Mutta nämä ovat näitä rajatapauksia, joissa satutaan googlettamaan mielenkiinnosta tätä tilannetta omaa paketta kauemmin odottaessa, ja tupsahdetaan manaajien joukkoon.
 
joo joo
Paketit kannataa kierrätää kaikkien pisteiden kautta koska valtio maksaa pistekohtaiset palkkiot/paketti,eli 3€/pistex 12 pistettä suomessa =36€/paketti otetaan Max hyöty.
 
"make"
Kasvakaa aikuiseksi jos paketti ei tuu, voihan asian aina tarkistaa joko toimittajalta tai postin antamista numeroista. Joskus nykyään ehkä useammin kuin aikaisemmin sattuu myös liikenteestä tai keleistä johtuvia viivästyksiä esim ojaan ajo. yleensä oma aktiivisuus palkitaan kunhan se suunnataan oikein, EMME ole virheettömiä kukaan.
 
:)
En lukenut kaikkia viestejä, vain tämän ja ekan sivun, joten en tiedä onko joku jo maininnut..

Mutta oletteko huomanneet, että nuo postin ja itellan sivut päivittyy eritahtiin. Nyt esim. odottelen Varustelekan pakettia tänne Keski-Suomeen ja Itellan mukaan paketti on vielä tuolla logistiikkakeskuksessa, kun Postin sivujen mukaan se on jo Jyväskylässä :D Tämän huomannu ennenki ja muistaakseni ei ole aina postin sivut, mitkä ajallaan, joskus muistaakseni itellan sivut ollu ajantasalla ja posti jurrannu jossain. Kerran hain paketin kotipaikkakuntani postista, vaikka netin mukaan sen olisi pitänyt olla vielä Jyväskylässä :p

Tähän asti olen kyllä ollut suht tyytyväinen kustin polkemiseen, vaikka suht paljon sitä käytänkin, niin ei suurempia ongelmia omalle kohdalle vielä osunu *koputtaa puuta*

http://www.itella.fi/online-palvelut/tyokalutjalaskurit/lahetystenseuranta.html

http://www.posti.fi/postipalvelee/lahetystenseuranta/
 
Mr.Jay
No jos tilailette ja lähettelette niin kumman paljon ja vielä sellaista tavaraa jonka piti olla täällä jo eilen niin.... miten ois sitten suomen sisäisessäkin saatikka ulkomailta suomeen toimivat: DHL, UPS ja jopa schenker. Kyllä kulkee ja valittavana on yhdessä vuorokaudessa kädestä käteen...siis noutavat lähettäjältä ja tuovat sinulle sen käteen olet töissä, kotona, surffaamassa tai pettämässä vaimoos... Jos on Iphone tai mikä ikinä tärkeätä saada just nyt niin, kuten aina palvelu maksaa, mutta toimii. Over And Out, Mr.Jay!!! vai oliko se Peace...jne ;-)
 
pieni postimyyntimyyjä
ei itellan logistiikkakeskusta 01010 ole olemassakaan, se on vaan eka itellan ilmoitus siitä että lähetys on jossakin. Nykyään lähetyksen seuranta on pelkkä bluffi, tehkää muutama pieni postimyyntijuttu ja seuratkaa niitä. Paketti on rekisteröitynyt, lähtenyt, ja sitten perillä, paikoissa xyz ja zyx, suunnilleen. Systeemi oli asiallisesti informatiivinen aikoinaan kun se tuli käyttöön, mutta nyt sillä ei ole paskan arvoa.
 
"vieras"
Mun paketti seikkaili Härmässä ja minä kans odotin pakettia Päijät-Hämeessä. Saapumisilmoituskin tuli tekstiviestinä. Soitin postiin ja sanoivat että nyt on käynyt joku erehdys ja paketti on vahingossa toimitettu Härmään, mutta laitettu eteenpäin heti kun virhe on huomattu. No se oli sitten mennyt Joensuuhun ja sieltä takaisin Härmään. Nyt näkyy olevan lajittelukeskuksessa 01010. Saa nähdä ehtiikö tänään perille vai meneekö ensi viikolle...
 
fkdgkdfkgdfkgdf
gkjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjfdfjgdjfgdfgsdguiodfhguisdhgsdhgiudshgiusdfhguisdfhguidfshguidfhsguisdfhhhhhhhhgdfuisghuidshgusdhfguhguihsfdugihdsfuighdfuhguidfshguisdfhguidfhgdfhguidfyhrtrtyeruityvnnvmnbcnbmcvnbcnvbmcnz<cnzvdkjvbjxcbvdigbuasbguagb 906595gjfdjdfgjdfjgdfjgkdfjgk01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUSihjghjgifhjgfihjisgjisjh6789dfnjgjdsfgdf
dfgdfgjdfjgjgjjgjgjfkddoitdksokfjggreisklalkfkdfkdkoiirklewoslkkfodoslakkdkfkfodoslakkagsgdf
 
"eepi"
Käsittääkseni paketit/kirjeet leimataan ennen kuin ne voidaan lähettää perille. Eli jos asut pienellä paikkakunnalla, niin pakettisi/kirjeesi leimataan lähimmällä logistiikkakeskuksessa. Mutta sitä en ymmärrä, miksi Etelään menevä paketti käy Oulussa asti? :D Luulisin että kyseessä on erehdys.
01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS sorry tämä itellan toimipiste kuopiossa ei oulussa
 
zallsku
mun paketti lähti eilen jyväskyläst ja on nyt tampereel pitäis tänään olla raumalla... toinen paketti on vissiin "jumissa" vantaalla.. oon sitä odottanu jo muutaman päivän
 
ChuckNorris
Itse myös ollut töissä Itellan riveissä Voutilassa.
Lajittelupuolen hoitaa(enkä nyt ole rasistinen) huonon suomenkielen omaavat Mustaihoiset ihmiset. Ovat hoitaneet jo muutaman vuoden, eli jos muutaman kerran yksittäisille ihmisille käy pakettien kanssa vähän hassummin niin aikas hyvin se silti hoidetaan huonolla suomella.
 
"jari"
jos tuo itellan toiminta ärsyttää niin lähtekää käymään vaikka briteissä ja tilatkaa maan sisäisenä lähetyksenä paketti tai kirje. saatatte vaikka yllättyä. kuiten itellalla jos ei onnistuta hukkaamaan, sekoilemaan tai rikkomaan pakettia niin parissa päivässä pitäis olla. näin suurin osa omalla kohalla ainaskin. briteissä tilattiin paketti niin viikko meni ennenku tuli perille. ja kuiten essexin alueella liikku paketti.

kuitenkin matkahuoltoa suosin enimmäkseen.
 
Kiertää
Ja kyllä varmati kiertää logistiikka keskuksenkautta, vai onko sinulla siinä naapurissa joku postin lajittelukeskus??
Ei ne nyt hyvänenaika rupea kaikkia posteja tutkimaan jos nyt vaikka sattuisi olemaan naapurille postia...
 
op
oon ootellu täs puol tuntii et lähetys tulis perille. eipä tässä rahalle vastinetta saa ku joutuu varmaa yli tunnin oottelee.
Hei valoja päälle ny ei ne paketit heti tuu siin vois kestää vaik viikko vaik se lähetetttäis metrin päästä. kärsivällisyyttä ihmiset
 
"Minä"
Eli tilasin eilen (1.11.2011) uuden puhelimeni (iPhone) ja nyt haluaisn ihan vain uteliaisuuttani tietää mahtaako paketti Lahdest asti keretä minulle Perjantaksi? Olen ennen tilauksiani Ruotsista odotellut pitkään (viikonlopun vuoksi) ja se oli hirveää... :DD Mutta joo, jos joku osaisi jonkun arvion heittää niin olisin erittäin kiitollinen.. :)
 

Yhteistyössä