01010 Postin logistiikkakeskus, missä päin Suomea sijaitsee?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
bazz45cm
Keskivikkona laitettu Parasissa Postin ja vasta manantaina ilalaa perillä katso vaikka http://www.posti.fi/itemtracking/posti/search_by_shipment_id?lang=fi&ShipmentId=jjfi00000600005324988
 
bazz45cm
Pakettini on lähetetty keskivikkona parasista eikä ole vielä tänänkän perillä vaikka on manantai katso vaikka http://www.posti.fi/itemtracking/posti/search_by_shipment_id?lang=fi&ShipmentId=jjfi00000600005324988 onkohan ehkä tistaina perillä.
 
Hidas Kemiläinen
Tilasin paketin postin kautta, nyt vuodenpäivät olen seuraillut tätä kyseistä pakettia.. en netissä vaan siis ihan oikeasti seurannut, sain sen... MELKEIN! mutta nyt vuoden ajan on vittuillut ja juossut karkuun, olen yrittänyt parhaani mukaan sitä seurata, mutta sen reitit eivät ikinä johda mihinkään, enkä saa sitä kiinni. :(
 
aina ongelmia
Itselläni on postin kanssa aina jotain ongelmia. Matkahuollossa ei koskaan.. se kertoo jo aika paljon. Täällä foorumilla postin puolustajat sanovat että vain noin sadalla ongelmia postin kanssa ja loput 5mil. tyytyväisii.. no näinhän se ei todellakaan mene. KAIKILLA on ollut ongelmia.. kaikki ei niist vaan puhu.. Itse tilaan paljon Saksasta Briteist ja Hollannista tavaraa ja sieltä tulee lähes poikkeuksetta tavarat nopeemmin kotiin kuin postin kautta kotimaan verkko-ostokset. Kokemusta on noin 6 vuotta.. joten todennäkösyyden voi luokitella faktaksi. Juuri nyt on esimerkiksi verkkokaupasta perjantaina lähetetty GTAV -peli julkasupäiväksi mutta näin ei tapahdu.. postini on vasta lajiteltu logist.kesk. ja siksi joudun peruuttaa koko tilauksen ja hakea pelin tänään sittarista. Sori verkkokauppa mutta teil on väärä kuriiri...
 
Lahdesta
Lahden log.keskus mistä on kotiini n. 800 metriä pyöritteli pakettia yli 4 vuorokautta ympäri Lahtea. Oli kuulemma virhe paketin osoitteessa.. näin ei kuitenkaan todellisuudessa ollut. Mysteeri edelleen ja luotto meni täysin kun valehtelivat päin naamaa kuin jollekkin idiootille. Vaihdoin matkahuoltoon ja ei ole enää ongelmia. Koskaan..
 
"Eepi"
Moi Paketin voitte lähetää mistä tahansa ja sama 01010 koodi laitetaan seurantaan jotta paketti saadaan yleisöltä salassa kujetettua tomipisteeseen seuranta alkaa kun paketti poistuu alkuperäisestä laijittelusta yleenä kun otettu kujetukseen ja saapunut lähimpään lajitteluun jne
 
Kiiriiriiruuhhd djd kd
kskdkkrkgdkkskföfflf,dlfkdfjfjdjjfjdjdjfjdjsjdfjt
uffdhfhhfhfgngnng
gkffngncmc
f, v,gb f g,cmmgmnrjdhdhsdjhdjsjgsxhdjdjzhjdkjjxrikeklutrkwjjamfnfmdcm
djdjdjsjsdjasjmzsjjmaikjakjkajajajsjsjdkfkfikdkdldkldlkxvxjkjcjkcjxmmkkkxkkxkl,lzlllxlöxöxööxööx
elekejejejswj sjsskssösöfdo0diodeieiusidieiiwsiriaueiifjfjtjtyjrwskriokxikiov,io4rodiiei9fiwsiedwoao5fifuitisiisdrffkrfghhwsgwgshuidjejejsehjeuehdjdkdkkdkdlkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

eodiikiweieiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iquauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw9w9w9w9w9w9w9w9w9w9w9w9w9w9w9w9tålkfjlfwuidot
okrjej
ikjkrtgk
rpörlpr
rplltt
rörllele
tölfgl.ggggggggggggt.rölör
LLkkajgjgjgjgjhhhhhhhöhöhöhööhööhööhööhöklo kkjmkfölkökgfölkölkfölkfölfölk jhdkajhdkajhdkajdyrhrhhfjfofkj hg jkdk kfd klkjdlkffkjflkjfljfljf iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hfdhhfhplkliioieoieoieoieoieoieoiokdoidoidoidodoikkdkdkd hdhhdhdkjölkölkölk ldlldlldllflldllflldlllglglglgö,m.,m.,m
löllölrölrölr
lölödlölfölölröl
lklklkdlkdldlk
ölöldödöldl
 
"hmmm"
Ootteko nyt vähän pöhköjä. Ei ne paketit suoraan voi sieltä yksittäisestä postista lähteä suoraan määränpäähänsä.
Se vaatisi, että joka ainoaa paketti kuljetettaisiin erikseen esim 400 km päähän.

Kaikki kerätään ensin yhteen paikkaan, mistä sitten ajetaan kerralla eri kaupunkeihin.
 
"EERO"
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä81;16511710:
Minullakin on usemman kerran posti pyöritellyt noita paketteja ympäri kyliä. Kerran kävi jopa Ahvenanmaalla. Tais olla joku joka ei numeroita osaa vielä lukea. Siksi jos tilaan jotain ja vaihtoehtona on matkahuolto, otan sen mielummin. Tuleepahan paketti perille ainakin ajoissa. =)
oh Täydellinen murha tehdään näin pistä vihollinen pois päiviltä ja laita se Transpointtiin kuljetukseen ja todisteet on hävitetty
 
"Nimetön"
Alkuperäinen kirjoittaja höpö;16511839:
Ja höpö höpö! Ei varmasti kierrä!
Kyllä muuten kiertää: jos lähettää Hämeenlinnan kaupungin Hauhon kirkonkylästä kirjeen, jonka on tarkotus tulla Hämeenlinnan kaupungin Hauhon pitäjän Eteläisten kylään n. 17 km päähän, kirje käy ensin Vantaalla!

Se on tätä tehokasta ja ekologista Itellan toimintaa.
 
J.J.B
Minäkin tilasin elisasta yhden paketin ja ne sano sieltä vaa ett kestää viikon ett pakettisi on lähi postissasi. Ja nytt kun katoin ett missä se menee niin se oli just logistiikka keskuksessa. Ja sitt siin luki vaa ett se on jossain hesassa. Ja sitt ne sano viel ett saan vahvistus viestin sitt ku paketin voi hakee. Mutt ei oo viel kuulunut mitään ja koht on puoltoista viikko menny. Ett ei ne ihan koskaan näköjään pidä ajallisesti aikansa. Ku mä en nytt tiiä ett tuleekse mun lähi postiin vai pitääkö mun mennä Hesaan asti hakee sen? ????
 
Hei J.J.B,

jos paketti ei ole liikkunut useaan päivään mihinkään Postissa, kannattaa sinun melkein kirjautua Palstalle osoitteessa elisa.fi/palsta ja lähettää asiakastietosi minulle yksityisviestillä profiilistani elisa.to/kukkatippa , niin pääsen selvittämään pakettisi kohtaloa. :)

Laura / Palstatiimi
Palsta - Palsta
 
55-65
Tavarani oli kirjattu postille Kouvolassa 11.4 2015 klo 16 risat. Seuraava kirjaus 14.4.2015 klo 10 risat, lajittelukeskukseen matkahuollon kautta sama lähetys olisi tullu vuorokauteen minulle. Tietenkin kalliimmalla rahdilla.
 

Yhteistyössä