-10 kg kesään2011

No nyt ärsyttää. Olin parhaimmillani päässy jo 58,6 mut sit tietysti kesken suurimman innostuksen alkaa naisten vaivat ja kaikki viikolla pudotetut grammat tulee takaisin. Ärsyttävää ja masentavaa. Olin just innostunu taas tästä hommasta ja sit tulee takapakki. Eli rimpsu on sama ku viikko sitten

musli
pituus: 159
aloituspaino: 62
tämänhetkinen paino: 59,5
pudotus viikossa: ei grammaakaan!!!
tavoite: 54

ei kai siinä auta ku jatkaa samaa rataa ja toivoo et ens viikolla putoo taas. ja sillä välin kiertää kaupat kaukaa ettei hormoonihirviö osta herkkuhyllyjä tyhjiks!!
 
No nyt mentii sit alle 70 ja oikein rytisemäl. Viikonlopun aikan
toi 2kg pudotus tuli ja tais samal mun alamäki täs elämäs alkaa :(

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 68,4g
Pudotus viikossa: -2,3g
Tavoite: 65 (tai sitteki 60 )
 
No nyt on taas kova pudotus sulla Sarp-pa!! Kuulostaa hyvältä... alamäki elämässä taas vähemmän hyvältä. Isosti tsemppiä sinne!
Oma napa näyttää... noh, hieman pienemmältä ku viimeks. Paljon on tullu sortumisia mut mennään silti alaspäin. Hiljaa hyvä tulee... tai ainakin hermo menee! :D

Musli
pituus: 159
aloituspaino: 62
tämänhetkinen paino: 59,2
Pudotus viikossa: huimat 0,3 kg
Tavoite: 54

Mä en taida koskaan päästä tohon tavoitteeseeni. Kattelin just kuvia missä oon painanu suunnilleen ton verran... on se kumma miten muutama hassu kilokin voi vaikuttaa niin paljon siihen miltä näyttää. Ja vielä kun tää varsi on niin lyhyt kun on :D mut sinne mennään...
 
onkos täälä jo kuinka hiljasta?? itse on tullu oltua nyt muutama viikko taka-alalla.. menny vähä päin mettää tää laihdutus

Mutta nyt aloitin nutrilet 5pvä kuurin :) saas nähdä mitä tapahtuu :)
Kova yritys ainaki on :)

Palstaileen alan nyt taas jos kukaan muu täälä enään on. Maanantaina siis taas punnitys tietoja.

tsemppiä muillekki!!
 
Haha, olin unohtanut tämän koko ketjun! No mutta Kiloklubin avulla sain pudotettua ne kymmenen kiloa (tasan!) toukokuun 10. päivään mennessä. Eli alkupainosta 62 kg 52 kiloon Ja siinä nyt kökötetään edelleen, pari kiloa vois vielä pyrkiä pudottamaan. Suosittelen kyllä tuota kiloklubia, sen avulla mä jaksoin pitää motivaatiota yllä.
 

Yhteistyössä