11-hoidot

******************11- hoidot**********************

Mansikkatyttö..........2. icsi :n pas..................vk 6-7
Katjuska-79.............1. ivf.............................vk 7
HalleB.....................2. icsi............................vk 14
Barbapörrö13..........3.IVF/ICSI.....................EHKÄ helmik-maalisk.
MT79......................2. icsi............................Kevät 2011
Toivelintu................1. ivf/Icsi.......................vk 8
Milli81.....................2.ivf..............................vk9
 
Viimeksi muokattu:
Terve vaan kaikille:)
Ilmottaudun myös tähän pinoon ja tuon teille oikein hurjan plussa-aallon,se vaan on niin et siellä missä mä oon,niin muut ympärillä plussaa:p

Kyllä sitä pitää ihmisen olla typerä...ihan hurjan hyvällä tuulella tänään,kun aamulla OVIS-testissä oli niin kauniisti hymyilevä naama=) siis toiveeeeeet nostetaan hurrrjan korkeelle ja tehdään nyt kuuden vuoden yrittämisen jälkeen se luomu ihme:LOL:

mukavaa vknloppua kaikille,kivaa saada uusi ketju!

Ai niin...
Barbapörrö13....................3.IVF/ICSI........................EHKÄ helmik-maalisk.
 
Viimeksi muokattu:
:LOL: Sama täällä. Joka ikinen kuukausi sama juttu, ja juuri 9. yritysvuosi alkoi.
Olen huomannut, että töissäkin kaikki ympärillä olevat plussaavat. Mummo ja äitikin pitävät lasten saantia aika automaationa... Heidän juttuja kuunnellessani ihmettelen, mikä minun asenteessani on vikana, kun sitä plussaa ei niin vain tule. :)
 
Heippa, minut voi alustavasti laittaa listoille:
MT79..................................................2. ICSI..............................kevät 2011

Tietenkin Mansikkatytön ja barban tavoin tässäkin kierrossa toivon luomutärppiä :D
 
Moi kaikki! Täällä olis uusi (siis palstalla uusi :) ) vauvasta haaveileva. Teidän kirjoitteluja olen seurannut jo pitkään, ja nyt uskaltaudun itsekin mukaan. Olen vuosimallia -84, mieheni -82. Vauvaa ollaan toivottu nyt tasan kaksi vuotta. Viime keväänä yksityisellä klinikalla diagnosoitiin mieheni heikentynyt siittiöiden laatu, itsellänikin on vähän ollut ongelmia kiertojen säännöllisyyden kanssa, mutta mitään estettä raskautumiselle ei minulla tähän mennessä tehtyjen tutkimusten mukaan pitäisi olla. Nyt olemme käyneet ensikäynnillä lapsettomuuspolilla ja IVF/ICSI on suunniteltu ensi vuodelle viikolle 8.

Fiilikset on vähän ristiriitaiset, jännittää ja pelottaa, mutta toisaalta olo on toiveikkaampi kuin pitkään aikaan, vihdoin jotain saattaa tapahtua! Onneksi näitä palstoja seuraamalla on saanut aika hyvän kuvan siitä mitä koeputkihedelmöitykset käytännössä tuovat tullessaan.

Täälläkin toivotaan kaikki raajat ristissä vielä luomuihmettä näinä kahtena vikana kiertona ennen hoitoa, mutta realismi kyllä pakottaa kääntämään katseet helmikuulle, ja marrasvauvan toivomiseen!

Suunnattomasti onnea ja jaksamista teille kaikille, ja kiitos jos otatte minut mukaan jännittämään yhdessä! Hurjan kauan on Mansikkatyttö ja Barbapörrö joutuneet jo tuhtaamaan, nöyräksi laittaa pienen ihmisen.

Minut voi siis laittaa listalle:

toivelintu..................................1.IVF/ICSI (luultavasti ICSI)..................vk 8

Nyt menossa kp 24, joten reilun viikon päästä kaikella todennäköisyydellä taas uuteen kiertoon, kierto on pysynyt nyt onneksi 32-34 päivän paikkeilla, pahimmillaan joskus 49. Yrityskertoja en oo laskenut enää pitkään aikaan, aika monta kumminkin :)
 
Kiitos Mansikkatyttö uudesta ketjusta!

Minäkin voisin ilmoittautua tänne :)

Milli81.......................................2.ivf....................................vk9

Toivotaan tää 2011 on kaikille se onnen vuosi!!

heh, toki täälläkin toivo heräilee luomutärpistä aina silloin tällöin..
Haha uhmasin tuossa kohtaloa, kun kävin jo ostamassa lääkkeet valmiiksi.. Nythän se varmasti tulee se luomutärppi :LOL:

Muoks. meillä vauvahaaveita 04/07 alkaen..
 
Viimeksi muokattu:
******************11- hoidot**********************

Mansikkatyttö..........2. icsi :n pas..................vk 6-7
Katjuska-79.............1. ivf.............................vk 7
HalleB.....................2. icsi............................vk 14
Barbapörrö13..........3.IVF/ICSI.....................EHKÄ helmik-maalisk.
MT79......................2. icsi............................Kevät 2011
Toivelintu................1. ivf/Icsi.......................vk 8
Milli81.....................2.ivf....... .......................vk9
Mizze77...................1.ivf...............................tammikuu
Susirouva................1.ivf................................??
Janttu-85................2. icsi..............................??
 
Viimeksi muokattu:
Heipsan:)

Myöskin täällä ilmoittaudutaan ens vuoden pinoon mukaan.. Vikat Terolutit menossa ja vuodon alettua soitto klinikalle ja sitten sumut käyttöön jo tän vuoden puolella (TOIVOTTAVASTI) ja IVF tammikuun lopuilla. Olettaen siis, että kaikki menee, niin kuin suunnitellaan!! Yritystä meillä takana jo 3v ja takana 3x clomit, 2x inssi ilman tuloksia :|

Olkoon nyt tuleva vuosi meille kaikille se toiveiden täyttymys!!!:heart:
 
Hei, voisin tulla tänne, jos sopii? Olen "vauvakuumetta" aiemmissa keskusteluissa, mutta tuo nimi on niin hölmö, että päätin vaihtaa. En nyt tiedä onko tämä sen kummempi, mutta nyt mennään tällä:).
Meillä takana siis 3 x inseminaatio, ja 2011 mennään IVF:ään. Vielä ei tiedetä milloin tuo on, mutta puolisen vuotta tässä kai jonotellaan.
 
Barbapörrö ja mansikkatyttö kovin kauan olette saaneet kestää tätä vaikeaa elämänvaihetta. Toivottavasti odotus palkitaan, ja mielellään heti ensi vuonna :)

Toivelintu meillä taitaa olla vähän samankaltainen tilanne. Eli minä olen myös syntynyt -84, ja mies vuosimallia -82. Meillä yrittämistä vajaat 1 1/2, eikä ainakaan toistaiseksi mitään syytä lapsettomuudelle. Tai miehellä oli hieman alentunut tuo liikkuvuus siittiöissä, samoin normaalien määrä. Minusta ei ole vielä löytynyt mitään ihmeempää, kaikki näyttää kuulemma normaalilta. Laparoskopiaan mentävä joka tapauksessa viimeistään keväällä, että saadaan poissuljettua mm. endometrioosi. Mitään hoitoja ei olla alotettu, clomit ja luget annettiin käteen. Nyt menossa toinen kierto clomeilla. Ovulaatio tapahtuu kuitenkin normaalisti todistetusti. Eka inssi ehkä keväällä?

Tuosta luomuihmeen toivomisesta, ihminen on (tai ainakin minä olen) ilmeisesti sellainen olento, että toivo elää, vaikkei järki enää näkisi siihen mitään syytä. Luulen, että minulta pitäisi vähintään poistaa kohtu, etten enää toivoisi ja tuntisi "raskausoireita". Järki sanoo, ettei se sitä ole, kaikki mahdolliset oireethan on ollut, mutten ole vielä kertaakaan ollut raskaana. Ja silti sitä vaan toivoo...:ashamed:
 
Kivaa kun ketju aktivoituu!

Kaihokielo, meillä syy on tosiaan enimmäkseen miehessä, eli siinä mielessä selvä peli meidän kohdalla. Hänen näytteessään oli vähän kaikki pielessä. Keväällä tehtiin selväksi, että kaikella todennäköisyydellä IVF/ICSI on meidän ainoa keino saada lapsia. Kesällä söin kumminkin kolme kuukautta clomeja, lähinnä oman kierron tasaamiseksi, eli ihan kotikonsteilla hedelmöittymistä yritettiin.. Mulle ei ole puhuttu endometrioosista mitään. Käsittääkseni sitä ei tosiaan ultralla näe. Pitäisi varmaan olla jotain oireita, että sitä epäiltäisiin, miten sinulla on päädytty tuohon laparoskopiaan? Itse ainakin koen, että on "hyvä" että joku syy meidän lapsettomuuteen on löytynyt, niin on sitten jotain mitä vastaan käydä.. Ja siinä mielessä tilanteemme on käsittääkseni suht positiivinen, että miehestä johtuvaa lapsettomuutta olisi helpompi hoitaa (siis jos siittiöitä kuitenkin on edes jonkin verran).

Täällä mennään kp 28, ja rintoja aristaa, mahassa juilii. Sunnuntaina pitäis menkkojen alkaa. Ehkä mä taas ehdin tässä viikon aikana kehittää toiveita, vaikka ovulaatiokin hyödynnettiin vaan kerran tässä kierrossa :)

Tsemppiä kaikille hoitojen odottamiseen! Onneksi viikot menee nopeasti, meillä enää reilu kuukausi suunnittelukäyntiin ja pari kuukautta sumujen aloittamiseen! (Silti meinaa hermot pettää venailun kanssa..) Niin ja toivotaan nyt kumminkin kaikille sitä suurta ihmettä ennen hoitoja :)
 
Toivelintu laparoskopiaan joutumiseen varmaan vaikutti oma toive ja kivuliaat kuukautiset. Sillä kai halutaan vain sulkea pois tilanne, koska mitään hälyttävää ei kyllä kukaan koskaan ole sanonut nähneensä ultralla. Ultralla saattaa kai saada epäilyn, mutta ei sitä pysty näkemään varmasti. Itse luulen tällä hetkellä, ettei syynä kivuliaihin kuukautisiinkaan ole endo, koska siinähän ne kivut alkaa vasta noin parikymppisenä ja minulla oli pahimmat kivut silloin, kun kuukautiset alkoi. Koko ajan olleet rauhoittumaan päin.

Ihan totta, mitä puhuit tuosta syystä ja "syyttömyydestä": saattaa olla jossain määrin helpompi, kun tietää, että joku syy lapsettomuudelle on. Jos ei mitään syytä ole löytynyt, jokainen kierto aiheuttaa juuri tuon toivokierteen. Vaikka toisaalta voisi kai olla helpottunutkin, kun ei mitään suurta syytä ole löytynyt. Mutta itseä masentaa surullinen tieto siitä, ettei kaikki saa lapsia, vaikkei ikinä löytyisi mitään vikaa.
 
******************11- hoidot**********************

Mansikkatyttö..........2. icsi :n pas..................vk 6-7
Katjuska-79.............1. ivf.............................vk 7
HalleB.....................2. icsi............................vk 14
Barbapörrö13..........3.IVF/ICSI.....................EHKÄ helmik-maalisk.
MT79......................2. icsi............................Kevät 2011
Toivelintu................1. ivf/Icsi.......................vk 8
Milli81.....................2.ivf....... .......................vk9
Mizze77...................1.ivf...............................tammikuu
Susirouva................1.ivf................................toukokuu
Kaz.........................1. icsi:n 1. pas................tammikuu
Janttu-85................2. icsi.............................tammikuu

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
kaz
Kiitos uudesta pinosta :)

Minä tulen aktiivisemmaksi ensi vuoden puolella, siispä

kaz........................1. icsi:n 1. pas...............tammikuu

Minä olen -85 ja mies -84. Yritetty ollaan kohta 2½ vuotta. Lisätietoja löytyy profiilista. Odotellaan uutta hoitoa keskeytyneen keskenmenon jälkeen.

Jos hoitopaikan haluaa lisätä niinkuin edellisessä pinossa oli niin se on OYS.
 
Moikka kaikille!

Ilmoittaudun mukaan v. 2011 hoitoihin. Tammikuussa tehdään toinen ivf/icsi.

Taustoista sen verran, että itse olen -85 ja mies -82. Lapsettomuutta takana yht. jo 5 vuotta mutta tänä vuonna tehty ensimmäinen ivf/icsi joka meni niin todella huonosti eli munasolut eivät hedelmöittyneet ollenkaan. Miehellä todettu sperman heikko laatu eli todella vähän liikkuvia siittiöitä... =( Tästä johtuen ei hedelmöitystä tapahtunut. Nyt koitetaan uudestaan, että josko toisella kerralla onnistuisi.... toivotaan parasta!
 
Hei Janttu-85 :)
Teilläkin on pitkä lapsettomuus takana. Me tsempattiin miehen kanssa toiseen ivf-hoitoon vitamiinikuureilla. Minulla oli foolihappoa ja sinkkiä, miehellä Multivita plus. Ja oli vähän parannusta miehenkin näytteessä ja kokonaissaldona ( tietysti varmaan mulla lääkkeiden vaihto auttoi), mutta saatiin hyviä alkioita. Viimeksi oli surkeita alkioita, tällä kertaa saatiin siirtoon ja pakkaseen aika vähäisestä munasolusaaliista lähes kaikki. :)
 
Hei,
Meillä ei ole vielä löytynyt syytä lapsettomuudelle, ja kuten tuolla viesteissänne kirjoititte, niin samaa mieltä olen, että olisi helpompi jos tietäisi sen syyn.

Oleilen tässä taustalla jonkin aikaa, sillä tänään sain tietää, että IFV on vasta toukokuussa. Kurjan pitkä aika, ja kuten kaihokielo sanoi, pyörin tuossa samassa toivon/toivottomuuden kierteessä. Välillä on vihainen itselleen kun antaa itselleen "luvan" uskoa että on jotain luomumahdollisuuksia, kun aina tulee se pettymys. Tässä nyt kuitenkin toivon tuonne toukokuuhun asti....:headwall:.

Aika monella on hoitoja jo tammikuussa :), joten paljon onnea teille niihin!!!
 
Tervetuloa uusille:heart:

Susirouva Voi harmitus että hoitonne venyy noin pitkälle kevääseen, mutta eiköhän tähänkin pinoon tule muitakin jolla hoidot alkavat samoihin aikoihin. Tsemppiä odotteluun.

Kyllä tää odottelu on omastakin mielestä hankalaa aikaa, haluais jo niin päästä tositoimiin. Tietty toisaalta lataa tähän toiseen hoitoon aika suuria odotuksia, kun kaikki on jo tuttua eikä tarvitse niin paljon jännittää aina joka vaihetta.(kun sellainen jännittäjä/stressaaja olen) Tässä vaiheessa tuntuu kuitenkin että sumujen aloitukseenkin on ikuisuus.. vaikka käytännössä se on noin pari kk.

Täällä on myös oysin hoitolainen.. taisi olla jo aika monta tässä pinossa.
 
Tervetuloa uudet hoitoja odottavat!

Janttu-85, harmi että teidän IVF ei onnistunut! Tammikuu on kuitenkin täynnä toivoa, uskotaan että tällä kertaa kävisi paremmin!

On kyllä aikamoista tasapainoilua hoidon odottamisen kanssa. Meille tulossa siis ensimmäinen, ja toisaalta siihen luo tosi paljon toivoa, vaikka hyvin tietää etteivät todellakaan ole pomminvarmoja.. On niin paljon muuttuvia tekijöitä ja monta jos-kohtaa.. Toisaalta taas kuitenkin todennäköisyys verrattuna tähän luomutuhtaamiseen pitäisi olla isompi. Että ole tässä sitten! :)

Kaihokielo, toivotaan ettei sinulta endoa löydy. Hankalaa kyllä, toisaalta juuri varmaan toivoisi että joku "vika" löytyisi.. Itse en pidä tuosta vika-sanasta, enkä oikein siitäkään että kenessä "vika" on, mielestäni "vika" on yhteinen kun kerta yhdessä lapsia yritetään muutenkin.. Vaikka meillä "vika" on enemmän miehessä, koen sen kuitenkin meidän yhteiseksi ongelmaksi, miehen on tätä välillä vaikea ymmärtää..

Täällä toivo luomuihmeestä alkaa (taas) hiipua. Kp 31 ja menkat taitaa tehdä tuloaan. No, joulukuu menee äkkiä ja sitten on jo tammikuu ja sekin menee tietty nopeeta ja sitten onkin kohta meidän hoito! *Positiivisuuden yritys* Ens viikolla verikokeisiin.

Mansikkatyttö, meillä on otettu vaan se yksi miehen näyte keväällä. Sen jälkeen hän on vähentänyt tupakointia huomattavasti, sekä syönyt myös vitamiineja joka päivä. Toista näytettä ei kuitenkaan ennen hoitoja kai oteta, joten näkee vasta sitten tositilanteessa onko tilanne muuttunut. Hienoa että teillä vitamiinit auttoivat, ja saitte hyviä alkioita!

Voimia kaikille!

Niin joo ja meitä hoidetaan Taysissa.
 
Taidanpa minäkin ilmoittautua tähän ketjuun. :) Ihan ekaa kertaa, saa nähdä onnistunko tässä viestin lähetyksessä ollenkaan.

Suunnitteilla olisi vielä joulukuulle PAS, nyt menossa kp9, viimeinen clomi-päivä. Taustoja sen verran, että vikaa löytyy minusta, neljännen asteen endometrioosi sekä PCO. Hoidot aloitettiin vuonna 2006, sieltä saatiin ekasta IVF:n tuoresiirrosta poika, joka on nyt siis jo nelivuotias. Toista lasta on yritetty jo pian kaksi vuotta.

Nyt jännitetään, että selviääkö yksikään alkio sulatuksesta (viisi jäljellä). Viime PAS:ssa sulatettiin yhdeksän, joista yksi ainut huonolaatuinen alkio saatiin siirrettyä. Eikä tietenkään kiinnittynyt.

Toivon kaikille kovasti tsemppiä yrityksiin! :)
 
******************11- hoidot**********************

Mansikkatyttö..........2. icsi :n pas..................vk 6-7
Katjuska-79.............1. ivf.............................vk 7
HalleB.....................2. icsi............................vk 14
Barbapörrö13..........3.IVF/ICSI.....................EHKÄ helmik-maalisk.
MT79......................2. icsi............................Kevät 2011
Toivelintu................1. ivf/Icsi.......................vk 8
Milli81.....................2.ivf....... .......................vk9
Mizze77...................1.ivf......... ......................tammikuu
Susirouva................1.ivf.......... ......................toukokuu
Kaz.........................1. icsi:n 1. pas................tammikuu
Janttu-85................2. icsi.............................tammikuu
Michele...................?.......................................?
Hanskis...................1. icsi............................vk 5
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan kaikille, mukaan tulisin :) Ekaa kertaa pinoon. Meillä takana kaks inssiä ja yksi ivf. Koskaan ei mitään tulosta, munasolut ei hedelmöity. Hoidossa ollaan Kotkassa ja ikää 30. Miehellä vasta-aineet 99% joten siinä lienee syy, tosin tästäkin huolimatta pesutulokset hyviä ja liikkuvien määrä hyvä, että tiedä sitten... Nyt ollaan menossa ekaan icsi:n. Sumut alkaa viikolla 1 ja punktio vko 5.
 

Yhteistyössä