.

  • Viestiketjun aloittaja ari-zona
  • Ensimmäinen viesti
v
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
täällä on yks helvetin iso ongelma. kuvat pannaan näytille, mutta pitää vain kehua ja mielistellä, niin kkaikilla hyvä mieli??
Kuvapinot ovat tunnetusti sotatantereita. Viimeksi saatiin kinaa aikaan siitä, voiko kaltaistani perusblondia sinisine silmineen sanoa kauniiksi, sillä meitähän on niin paljon. :/

Ainoastaan riitojen aiheet vaihtelevat, tämän illan teema on näköjään tämä.
Oi joi ja taas niin kaunis uusi kuva profiilissa. Wau!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
no mun mielestäei nyt ollu mikään raju kommentti, mutta..

No kerropa lausevalinnastasi sitten enemmän? Ihanko huumorimielellä vai harkittua vittuilua? Vähän vaan, niin eihän se niinku olis, niinkö?


no ihan totuus, on mun kaverin näkönen, kaveri 27 ja peppari ilmeisesti 40+ ja kaverini on tosi kaunis, ja peppari on aivan okkei
.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
täällä on yks helvetin iso ongelma. kuvat pannaan näytille, mutta pitää vain kehua ja mielistellä, niin kkaikilla hyvä mieli??
Eikö se ole hyvä että kaikilla olis hyvä mieli? Ei meillä muilla tarvitse ahdistaa vaikka sulla onkin vaikea elämä, vai??
mulla ei tosiaan ole vaikea elämä. =) mutta se ei ole mun vika jos vedät kilarit jostain kommentista, en mäkään rupee sulle vaahtoo vaikket mun ulkonäöstä pidä =)
Ei minuakaan haittaa jos minut haukkuisit :D Mutta en tajua sitä ideaa, jos yksikään harmaa ei tätä ketjua pilannut liiallisella rehellisyydellä, niin sinun oli pakko tehdä se. Ehkä haluat kertoa meille mistä se johtuu että haluaa sanoa rumasti sillä verukkeella että on rehellinen?
mitenni sillä verukkeella? mä en ole ketn rumaks tässä haukkunu, se vaan melkein on sama kuinka asian muotoilee, vedetään siittä herneet nenuun,
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Ja kukaan ei sano miusta mitään, vaik on uudet lasit ja hiukset :'(
no missä se kuva on??
Profiilissa :)
tähänkin kuvaan sulle sopisi ne söötit saparot...sun perusolemus on sillä tavalla tyttömäinen, kiva muuten nähdä hymyilevä kuva vaihteeksi

=)
ja muuten kerran taisit sanoa olevasi PYÖREÄ???, ei kyllä siltä näytä
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
peppari on aivan okkei
.
:LOL: mitähän vielä keksit
siis voi jumalauta suoraan sanottuna. kai mulla on oikeus mielipiteeseen!?!? vai pitääkö mun ylistää häntä maasta taivaaseen!!!??? :headwall:
On sulla oikeus sun mielipiteeseen joo, mutta aika epäkohtelias ilmaisu sun näppikseltä lähti. Tosin sehän vain kertoo jotain susta..

 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
tähänkin kuvaan sulle sopisi ne söötit saparot...sun perusolemus on sillä tavalla tyttömäinen, kiva muuten nähdä hymyilevä kuva vaihteeksi

=)
ja muuten kerran taisit sanoa olevasi PYÖREÄ???, ei kyllä siltä näytä
Juu, no muutamia kiloja on liikaa :ashamed:
Mutta kiitos. :)
 

Yhteistyössä