18 vuoden liitto päättyi ja eniten jäin kaipaamaan seksiä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kumpikin tiesi mistä toinen tykkäsi. Itse tykkäsin niin välillä hellästä kuin rajummastakin. Sai läiskiä pakaroille, sitoa, tykkäsin anaaliseksistä sekä puolisoni imemisestä.
Nyt joutuu elämään ilman seksiä ties miten kauan. Kun tottui siihen, että sai miltei aina kun vaan halusi. Itse olin vielä se aktiivisempi haluaja.
Miten aloittaa uusi seksielämä?
 
vierailija
Samaa olen ajatellut. Meilläkin on erittäin hyvä seksielämä. Vaikka puoliso ärsyttää välillä paljonkin ja meillä on riitoja, niin ei pysty eroamaan. Mistä tämmöinen viiskymppinen nainen löytää enää niin ihanaa seksiseuraa, mihin on tottunut jo 25 vuoden ajan! Loppuelämä on liian lyhyt uuden etsimiseen.
 
vierailija
Mä voisin erota ihan sen takia, ettei tarvitsisi harrastaa seksiä. Kenenkään kanssa.

Oon usein miettinyt, miksi näin erilaiset ihmiset on jääneet yhteen. Ei ole kenenkään etu, että toisen mielestä seksiä on aina liian vähän ja toisen mielestä seksiä on aina liian paljon. Oli määrä mikä tahansa.
 
vierailija
Huh, mikä kysymys. Ei aivan helppo.
Itse varmaan yrittäisin etsiä niitä paikkoja, missä muut ovat ja kokeilisin avoimin mielin erilaisia vaihtoehtoja. Ainakin yksi ketju täällä antoi ymmärtää, että tinder olisi paikka seksin hakuun.
Ja varmaan se perinteinen "ole oma itsesi", eli jos olet ujo, niin ole ujo :)
 
vierailija
Samaa olen ajatellut. Meilläkin on erittäin hyvä seksielämä. Vaikka puoliso ärsyttää välillä paljonkin ja meillä on riitoja, niin ei pysty eroamaan. Mistä tämmöinen viiskymppinen nainen löytää enää niin ihanaa seksiseuraa, mihin on tottunut jo 25 vuoden ajan! Loppuelämä on liian lyhyt uuden etsimiseen.
No kyllä sitä jostain. Sitä kun on vaan tottunut siihen, että saa juuri sellaista kuln haluaa ja tarvii. Mutta tietysti sitä voi saada jotsin ihan uutta kuitenkin.
 

Yhteistyössä