:)

Ajattelinpa kysästä kuinka täällä kaikkien raskaudet etenee? :) Meillä oli eilen ylimääränen ultra jossa katottiin onko istukka liian alhaalla kun sitä epäilivät, mutta ei onneks ole :) Kohdunsuu jo sormille auki, kovasti odotellaan koska nöppönen päättää maailmaan tulla <3

masuilija ja nöppönen 36+1 <3
 
Ei mekään muuten oltaisi, mutta kun ihan läheltä löytyi paikka, missä se maksaa alle 100e niin oli ihan pakko varata aika! :> + halutaan kurkata kumpaa sukupuolta tää masukki on, vaikkei sillä loppupeleissä ole edes merkitystä. Tyttö olo ollut alusta asti ja viime ultrassa(rv 18+3) varovasti sanoivat että saattaa pitää tyttöarvaus paikkansa.
 
rv 10 menossa ja olo on hirveä. Olen väsyneempi kun koskaan ja nyt pari päivää olen voinut pahoin aamusta iltaan. Vesikään ei tahdo pysyä sisällä. Ensimmäinen ultra on parin viikon päästä ja sitä odotellessa. En edes malta odottaa että pääsee tästä raskaudesta nauttimaan kun nyt aika menee sohvalla ja vessassa.
 
mulla on menossa rv. 22, ja hyvin on mennyt! viimeviikolla oli rakenne-ultra ja 99% varmuudella olis poika tulossa, lääkäri sanokin että ei ne yleensä näin selkeesti vehkeitään esittele. :D mahakin on alkanut jo näkyä jonkinverran, ja pikkuisia liikkeitä tuntuu, ja ihan mielissään niitä tunnustelen kokoajan! :)
 
Täällä yksi vasta plussannut tulee joukkoon, jos vain sopii :) Eilen saatiin labrasta varmistus eli alussa ollaan, mutta hyvin onnellisia. Tokasta yk:sta tärppäsi:)
Nyt edessä olisi vanhemmille kertominen, joka hieman jännittää.. Ikää kun on vasta 19v, äiti saattaa olla hieman erimieltä siitä, onko raskaus tässä vaiheessa hyvä juttu. Mutta eiköhän hänkin siitä innostu, kun itse vauvaa kovasti odotan. Olisi kiva kuulla, miten te olette vanhemmillenne kertoneet ja missä vaiheessa?
 
Täällä on pieni poika saatu maailmaan 25.4 <3 syötävä pakkaus tuli <3 äiti ihan rakastunu <3 Minä kerroin äitille niin että ensin sanoin että testi näytti positiivista ja kävin antaa pissanäytteen sitten kun olin äidillä käymässä niin soitin tulokset ja sanoin että positiivista sekin ja äitihän tästä innostu ja halaili ja onnitteli. Minulla myös tuolloin oli ikää 19vuotta. Isälle sanoin puhelimessa ohimennen ja hän sitten onnitteli. Mutta kyllä vaan tämä vauva-arki on ihanaa, vaikka myöskin todella puuduttavaa ! Rakastan niin paljon tuota pientä kääröä <3
 
Täälläkin olisi tulossa jengiin yks vasta plussannut.. :) Pari päivää sitten tein testin.. ja labrassa varmistivat myös.. :p Viikkoja olis nyt viimeisistä menkoista n6+2 että ihan alussa ollaan. :) mutta sitäkin onnellisempia.. Ite kertoin äidille ekana ja se oli kyl ihan mielissään,isälle en vielä ole ehtinyt kertoa mutta luulempa että hänkin asian hyvin ottaa kun viime kesänä tuumasi jo että "millonka sitä sun muksulle aletaan pinna sänkyä tekemään" :D
 
Täällä rv 37 jo menossa, saa nähdä milloin pikkuinen maailmaan tahtoo tulla. ;) Vähän lääkäri lupaili, ettei kovin helppo synnytys ole edessä, itse kun kuitenkin olen aika pienikokoinen ja esikoinen vielä kyseessä. Mutta eiköhän siitäkin selvitä. Innolla jo vauva-arkea odottaen, nyt tuntuu päivät kotona yksin tylsiltä, vaikka kyllä sitä siivoamista aina löytyisikin... :D Mutta kohta kaksi rakasta täällä minun seurana, kun tämä syntyy + jää tuo avokki isyyslomalle. :)
 
Liitynpä minäkin tänne teidän joukkoonne :) viime torstaina raskaustestiin ilmeni kaksi viivaa, ja tunne oli ihan sanoinkuvaamaton. Tuijotin puolituntia testiä ja kyllä sitä oli vaan uskottava, että raskaana ollaan! Tänään viikkoja 5+0. :) hirveää väsymystä pukkaa, täytyy oikein pinnistellä jotta saisi pidettyä silmät auki. Meikäläisellä ikää 19 vuotta, lasketun ajan tienoilla sitten pääsen pyöreisiin lukuihin. Ei vieläkään pysty käsittämään tätä tunnetta ja tilannetta. toivottavasti kaikki vaan menee hyvin. <3
 
Heh niinhän se kyllä on :) kaveri sai justiinsa rv 35 tyttösen ja voi että kun se oli pikkunen. Tosiaan ihan hyvin jo mulla viikkoja kasas, niin ei sillä mitään vakavampaa hätää luulis olevan, vaikka sattuiskin putkahtamaan etukäteen. Tänään supistellu vähä kipeemmin, mutta eikös se ole kuitenki ihan normaalia loppuraskaudessa.
 
Meidän prinsessa syntyi 18.7. (rv 40+1) mitoin 48cm & 3500g :p
Synnytys kesti kaikkiaan 5h, enkä vieläkään tiedä, mitä ne erittäin kipeät supistukset ovat, minulla kun ei kipeitä supistuksia tullut, vähän nipisteli vaan masua. 11:50-12:00 aikaan lähettiin tarkistuttamaan tilanne ja olin jo 5cm auki ja 14:30 oli tyttö maailmassa. ?
 

Yhteistyössä