-2,8kg lähtenyt maanantaista nutrilett/allevo-kuurin avulla.

  • Viestiketjun aloittaja laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
toivottavasti toimii...vaikken siihen uskokaan...
No tää ketju ei ollutkaan sua varten =) ap kaipasi kokemuksia ja vertaistukea.
sillon aikoinaan kokeillu nuita, mut en tykänny mausta. alotin sitte tehostartin pelkillä hedelmillä ja näkkärillä. ekana kuukautena läks 10kg ja sen jälkeen läheteny 15kg.
Yhtään ei oo tullu takas. tehostartti on joskus paikallaan jos motivaatiota ei muuten löydy.
Tsemiä ap.
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
toivottavasti toimii...vaikken siihen uskokaan...
No tää ketju ei ollutkaan sua varten =) ap kaipasi kokemuksia ja vertaistukea.
sillon aikoinaan kokeillu nuita, mut en tykänny mausta. alotin sitte tehostartin pelkillä hedelmillä ja näkkärillä. ekana kuukautena läks 10kg ja sen jälkeen läheteny 15kg.
Yhtään ei oo tullu takas. tehostartti on joskus paikallaan jos motivaatiota ei muuten löydy.
Tsemiä ap.
Mutta hedelmistä ja näkkäristä ei kyllä saa tarvittavia vitamiineja+proteiinia ym.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
toivottavasti toimii...vaikken siihen uskokaan...
No tää ketju ei ollutkaan sua varten =) ap kaipasi kokemuksia ja vertaistukea.
sillon aikoinaan kokeillu nuita, mut en tykänny mausta. alotin sitte tehostartin pelkillä hedelmillä ja näkkärillä. ekana kuukautena läks 10kg ja sen jälkeen läheteny 15kg.
Yhtään ei oo tullu takas. tehostartti on joskus paikallaan jos motivaatiota ei muuten löydy.
Tsemiä ap.
Mutta hedelmistä ja näkkäristä ei kyllä saa tarvittavia vitamiineja+proteiinia ym.
älä? ihan oon perehtyny todella paljon tohon. mutta jos ei pidemmän päälle meinaa elellä tollasella sapuskalla ni tuo dieetti passas mulle oikeen loistavasti.
 
kolmen äiti
taitaa laihduttaminen tehä vihaseks... :)
Kai se on niin henk.kohtasta... mä pidän noita pikajuttuja negatiivisina lähinnä sen takia, että ne pudottaa painoa nopeesti, mutta ne tekee olon heikoks...se kunnon kohottaminen on kaiketi ykkösjuttu että jaksais liikkua... ja sitä kautta kans keventää ruokavaliota... ei siihen ihmeet tehoo... eikä siitä kannata vetää hernettä nekkuun :)
 
laihduttaja
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
toivottavasti toimii...vaikken siihen uskokaan...
No tää ketju ei ollutkaan sua varten =) ap kaipasi kokemuksia ja vertaistukea.
sillon aikoinaan kokeillu nuita, mut en tykänny mausta. alotin sitte tehostartin pelkillä hedelmillä ja näkkärillä. ekana kuukautena läks 10kg ja sen jälkeen läheteny 15kg.
Yhtään ei oo tullu takas. tehostartti on joskus paikallaan jos motivaatiota ei muuten löydy.
Tsemiä ap.
Kiitoskia :) Juu niinhän se on että tehokasta alkua välillä tarvitaan et motivaatiota löytyy. Mä jopa aattelin jo etten yksikseni enää kykene edes laihikseen, että tarviin jonkun ryhmän tuen, mutta toivottavasti nyt kuitenkin onnistun itsekseni :) Sullahan lähti tosi hyvin sitten näkkäri/hedelmä alotuksella :)
 
hei hummeri
Alkuperäinen kirjoittaja Hummeri:
:wave: itte alotin maanantaina kans mutta korvaan vain 1 aterian nutreilla ja aamupalan tai iltapalan muuten syön salaattia ja ns. normaaliaterian ja pudotusta nyt 2,4

tietänet ettei noita eri valmistajan tuotteista saa sotkea tai siis käyttää yhdessä.
miks ei muka??
 
laihduttaja
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
kuulostaa aika isolta määrältä tuo lähes 3kg, jos nyt vasta neljäs päivä menossa... mutta tsemppiä jatkoon :flower: ei kannata kovin rajusti urheilla kun on noin tiukalla dietillä.
Kiitos :) Juu, en olekkaan urheillut nyt yhtään maanantain jälkeen, kyllä sen verran heikottaa. Aika paljon on kyllä se melkein 3kg mutta kyllä tätä ylipainoakin on yli 30kg niin eipä tuo yhtään kyllä harmita jos nopeesti laskeekin :D
 
mervi
mä ainakin aion olla yli 2 viikkoa! ehkä 6. jos pystyn :D

onhan ihmiset pitempääkin. suositus sit toki että lääkärin valvonnassa, mut en mä ainakaan aio omalla laiharillani muutenkin kiireistä terveyskeskusta rasittaa :)
 
vieras
Miksi kiduttaa itseään noilla ateriakorvikkeilla kun saman tuloksen saa aikaan syömisiä tarkkailemalla ja vähentämällä. Mä aloitin neljäs tammikuuta ja nyt on lähtenyt viisi kiloa, aluksihan se tiputus on huimaa kun lähtee nesteitä. Hedelmiä ja kasviksia ja normiruokaa, kiloklubissa olen myös. Ei ole ollut heikko olo, eikä ole maksanut yhtään ylimääräistä. Vaatii vaan vähän itsekuria, vaikka olenkin muutaman salmiakin syönyt.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi kiduttaa itseään noilla ateriakorvikkeilla kun saman tuloksen saa aikaan syömisiä tarkkailemalla ja vähentämällä. Mä aloitin neljäs tammikuuta ja nyt on lähtenyt viisi kiloa, aluksihan se tiputus on huimaa kun lähtee nesteitä. Hedelmiä ja kasviksia ja normiruokaa, kiloklubissa olen myös. Ei ole ollut heikko olo, eikä ole maksanut yhtään ylimääräistä. Vaatii vaan vähän itsekuria, vaikka olenkin muutaman salmiakin syönyt.
Et tainnu lukes sit ihan noita kirjotuksia vai?? :)
 
vieras
Mulla on todellakin kokemusta jos jonkinnäköisistä dieeteistä ja "alkuspurteista", halunnut saada nopeesti kiloja pois. Kuitenkin aina kävi niin, että innostus on alkuun tosi kova ja muutama kilo tippuu nopeesti, kitudieettejä ei jaksa kauaa aikaa ja sit tulee repsahduksia. Parissa viikossa jopa 10kg tippunut jollain ihmedieetillä ja kun ei oo ollu itsekuria niin ne on sit tulleet tuplana takaisin. Sori aloittaja, mut 90% todennäköisyydellä sä lihot noi kilot takaisin. Tuo kaikki mulle heti nyt ja nopeesti-kaava ei toimi laihdutuksessa. Kaikki pitää aloittaa rauhallisesti ja puhtaalta pöydältä, ei siis mitään dieettejä! Ruokakaapin sisältö uusiks ja vanhoista huonoista elämäntavoista pikku hiljaa eroon. Sen kun tajuaa niin se paino tippuu kuin itsestään ja helposti ilman niitä dieettejä. Itsellä 3 vuotta 33 kiloa sinä aikana lähtenyt.
 
päivien viemää
Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Mulla on hyvä laihdutusvinkki, kevyempää ruokaa ja pienempiä annoksia ja liikuntaa :)
Juu tiedän kyllä tuonkin vinkin mutta kun mä olen niin kamalan malttamaton ja jos ei tuloksia heti näy niin lopetan saman tien.


Kokemuksesta tuo ihan totta.Ja tuolla tulee ihan oikeasti tuloksia ja pysyvä !!

Nuo muut tuovat kilot takaisin kun alkaa syömään normaalisti.

Pitää heti alkuun toimia niin kuin loppuiän.
Eli elämäntaparemontti.Se on paras ja oikea tapa !
 
laihduttaja
Alkuperäinen kirjoittaja nutrliletti:
mistä nuita nutriletteja saa ostaa? olen itsekin ajatellut kokeilla kun nyt on se tyytyväisyystakuukin :)
Mä ostin ihan prismasta, mutta siellä ei ollu sitä 5pvän startti-pakettia eli ostin 1 paketin keittoa, 1 paketin suklaapirtelöä ja sit allevon puuroa, yhen ateriankorvikepatukankin ostin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja nutrliletti:
mistä nuita nutriletteja saa ostaa? olen itsekin ajatellut kokeilla kun nyt on se tyytyväisyystakuukin :)
Mä ostin ihan prismasta, mutta siellä ei ollu sitä 5pvän startti-pakettia eli ostin 1 paketin keittoa, 1 paketin suklaapirtelöä ja sit allevon puuroa, yhen ateriankorvikepatukankin ostin.

Minkä patukan ,nimi? Mitä maksaa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:
miten toi niinkun toimii? mitä maksaa? eikö siyödä muuta kun nutriletteja.. mulla tuli nyt maanantaina viikko laihdutusta ja nesteiden lähdettyä paino tippu 3,1kg
No tota voi syödä kerrallaan 2vkoa, ja joka toinen kk ilmeisesti voi syödä sen kuurin. Ne keitot missä oli 15pss maksoi hiukan päälle 20e, ja sellanen paketti riittää 3 päivää kun 5 pussia syödään päivässä.
 
laihduttaja
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja nutrliletti:
mistä nuita nutriletteja saa ostaa? olen itsekin ajatellut kokeilla kun nyt on se tyytyväisyystakuukin :)
Mä ostin ihan prismasta, mutta siellä ei ollu sitä 5pvän startti-pakettia eli ostin 1 paketin keittoa, 1 paketin suklaapirtelöä ja sit allevon puuroa, yhen ateriankorvikepatukankin ostin.

Minkä patukan ,nimi? Mitä maksaa?
Mikähän se oli, olisko ollu frigs tms. sen firman nimi ainakin, hiukan yli 2e maksoi ja oli mun mielestä tosi hyvää, maistui suklaalta muttei ollut liian makeaa. Niitä on kaikenlaisia patukoita myynnissä mut toi näytti maukkaimmalta, ja sitä se olikin :)
 

Yhteistyössä