2 -plussan treffipalsta sinkuille, salarakasta etsiville, ja avioliitossaan kärsiville

  • Viestiketjun aloittaja Ap6
  • Ensimmäinen viesti
Ap6
Olisikohan koht hyvin toimeentulevalla, kaupallisen alan toimijalla. joka on reservin upseeri, ja herrasmies, kysyntää salarakkaaksesi jollekin omaan kultaansa pettyneelle palstamammalle? Tai miksei satunnaisvieras -sinkullekin? Siis ihan vaan salarakkaaksi.

Ja ilman mitään sitoutumista. Asun PK -seudun lähettyvillä.

On Yo-koulutus + opistotaso, puhun kolmea kieltä erittäin hyvin, neljättä auttavasti. On hyvä kuuntelu- ja keskustelutaito. Kunnioitan ja arvostan naisia, paljon paljon enemmän kuin miehiä. Melkein aina äänestänkin naisia vaaleissa.

Kysy sitten hlökohtaisesti lisää ihan vaikka mistä elämän alalta, vastaan kyllä parhaan kykyni mukaan.

Omaan kohteliaat, ja hyvät käyttäytymistavat, ja harrastukseni ovat mielenkiintoisia, myös hyvin harvinaisia. Muutamat niistä harrastuksista vaativat jopa hyväksytyn tentin loppuvaiheessa, jotta saa suorittaa sitä intohimoaan.

Mutta ihan arvostettuja, joskin vähän tunnettuja ovat. Jos olet vieraanani, niin koet kyllä ainutlaatuisia elämyksiä Suomen luonnossa, niin maalla, kuin vesilläkin. Jatkossa ehkä muissakin dimensioissa...


Etsin sopusuhtaisen kokoista (150-170 cm), hehkeää, iloista, ja positiivista naista haarukassa 40-50 v. Joustoa löytyy kyllä hieman suuntaan, jos toiseenkin .

Itsellä sporttinen kroppa, tukka tallella,olen ollut koko ikäni täysin savuton, mietoja juomia ihan nautin kohtuullisesti. Väkeviä en edes osta enää. Koska elämä on parempaa laiffii ilman niitä :)

Mutta meidän pitää ensin rekisteröityä, että voidaan laittaa privaa toisillemme, sinä ihanainen nainen :)

ps törkypostiakin jo kyllä odotellessa, en niitä pelkää, tiedän hyvin, että niitä kyllä tulee paljon. Osaan asennoitua niihin jo valmiiksi ;)

Terv.

Ap6
 
Kannattaa ehkä vähän hioa tuota ilmoitusta.
Jos itse etsisin salarakasta, olisivat tyypin harrastukset ja keskustelutaidot ihan toisarvoista tietoa.
Salarakkaassa kiinnostaisi ihan toiset jutut :p
 
Ap6
Kannattaa ehkä vähän hioa tuota ilmoitusta.
Jos itse etsisin salarakasta, olisivat tyypin harrastukset ja keskustelutaidot ihan toisarvoista tietoa.
Salarakkaassa kiinnostaisi ihan toiset jutut :p
Halusin olla rehellinen, en näe syytä moiseen. En nimittäin etsi mitään panopuuta, vaan sellaista henkevää soul matea, jonka kanssa viihtyy pitkään, ja myös vaatteet päällä ;)

Vaikka nikki onkin Ap-sex på svenska ;)
 
Ap6
Itse juttuun oon nähtävästi liian nuori ja liian pitkä :D

Onnea vaan metsästykseen!
Kiitos! En ole ollenkaan ronkeli, kyllä vaikka 24 -kesäinenkin otetaan mielellään vastaan sydänystäväksi, jos vaikka kaipaisi varttuneempaa miestä tueksi ja turvaksi?

Niitäkin on, tosin varmaan hyvin harvassa. 32 ikäisenä minulla oli 11 v nuorempi tyttöystävä jonkun vuoden. Hän ei vilkaissutkaan ikäisiinsä, kun ovat niin lapsellisia. Olin ihanneiässä hänen mielestään :)
 
6nainen
Kannattaa ehkä vähän hioa tuota ilmoitusta.
Jos itse etsisin salarakasta, olisivat tyypin harrastukset ja keskustelutaidot ihan toisarvoista tietoa.
Salarakkaassa kiinnostaisi ihan toiset jutut :p
Sama minullekin tuli mieleen. Minä olen etsinyt itselleni rakastajaa netin kautta ja ensimmäisenä haluan tietää, mitä paheita mieheltä löytyy, onko kroppa hyvässä kunnossa, ulkonäkö ja tyyli, sänkymieltymykset sekä tietenkin sen koko.

Keskusteluseuraa löydän muualtakin, eikä ole tarkoitus tuhlata turhuuksiin arvokasta aikaani rakastajan kanssa. Jos olen tyytyväinen saamiini vastauksiin ja seksi on loistavaa, niin keskustelutaidot ovat täysin toissijaisia. Jos sattuisi löytymään kaksi yhtä taitavaa naisen tyydyttäjää, niin vasta sitten punnitsisin myös henkisen puolen.

Noh, ehkä sen verran kriittinen olen siinäkin suhteessa, että suvakkimiestä en huolisi edes sängynlämmittäjäkseni.
 
Ap6
Haluat olla salarakkaalle rehellinen, mutta siltä vakkarilta (vai keneltä) haluat salata suhteen :confused:

Hitto miehet ovat vaikeita... :LOL:
Ei ollenkaan niin vaikeita kuin naiset ;) On se parempi tietty salata vaimolta salasuhde, saattaa saada turhan rankan hepulin.

Vaikka sanoin minä hänelle suutuspäissäni, että haen sitä seksiä sitten muualta, kun kotoota ei saa. Jotain mutisi perään, mutten kuullut kun poistuin huoneesta
 
Ap6
Sama minullekin tuli mieleen. Minä olen etsinyt itselleni rakastajaa netin kautta ja ensimmäisenä haluan tietää, mitä paheita mieheltä löytyy, onko kroppa hyvässä kunnossa, ulkonäkö ja tyyli, sänkymieltymykset sekä tietenkin sen koko.

Keskusteluseuraa löydän muualtakin, eikä ole tarkoitus tuhlata turhuuksiin arvokasta aikaani rakastajan kanssa. Jos olen tyytyväinen saamiini vastauksiin ja seksi on loistavaa, niin keskustelutaidot ovat täysin toissijaisia. Jos sattuisi löytymään kaksi yhtä taitavaa naisen tyydyttäjää, niin vasta sitten punnitsisin myös henkisen puolen.

Noh, ehkä sen verran kriittinen olen siinäkin suhteessa, että suvakkimiestä en huolisi edes sängynlämmittäjäkseni.
No minulla on tyylini, jolla nyt aloitin. Mutta jos nainen haluaa, että poljen häntä kuin tulpatonta mopoa ja sänky hajoaa alta, niin sitten tehdään niin. Huilin hetken sen jälkeen, ja häippäisen kotiin, niin se on sitten niin.

Joustoa löytyy, katsos. Onhan sekin tosi kiva vaihtoehto.
 
vierailija
No minulla on tyylini, jolla nyt aloitin. Mutta jos nainen haluaa, että poljen häntä kuin tulpatonta mopoa ja sänky hajoaa alta, niin sitten tehdään niin. Huilin hetken sen jälkeen, ja häippäisen kotiin, niin se on sitten niin.

Joustoa löytyy, katsos. Onhan sekin tosi kiva vaihtoehto.
Ei sinusta hyvää rakastajaa tule, kun et tuon vertaa ymmärrä. Miksi pitäisi polkea tuolla tyylillä?

Olen saanut ihan toisen tyyppistä seksiä (taivaallista sellaista), eikä tapaamisissa silti ole mitään syntyjä syviä keskusteltu. Aika on usein rajallista perheellisillä, joten pienet varastetut hetket on käytettävä tehokkaasti siihen tarkoitukseen mihin ne on varattu eli ensisijaisesti kummankin fyysiseen nautintoon. Henkinen tyydytys tulee siinä sivussa, kun seksi on unohtumattoman upeaa.
 
Ap6
Kannattaa ehkä vähän hioa tuota ilmoitusta.
Jos itse etsisin salarakasta, olisivat tyypin harrastukset ja keskustelutaidot ihan toisarvoista tietoa.
Salarakkaassa kiinnostaisi ihan toiset jutut :p
Ei sinusta hyvää rakastajaa tule, kun et tuon vertaa ymmärrä. Miksi pitäisi polkea tuolla tyylillä?
...
Sama minullekin tuli mieleen. Minä olen etsinyt itselleni rakastajaa netin kautta ja ensimmäisenä haluan tietää, mitä paheita mieheltä löytyy, onko kroppa hyvässä kunnossa, ulkonäkö ja tyyli, sänkymieltymykset sekä tietenkin sen koko.


Noh, ehkä sen verran kriittinen olen siinäkin suhteessa, että suvakkimiestä en huolisi edes sängynlämmittäjäkseni.
Sillälailla, Suomiakat. :LOL:

Suo siellä, vetelä ei täällä, vaan toisaalla parempaa.:sneaky:

Kun rehellisesti avautuu niin johan heti ollaan tyrmäämässä ja lyttäämässä.

Siis yksi vaatii, että POLJE (y) Äläkä ole herrasmies :(

Ja seuraava akka, että ÄLÄ POLJE :mad:

Parhaita vaihtoehtoja siis ovat upeat, parempaa tulevaisuutta odottavat, köyhät, mutta timmit ukrainalaiset, venakot, virolaiset ja esmes thaikut nätit nukkevaimokandit ;)

Hoi poijjaat, kannattaa ostaa upeet eukot suoraan nettikataloogista. Ja unohtaa persjalkaiset siiderillä turvotetut suomikantturat :LOL::LOL:
 

Yhteistyössä