20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

Viestiketju alueella 'Äidit 20-30v' , aloittaja Miisa89, 06.01.2013.

1. Lottalia

Lottalia Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.10.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mä en edelleenkään löydä tota ryhmää fb:sta.

4D meni loistavasti ja sukupuolikin varmistui. Eli hyvillä mielin siis odotellaan heinäkuuta :)

2. Danielle

Danielle Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ilmeisesti Facebookin haussa on tasaisesti jotain vikaa, koska aiemmin testasin useita kertoja miehen tunnuksilla ja hyvin löytyi - äsken ei enää löytynyt (vaihteeksi)...
    Loin tämän takia ryhmälle suoran fb-nettiosoitteen, joka tuo ryhmän sivuille & näin voi lähettää liittymispyynnön. Eli tulemalla suoraan osoitteeseen: https://www.facebook.com/groups/hameenlinnalaisetmammat voi klikkailla liittymispyynnön tulemaan.

3. Lottalia

Lottalia Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.10.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
  4. Cherry87

Cherry87 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei :wave: täällä ois kans yks hämeenlinnalainen odottaja, joka ei kylläkään ole facebookissa :ashamed:. Laskettuaikakin on vasta joulukuussa, eli saatan vielä joutua poistumaan täältä keskustelusta. Mutta jos täällä viellä joku jaksaa jutustella ja varsinkin jos jollain muullakin on la lähellä loppuvuotta, niin ois kiva vaihtaa kuulumisia!!

Olen siis 25-vuotta ja esikoista odottelen ja asun täällä hirsimäessä päin! :)

5. tako

tako Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.01.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    oho täällähän on alkanut tapahtumaan kirjotin ketjuun aikoja sitten ja pitkään aikaan ei vastausta tullut tai kukaan kommentoinut niin unohdin koko keskustelun.. Vieläkö fb. ryhmään mahtuu?

6. redfox

redfox Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.02.2017
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei! Olen 29v esikoistani Hämeenlinnassa odottava :) Laskettu aika syyskuussa. Olisi mukava muista ensareista näiltä seuduilta saada seuraa :)
    lichiifox (at*) gmail.com on mun sähköposti!

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi