20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

Heips!
Onko Hämeenlinnassa tai lähialueilla esikoistaan odottavia? Olisi mukava tutustua,
vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia ja mahdollisesti tavatakin. Siis tutustua uusiin ihmisiin :)

Itse olen 24v. ja rv 14+2
 
Voi jukra... Ite hain lokakuun lopulla samanlailla uusia tuttavuuksia mutta kaikki ei mennykkään nyt kun strömssöössä. Jos kaikki olis menny hyvin niin olisin nyt rv 17... :( Mutta joku päätti toisin.
Ite oon 20v. ja asustelen tässä Turengissa niin sillä pisti tämä sun keskustelu tästä silmään :)

Niin ja tokihan tässä on laitettu uutta matoo koukkuun tietenki... että ehkäpä sitä saa palata asiaan :)
 
Heippa!

Täälläkin yksi juuri rekisteröitynyt (ja vielä jokseenkin palstailusta pihalla oleva) hämeenlinnalaismamma. Olen aivan kohta 25-vuotias, esikoinen täyttää pian kuusi vuotta ja masuasukki menee viikoilla 23+2. Laskettu aika siis juhannuksen tienoilla. Olisi myös mukavaa löytää juttuseuraa, on niin vähän perheellistä porukkaa lähipiirissä. :)

Missäpäin Hämeenlinnaa asutte? On niin laaja tämä Hämeenlinna tätä nykyä... :)

Krisses ja vaavi 23+2
 
Täällä löytyy myös yksi alkutaipaleella oleva Hämeenlinnalainen. Ensimmäsitä odotetaan miehen kanssa. Ikää minulla tällä hetkellä 25v. Tuttava piirissä ei ole lapsellisia kavereita lainkaan (yhtä lukuunottamatta, jolle syntyy esikoinen muutamia kuukausia ennen meidän mötkylää)

Naadis ja Mötkylä 8+3
 
Mä etsin kans toisessa ketjussa väkeä, mutta eipä näkynyt ihmisiä siellä pyörivän :) Itse en tähän ketjuun periaatteessa sovi, mutta kirjoitanpa kuitenkin. Olen 32v ja meillä odotetaan toista lasta syntyväksi. Viikkoja nyt 18+1. Mennyt erilailla kuin esikoisen odotus, mutta koitetaan kestää kesään saakka :) Kaikki kaverit on kyllä perheellisiä, mutta kotiäitejä ei tällä hetkellä kauheasti ole kun ovat jo palanneet työelämään. Itse taas mielelläni liikun ja tapaan ihmisiä päivisin.
 
No me hämäläiset kai tupataan olemaan jokseenkin hitaanpuoleisia liikkeissämme.. :D Mutta tosiaan odotus on ollut tällä kertaa melko rankkaa, esikoisen odotus oli fyysisesti niiiin paljon helpompaa, että nyt onkin saanut oireilla senkin edestä. Olen jo nyt joutunut jäämään pois töistä supisteluiden takia, joten vapaa-aikaa on yllättäen aika paljon!

Huomenna onkin omat synttärit ja masuasukki "täyttää" 24 viikkoa. Viimeinen kolmannes siis alkamassa ja maha ainakin on sen mukainen! :D Alkaa jo olla niin paljon tiellä, että ihan hirvittää ajatella loppuaikoja...

Ovatko muut voineet hyvin? Oletteko töissä, opiskelemassa vai kuinka? Itsellä tosiaan töistä alkoi nyt sairasloma, jota seuraa kesäloma ja siitä äippäloma! :) Ja opinnot Tampereella ovat loppusuoralla, vielä pitäisi pari kurssia puristaa kasaan ja gradua kirjoitella, niin saisi joskus paperit käteen..

krisses ja vaavi 23+6
 
Täällä mennyt tähän mennessä kaikki hyvin.
Melko suurelta vaan tuo kumpu jo tuntuu..ja näyttää. Huomenna tulee täyteen 21 vkoa.
Keskiviikkona sitten puoliväliultra :)
Töissä olen koittanut viihtyä, ei oikein huvittaisi kun tekisi mieli puuhailla kaikkea muuta.
Voinnin puolesta olen kyllä hyvin pystynyt olemaan töissä, ainoastaan kumartelu ja kyykkiminen lattialla rupeavat tekemään jo tiukkaa :D

Meillä siis ensimmäinen minulle ja ensimmäinen yhteinen tulossa.
 
Mites Miisä89 ultra meni? Kysyittekö sukupuolta? Eikös se tänään ollut?

Miten muilla menee? Aika hiljaista tämä kirjoittelu täällä tuntuu olevan...

Oman voinnin kanssa on hermoilla kestämistä. Puskee flunssaa päälle ja supistelut jatkuvat päivittäin... Viikonloppuna olisi esikoisen syntymäpäivät, ensin lauantaina kavereille ja sunnuntaina sukulaisille. Hitusen hirvittää ainakin tuo lauantain lapsimäärä. :O Kun tytölle on jotenkin noita kutsuttavia kavereita kertynyt jo 9... :)

Vauva kuitenkin tuntuu voivan hyvin, ainakin potkuttelee äitiä kovasti päivittäin! Alkaa tuntua kovin todelta tämä vauvan tulo, kun vatsa kasvaa ja vauvan tavaratkin alkavat olla kasassa. Ovatko muut jo hankkineet pinnasängyt, vaunut ym. vai olenko ainoa hätäinen? :D

krisses ja vaavi 24+6
 
Paranemisia krisses! Mäkin meinaan ottaa jokaikisen flunssan itsellenikin mitä perheeseen tulee vaikka tavallisesti muhun ne ei niin hyvin tartu. Ja supisteluja on myös täällä, onneksi kivuttomia.

Mulla on esikoiselta kaikki tavarat säästössä ja vaatteetkin siis jos tämä tulevakin on poika. Tosin mietinnässä on kyllä vauvakaukalon uusiminen kun tää nykyinen on vm 08 sillä ostin sen halvalla odotusaikana kun myivät edellisvuoden malleja pois.

Mä olen kotiäitinä ja poika käy kerhoissa. Heinä- ja elokuun on kotona ennen kuin taas syyskuussa kerhot jatkuu.

Ultraa täällä kovasti odotellaan joka on 2vkon päästä :)

Sukupuolta kysytään, mutta jos ei selviä, niin ei sitä erikseen mennä 4d-ultraan katsoon.
 
Moi
Olen 29v esikoisen odottaja. Muutin Hämeenlinnaan pari kuukautta sitten enkä ole vielä päässyt "mammaporukoihin".
Olen jo loppuraskaudelle, laskettu aika on 18pv eli alle viikon päästä. Tässä siis viime päivät...
Kivaa että tähän ryhmään on löytynyt näin paljon osallistujia!
'Odotan hirmuisesti vaunulenkkejä keväämmällä ja toivon että täältä löytyisi kohtalotovereita joita kiinnostaa ja jotka jaksavat vauvajuttuja. Omilla kavereillani ei vielä muksuja ole..
Kuulemisiin!
T:p&P
 
Ihanaa kun täällä alkaa jo muutamia ilmoittelijoita olla. Mua ainakin kiinnostas uudet kaverti Hämeenlinnasta, lapsiasioista kiinnostunut ja kaveriksi muutenkin esim. jumppaan.. Livenäkin olis kivaa tavata :)

Itse asustelen Käikälän ja Katuman välimaastossa, kun täällä sitä joku kyseli. Itsellä vielä aikaa siihen, että pääsee vaunuilemaan, mutta syksymmällä sitten.

Täällä kaikki on sujunut hyvin, lukuunottamatta järkyttävää 11 viikkoa kestänyttä pahoinvointia. Nyt alkaa jo onneks helpottaa. Raskausdiabetes myös todettiin, mutta vaan pari arvoa ollu yli sallitun eli ei siis ainakaan vielä rajoita erityisemmin. Mutta tarkkana täytyy olla mitä suuhunsa laittaa. Rakenneultraa täällä odotellaan ja se on 2.4 eli enää noin 2 viikkoo! JEE!

Mitäs teille muille kuuluu?

Hanskibanski ja RakkaiN 18+3
 
Hei!!
Täältä kans löytyy yksi Hämeenlinnalainen 25-vuotias esikoiden odottaja. Hämeenlinnaan muutettiin viime kesänä joten olisi myöskin kiva saada mammakavereita lenkille ja muutenkin vaihtamaan kuulumisia vauva-arjesta :)
 
Voisin tietty itsekin vastailla enkä odotella että muut vastailee :D

Juu, 5. pv:hän se oli.. Rakenneultra meni oikein hyvin, pallero oli vaan niin mykkyrällä että ihmettelen miten se hoitaja sai siitä mitat otettua. Sukupuolta me ei haluttu edes tietää niin siihen ei sen paremmin perehdytty. Eikä sitä kyllä vahingossakaan päässyt näkemäänkään. Kovasti potkutteli ja venytteli käsillään, ja on sitä vain lisännyt; ihan koko ajan tuntuu jossain päin <3 Kunnon kuvia ei saatu, mutta kerkiäähän niitä sitten napsimaan ihan livenäkin..

Itse käyn vielä töissä, sitä taisi joku jossakin kohtaa kysellä. Lähihoitajana olen, mutta opiskelemaan on tarkoitus jossakin kohtaa hakea. Katsotaan nyt..

Olen samaa mieltä, että olisi myös joskus kiva tavata livenä muita äitejä. Itselläni kaveriporukassa oli yksi äiti, joka sitten ykskaks yllättäen taas katkaisi välit. Syytä en tiedä, mitään ei tapahtunut tai mitään en sanonut, ei vaan enää vastannut puhelimeen. Mutta saa ihan itse miettiä onko riittävästi kavereita, itse en ainakaan kaipaa tuollaisia ystäviä ympärilleni.
 
keväämmällä olisi hieno pitää jonkunlainen tapaaminen, vaikka säiden salliessa ulkona picknik tms.

Mulla oli eilen laskettu aika eikä näy merkkejä syntymisestä..Kaikki kotikonstit on kokeiltu mutta ei tunnu toimivan. Proteiinit oli hieman koholla joten saattaa olla alkava raskausmyrkytys- tosin oireet eivät viitanneet muuten siihen. Kuitenkin sairaalakäynti vielä jos ei vauva synny nyt ennen sitä...
 
Täällä poksahti tänään täydet 37 viikkoa! Jännäksi menee, pitäs varmaan sairaalakassia pakata jo. Lääkäri kun totes toissa viikolla, että mini saattaa syntyä ihan minä hetkenä hyvänsä :)
Olisko mitään ideaa sellaisessa, että perustais ryhmän facebookkiin? Jotenki olis helpompi siellä kirjotella ja muistaski sen paremmin?
 
Voi miten jännät paikat täällä jo on toisilla! Itsellä lähtee huomenna käyntiin viimeinen kolmannes, tuntuu kesä ja synnytys silti kovin kaukaiselta... Nooh, eiköhän se loppuaika ihan nopeasti mene viimeisiä koulujuttuja vääntäessä! :)

Facebook-ryhmä vois olla oikein jees, osaako joku sellaisen vääntää? Ei tuo kai kovin vaikeaa ole, mutta itse en ole koskaan tehnyt... :D Ja tosiaan kun tuo kevät tuosta käynnistyy niin oishan se kiva tavata ihan livenä. Joku piknik tosiaan tai möhömahat+vankkurit kävelylenkki. ;)
 
Ai niin ja Miisa89:lle piti vielä kommentoida, että itsellekin on käyny mammakaverin kanssa tuollain, yhtäkkiä lopetti yhteydenpidon, ei vastannu viesteihin ja just sain kuulla et asuukin nykyään toisella puolen Suomee.. Että kaikenlaisia näitä joskus kohtaa. :D
 
Minä voisin vaikka tänään sellaista koittaa tehdä. Ryhmän nimi vois olla vaikka joku Hämemammat. Ja ryhmän jos laittaa salaiseksi niin muut ei näe mitä kirjotellaan :) Tuun infoon tänne sit kuinka onnistu!
 
Tässä yritän sitä ryhmää luoda, mutta vaatii heti lisämään jonku henkilön listaan ennenkuin antaa luoda koko ryhmää. Eli jos joku viitsii laittaa mulle vaikka yksityisviestinä nimeä niin lisään ja kokeilen jos saadaan ryhmä näin tehtyä. Tai sitte mä en vaan osaa :D
 

Yhteistyössä