20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

Joo, fb vois olla ihan hyvä. Eli kai mun sit täytyy profiili taas luoda vaikka justiinsa sain sen vaivoin poistettua :D
Musta ei nyt toistaiseksi siis ole apua siihen profiilin perustamiseen. Laita Mane12 sit tosiaan sitä infoa vaan kun oot siinä mallissa..

Voivoi, tuntuu itselläkin tuo synnytys tooooosi kaukaiselta ajatukselta, LA kun on vasta heinäkuussa.. Mutta kai se sieltä tulee kun vaan jaksaa odotella :)
 
Tässä yritän netistä etsiskellä käytettyä pinnasänkyä.. Aika toivotonta, kun ihmiset eivät vaivaudu kirjoittamaan ilmoitukseensa kuin "siisti" tai "kahdella lapsella ollut". Jaa! Ei mua ainakaan kiinnosta kuinka
monella se on ollut, yksi voi tuhota enemmän kuin kaksi yhteensä. Lähinnä haluaisin tietää
olennaiset eli onko pohja ja laita säädettävät. Pikku vuodatus tähän väliin :D

Jos joku osaa kertoa mistä löytäisin SUHT EDULLISESTI pinnasängyn 3een korkeuteen säädettävällä pohjalla ja laskettavalla laidalla niin voi vihjailla tänne päin :)
 
Hei,

huomasin ilokseni täällä tällaisen ketjun, joten päätinpä minäkin rekisteröityä ja laitella viestiä! Esikoista siis odottelemme perheeseemme saapuvaksi elokuun alkupuoliskolla, ja Hämeenlinnassa, kaupungin länsipuolella, asustamme. Ikää löytyy minulta 25v., mies on pari vuotta vanhempi. Odotusaika mennyt ihan suhteellisen hyvin - nyt tosin levossa supistusten takia, mutta eiköhän se tästä. Taustalta löytyy lapsettomuushoitoja, joten suhtaudumme odotukseen tästä syystä johtuen ehkä hieman erilaisella intensiteetillä.

Danielle rv20
 
Taitaa olla ihan salainen ryhmä? En meinaan sitä haulla löydä. Omassa kuukausiketjussa sellainen salainen ryhmä tehtiin myös ja kaveriksi ryhmän tekijän kanssa piti liittyä siihen asti että on liittynyt ryhmään. Haulla sitä ryhmää ei löydä eikä myöskään näy kavereille että mihin ryhmään kuuluu. Voisin kyllä tulla mukaan kans :)

Meillä rakenneultrassa oli kaikki hyvin, mutta kahta asiaa haluan tarkistuttaa vielä kun esim. huulihalkiosta ei puhunut mitään. Eli mennään ens vkolla sit 4D-ultraan. Ehkäpä sukupuolikin varmistuu siinä samalla :)
 
Mäkään en löydä sitä ryhmää, höh. Vaikeeta tää tekniikka välillä... :)

Tervetuloa Danielle! Ikävää, että supistelut vaivaavat, mutta jos yhtään lohduttaa, niin olen kohta kaksi kuukautta elänyt päivittäisten supisteluiden kanssa, ihan siis kymmeniä päivässä, mutta mitään "tuhoa" eivät ole tehneet. Että joillakin vaan näitä tulee, eikä kannata liikaa hermoilla. Rauhallisesti ja omaa oloa kuunnellen! :)

Miisa89: Tuo käytetyn tavaran metsästys voi todella olla hermoja raastavaa. Me etsimme hoitopöytää käytettynä, ja huomattiin sitten, että esim. "pientä kulumaa" voi tarkoittaa sitä, että koirat on syönyt lähes puolet hoitopöydästä. Yksi "ei uusi mutta toimiva" oli sellainen, että hoitotaso roikkui jonkin oman sovelluksen varassa hädin tuskin kiinni lipasto-osassa... Onneksi lopulta löytyi todella halvalla kohtuukuntoinen yksilö. :D

Lottalia: Mitä maksaa 4D-ultra Hämeenlinnassa? Jos täällä siis käytte. Kovasti tekisi mieli käydä, mutta taitavat olla jokseenkin arvokkaita operaatioita.. :)
 
Kiitos tervetulotoivotuksista :)
En minäkään fb-ryhmää löytänyt, eli tosiaan salainen taitaa olla. Salaisen ryhmän kanssa pitää tosiaan sitten toimia kuten Lottalia ohjeisti, jos mielii ryhmän jäseneksi.

Kiitos krisses tsempeistä - sinulla onkin jo pitkällinen kokemus supistuksista, toiv. jossain vaiheessa helpottaisi sinullakin! Minulla supistukset olleet kiusana kohta kolmen viikon ajan; kaikki kuitenkin ok ainakin tällä hetkellä, ja pitäisi vaan malttaa lepäillä. Kroppaparka vaan kärsii tästä liikkumattomuudesta, mutta mitäpä sitä ei pienokaisensa hyvinvoinnin eteen tekisi.

4D-ultraan olemme mekin menossa, vaikka hieman kallista lystiähän se tosiaan on. Rakenneultra onkin jo puolentoista viikon päästä, eli sitä odotellessa :)
 
Hämeenlinnassa joo käydään 4D:ssä, tuolla Lääkärikulmassa. Maksaa 240,50e H.Rosendahlin tekemänä. Soittelin noita paikkoja ja Mehiläisessä ei esim. tehdä ollenkaan. Tampereellekin soitin halvemman hinnan toivossa, mutta samaa hintaa + matkakulut päälle.

Mulla muuten kans noita suppareita ollut jo kohta 2kk. Esikoisesta muistan että olis alkaneet vasta siinä rv 30 tietämillä. Mutta ei onneksi supista edes joka päivä. Täytyy toivoa että kellään meistä vauvat ei pyri liian aikaisin ulkomaailmaan :)
 
Hei vain kaikille uusille :) Jos nyt onnistuis liittyä tuohon facebook ryhmään? On tämä tekniikka niin mukavaa :D Asetukset oli vahingossa salaiset, mutta nyt ryhmä on suljettu, voi liittyä, mutta muut ei näe mitä me siellä kirjotellaan.
 
Hei hämeenlinnalaisia :)
Itse olen "jo" reilu kolmekymppinen enkä odotakaan enää vaan vaunuilen ahkerasti.Eli väärässä ryhmässä ;) Musta saisi vaunuiluseuraa ainakin ne, jotka pian synnyttävät :) Meillä vauva on nyt pari kuukautta vanha.
Lottalia, mulla on päivisin aikaa myös kahvittelulle, jos innostut? Laitoinkin viestiä tuonne 30-40-vuotiaisiin.
 
Noniin, ryhmä löytyy nyt nimellä Hämeenlinnalaiset mammat.
Täällä huomena rv 38+0! Loppu lähenee :) Huomena neuvolaan taas... Onhan se hyvä, että pitävät huolta, mutta tuntuu, että koko ajan joutuu siellä ramppaamaan. Jos vaikka huomena olis se vika käynti mahan kans ;)
 
Minä en ymmärrä :( Facebook sivulla lukee näin: "Suljettu: Kaikki Facebook-käyttäjät voivat nähdä ryhmän nimen, jäsenet ja mukaan kutsutut, mutta vain ryhmän jäsenet voivat nähdä ryhmän julkaisut. Jos haluat liittyä suljettuun ryhmään, ryhmän jäsenen on lisättävä sinut siihen tai sinun on pyydettävä liittymistä. Käyttäjät voivat nähdä uutisissa tai haussa, milloin liityt tai sinut kutsutaan salattuun ryhmään."
Eli eikö tuolloin sen pitäisi näkyä ku hakee nimellä Hämeenlinnalaiset mammat?
 
Siitä fiksuudesta en tiedä, mutta ainakin aiemmin olen onnekkaasti saanut suljettuja ryhmiä luotua, joten voin kokeilla. Tähän tarvitsen kuitenkin yhden ryhmään liitettävän jäsenen fb-kaverikseni, eli jos joku ryhmään haluava voisi laittaa minulle yksityisviestinä nimensä, niin minä laitan kaveripyynnön tulemaan.
 
Heissan! Täällä kans yks Hämeenlinnan tienoilta oleva odottaja :) nyt vasta huomasin että täällä on tämmöinen ja faceryhmääkin on perustettu. Voisin sinne liittyä mukaan. Tässä en sen kummemmin viitti itsestäni kertoa mutta yksityisesti enemmän. Laitan pyyntöä tulemaan joten elkää ihmetelkö :)

Miina & Pörri 21+6
 

Yhteistyössä