25 % naisista koditon

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai nyt kyse olikin jo ulkomaalaisista ? Luulin että tässä puhuttiin naisten kodittomuudesta :D

Mikä teksissäni oli typerää? Hyvä sanoa kun ei osaa väitettään argumentoida muuten. "leimaan muut tyhmiksi kun en itse tajua tai en enää osaakaan sanoa mitään. TAI vaihdan puheenaiheen toiseen (vaikka maahanmuutajiin)

Menikösormi suuhun? :) Kannattaa miettiä ennenkuin sanoo asioita joissa ei ole ajatusta tai kokemuksen ääntäkään. Olen nähnyt hyvin läheltä kodittomien elämää ja voin sanoa että naisella on todellakin suuremmat riskit kodittomana saada itseään enää takaisin normaalielämään kaiken kokemansa jälkeen.
Sinä halusit tuoda raiskaukset keskusteluun.
Olen nähnyt kodittomuutta sinuakin lähempää koska olen ollut itsekin koditon ja sanon että miehellä on isommat riskit olla pääsemättä takaisin elämään. Siitähän kertoo sekin että asunnottomista on miehiä jopa 75%.
 
vierailija
Perustele väitteesi:

Missä kohtaa sanoin että miehet voi olla kodittomia mutta naiset ei?

Missä kohtaa sanon ettei naiset ole pärjänneet ennen ilman kuukautissuojia? Onhan silloin pärjätty joo, Mutta aivan eritavalla kuin nykyään (kehotan ottamaan selvää niin viisastut miksi se on nykyään eriasia) Sanoin että se on miehelle helpompaa olla ilman menkkoja kodittomana kuin naispuolisen jolla on kuukautiset.

Silti niinkuin sanoin, kummallakin se elämä siellä on vaikeaa.

Lukisit etkä turhautuis kuin jokin hullu femakko :D
Hohohohohohohohoh.
Lopeta jo menkoista jauhaminen, oletko joku vajakki.
Sidepaketin pystyy asunnoton hommaamaan aivan helposti ja julkissakin tiloissa voi käydä peseytymässä.
toki sinä tuskin pystyt siihenkään koska menkat..... hahahahahhaha.
 
vierailija
Sinä halusit tuoda raiskaukset keskusteluun.
Olen nähnyt kodittomuutta sinuakin lähempää koska olen ollut itsekin koditon ja sanon että miehellä on isommat riskit olla pääsemättä takaisin elämään. Siitähän kertoo sekin että asunnottomista on miehiä jopa 75%.
Niin siis mikä ongelma siinä jos tuo raiskaukset keskusteluun joka on ihan fakta asia? Eikö sitä saa sanoa "ääneen" ?

Ja potaskaa puhut, prosentti määrä johtuu ihan muusta kuin siitä, yksinkertaisesti miehen kodittomuus on hyvin usein jostain omasta peliriippuvuudesta yms johtuvaa yms juopottelu, naisilla näitä ongelmia nyt vaan on harvemmin ja vähemmän. Sitten on huumeet jotka vievät jo miehet varsin nuornea kaduille. Toki naisiakin mutta pienemmässä mittakaavassa.
 
vierailija
Hohohohohohohohoh.
Lopeta jo menkoista jauhaminen, oletko joku vajakki.
Sidepaketin pystyy asunnoton hommaamaan aivan helposti ja julkissakin tiloissa voi käydä peseytymässä.
toki sinä tuskin pystyt siihenkään koska menkat..... hahahahahhaha.

Ensimmäistä kertaa toivon jopa että joutuisit hetkeksi kodittomaksi, ja toivottavasti P'llustasi vuotaa silloin kunnon putous. Pärjäileppä siellä sitte vessapaperilla ja käyppä niin helposti peseytymässä niissä yleisissä vessoissa ;)
 
vierailija
Ensimmäistä kertaa toivon jopa että joutuisit hetkeksi kodittomaksi, ja toivottavasti P'llustasi vuotaa silloin kunnon putous. Pärjäileppä siellä sitte vessapaperilla ja käyppä niin helposti peseytymässä niissä yleisissä vessoissa ;)
Toivo ihan rauhassa, sinähän oletkin vähän pimeä.
Sidepaketit on halpoja, kuvitteletko sinä ettei asunnottomilla ole ikinä rahaa?
Miten vaikeaa se voi olla peseytyä yleisessä vessassa... istuu pöntölle ja ottaa pimppipuhelimen käteensä ja pesee toosan.
Onhan se..... hahahahhahaha.
 
vierailija
Toivo ihan rauhassa, sinähän oletkin vähän pimeä.
Sidepaketit on halpoja, kuvitteletko sinä ettei asunnottomilla ole ikinä rahaa?
Miten vaikeaa se voi olla peseytyä yleisessä vessassa... istuu pöntölle ja ottaa pimppipuhelimen käteensä ja pesee toosan.
Onhan se..... hahahahhahaha.

Niinkuin sanoin. Käypä ite kokeilemassa hetki moista elämää niin eipä tule enää "hahahahaahah"

Olet naivi ja yksinkertainen vielä näissä asioissa.
Ja todistit jo muutamalla lauseella ettet tiedä oikeasti kodittoman elämästä mitään.
 
vierailija
Toivo ihan rauhassa, sinähän oletkin vähän pimeä.
Sidepaketit on halpoja, kuvitteletko sinä ettei asunnottomilla ole ikinä rahaa?
Miten vaikeaa se voi olla peseytyä yleisessä vessassa... istuu pöntölle ja ottaa pimppipuhelimen käteensä ja pesee toosan.
Onhan se..... hahahahhahaha.

Ei sitten vieläkään muuta keksi kuin puolustautua lapsellisella "tymmä tymmä" ja hekottaa kuin pikkupetteri räkänenässä viisaimmilleen :)
Muakin ketuttas leikkiä viisasta ja saada aina nenilleen. Potkiä kiviä ja syyttää et ne kävikin mun kimppuun ku kompastuin :D
 
vierailija
Ensimmäistä kertaa toivon jopa että joutuisit hetkeksi kodittomaksi, ja toivottavasti P'llustasi vuotaa silloin kunnon putous. Pärjäileppä siellä sitte vessapaperilla ja käyppä niin helposti peseytymässä niissä yleisissä vessoissa ;)
Toivo ihan rauhassa, sinähän oletkin vähän pimeä.
Sidepaketit on halpoja, kuvitteletko sinä ettei asunnottomilla ole ikinä rahaa?
Miten vaikeaa se voi olla peseytyä yleisessä vessassa... istuu pöntölle ja ottaa pimppipuhelimen käteensä ja pesee toosan.
Onhan se..... hahahahhahaha.
Niin siis mikä ongelma siinä jos tuo raiskaukset keskusteluun joka on ihan fakta asia? Eikö sitä saa sanoa "ääneen" ?

Ja potaskaa puhut, prosentti määrä johtuu ihan muusta kuin siitä, yksinkertaisesti miehen kodittomuus on hyvin usein jostain omasta peliriippuvuudesta yms johtuvaa yms juopottelu, naisilla näitä ongelmia nyt vaan on harvemmin ja vähemmän. Sitten on huumeet jotka vievät jo miehet varsin nuornea kaduille. Toki naisiakin mutta pienemmässä mittakaavassa.
Niin sekin on fakta että raiskauksista on vastuussa enimmäkseen ulkomaalaiset. Minullehan näistä puhuminen ei ollut ongelma vaan sinulle.
Aha, naisella siis ei ole peliriippuvuutta tai alkoholiongelmia ja huumeetkin maistuu huonosti. Hyvä hyvä, ei tarvi siis mitenkään erityisesti olla naisista huolissaan sen suhteen.
Kerrotko nyt sitten minkä vuoksi ne naiset ovat asunnottomia.... tai annas kun mä arvaan..... MIESTEN vika?
 
vierailija
Ei sitten vieläkään muuta keksi kuin puolustautua lapsellisella "tymmä tymmä" ja hekottaa kuin pikkupetteri räkänenässä viisaimmilleen :)
Muakin ketuttas leikkiä viisasta ja saada aina nenilleen. Potkiä kiviä ja syyttää et ne kävikin mun kimppuun ku kompastuin :D
Minähän kerroin varsin seikkaperäisesti miten se pimppi pestään yleisissä wc-tiloissa.
Sun höpinät vaikuttaa aika harhaisilta.
 
vierailija
Toivo ihan rauhassa, sinähän oletkin vähän pimeä.
Sidepaketit on halpoja, kuvitteletko sinä ettei asunnottomilla ole ikinä rahaa?
Miten vaikeaa se voi olla peseytyä yleisessä vessassa... istuu pöntölle ja ottaa pimppipuhelimen käteensä ja pesee toosan.
Onhan se..... hahahahhahaha.

Niin sekin on fakta että raiskauksista on vastuussa enimmäkseen ulkomaalaiset. Minullehan näistä puhuminen ei ollut ongelma vaan sinulle.
Aha, naisella siis ei ole peliriippuvuutta tai alkoholiongelmia ja huumeetkin maistuu huonosti. Hyvä hyvä, ei tarvi siis mitenkään erityisesti olla naisista huolissaan sen suhteen.
Kerrotko nyt sitten minkä vuoksi ne naiset ovat asunnottomia.... tai annas kun mä arvaan..... MIESTEN vika?

Siis etkö tosiaankaan osaa rekisteröidä päähäsi ollenkaan mitä luet?

No.. antaa olla. Miehiä en kertaakaan mistään syyttänyt. Sitten kun saat sen lauseen kopioitua jossa niin sanon niin olen tyytyväinen :)

Ja missä sanoin ettei naisilla ole huume/peliongelmaa? Sanoin et son paljon vähäisempää ja todistettua.

Mutta koska selvästi olet trolli niin menen tästä nukkumaan. Älä jää liiaksi trollailemaan, ongelmasi voivat pahentua entisestään pienessä pääkopassasi ;)
 
vierailija
Äitiiiiiii, mä en osaa pestä mun pimppiä koska tää vessa ei ole mun omassa asunnossa. Äitiiiiiii.... apuaaa.
Se pesu paljon auta kun siteet on loppu.

Kummastakohan köyhä luopuu palasta leipää vai paketillisesta siteitä. Ainiin, siteet on vielä tuplasti kalliimpia..


Hyvää yötä<3 Mene äitin viekkuun sinäkin kun niin täällä häntä huuat :3
 
vierailija
Siis etkö tosiaankaan osaa rekisteröidä päähäsi ollenkaan mitä luet?

No.. antaa olla. Miehiä en kertaakaan mistään syyttänyt. Sitten kun saat sen lauseen kopioitua jossa niin sanon niin olen tyytyväinen :)

Ja missä sanoin ettei naisilla ole huume/peliongelmaa? Sanoin et son paljon vähäisempää ja todistettua.

Mutta koska selvästi olet trolli niin menen tästä nukkumaan. Älä jää liiaksi trollailemaan, ongelmasi voivat pahentua entisestään pienessä pääkopassasi ;)
Osaan, paremmin kuin sinä.
Sanoin että ARVAAN.... ymmärrätkö? Se on arvaus eikä väite jota väittäisit sinun sanoneen.
Laita linkki lähteeseen jossa on todistus siitä että naisilla on vähemmän huume,alkoholi ja peliongelmia ja siitä että ne kumuloituvat asunnottomuuteen. Ei taida löytyä, koska valehtelit.
Ei minulla ole mitään ongelmia... sinulla on, ainakin tuo valehtelusi.
 
vierailija
Se pesu paljon auta kun siteet on loppu.

Kummastakohan köyhä luopuu palasta leipää vai paketillisesta siteitä. Ainiin, siteet on vielä tuplasti kalliimpia..


Hyvää yötä<3 Mene äitin viekkuun sinäkin kun niin täällä häntä huuat :3
Miksi pitää luopua kummastakaan? Kummasta sinä luovut jalasta vai kädestä?
Jos sinulta on kahvi loppu niin ei paljon auta ennen kuin saat lisää kahvia.
Luuletko että siteiden loppu on joku maailman pahin katastrofi? Siteet loppuu joka päivä tuhansilta naisilta. Voi kauhee!!
 
vierailija
Osaan, paremmin kuin sinä.
Sanoin että ARVAAN.... ymmärrätkö? Se on arvaus eikä väite jota väittäisit sinun sanoneen.
Laita linkki lähteeseen jossa on todistus siitä että naisilla on vähemmän huume,alkoholi ja peliongelmia ja siitä että ne kumuloituvat asunnottomuuteen. Ei taida löytyä, koska valehtelit.
Ei minulla ole mitään ongelmia... sinulla on, ainakin tuo valehtelusi.
"– Naisen paikka huumemaailmassa on hyvin rankka. Vaikka sekahoitopaikat ovat pääsääntöisesti naisille turvallisia paikkoja, etenkin laitoshoidossa on riski, että nainen joutuu väärille teille vanhempien miesten seuraan, joilla on mahdollisuus tarjota huumeita ja saada maksu takaisin erilaisina palveluina."

"– Suoraan sanottuna häkellyttävää, että naisten osuus on näin korkea. On nähty muissakin palveluissa, että nuorten naisten osuus on kasvamaan päin. Tavallisesti jako menee niin, että huumeiden ongelmakäyttäjistä miehiä on noin 70 prosenttia ja naisia korkeintaan 30. Nyt naisia on tässä ryhmässä melkein puolet."


Mutta totta naisten päihteiden käyttö on lisääntynyt huimasti.
Muuten taas olin silti oikeassa

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/692366/Naiset+kayttavat+vahvoja+huumeita+aiempaa+enemman
 
vierailija
Miksi pitää luopua kummastakaan? Kummasta sinä luovut jalasta vai kädestä?
Jos sinulta on kahvi loppu niin ei paljon auta ennen kuin saat lisää kahvia.
Luuletko että siteiden loppu on joku maailman pahin katastrofi? Siteet loppuu joka päivä tuhansilta naisilta. Voi kauhee!!

Eihän tässä siitä oo kysymys ollut.

Kysyit miksi naisilla vaikeampaa. Ja minä vastasin :D

Onhan se vaikeampaa kun on menkat ja vie enemmän rahaa mitä KÖYHÄLLÄ kadulla ei ole. Ymmärrätkö vieläkään eroa että naisella menkat miehellä ei?

Nainen raiskataan helpommin miestä ei?

Ymmartaakonna? ei ei ummarra :D
 
vierailija
Eihän tässä siitä oo kysymys ollut.

Kysyit miksi naisilla vaikeampaa. Ja minä vastasin :D

Onhan se vaikeampaa kun on menkat ja vie enemmän rahaa mitä KÖYHÄLLÄ kadulla ei ole. Ymmärrätkö vieläkään eroa että naisella menkat miehellä ei?

Nainen raiskataan helpommin miestä ei?

Ymmartaakonna? ei ei ummarra :D
Eli menkkojen johdosta mielestäsi tämän asian suhteen pitäisi toimia miten? Onhan se ikävää jos perse vuotaa mutta ei se nyt mikään maailmanloppu ole. Niitä siteitä saa ihan aikuisten oikeasti keltä vaan kun pyytää.

Nainen raiskataan helpommin, mies taas joutuu helpommin väkivallan uhriksi.
ymmärrätkö?
 
vierailija
"– Naisen paikka huumemaailmassa on hyvin rankka. Vaikka sekahoitopaikat ovat pääsääntöisesti naisille turvallisia paikkoja, etenkin laitoshoidossa on riski, että nainen joutuu väärille teille vanhempien miesten seuraan, joilla on mahdollisuus tarjota huumeita ja saada maksu takaisin erilaisina palveluina."

"– Suoraan sanottuna häkellyttävää, että naisten osuus on näin korkea. On nähty muissakin palveluissa, että nuorten naisten osuus on kasvamaan päin. Tavallisesti jako menee niin, että huumeiden ongelmakäyttäjistä miehiä on noin 70 prosenttia ja naisia korkeintaan 30. Nyt naisia on tässä ryhmässä melkein puolet."


Mutta totta naisten päihteiden käyttö on lisääntynyt huimasti.
Muuten taas olin silti oikeassa

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/692366/Naiset+kayttavat+vahvoja+huumeita+aiempaa+enemman
Turun sanomat? Ei tuo ole mikään tilastollinen fakta.
Lisäksi tuossa sanotaan että naisista on huumeiden käyttäjiä melkein puolet joka vesittää sun väitteesi.
 
vierailija
Et sinä missään oikessa ollut. Ja miten niin TAAS, et ole ollut kertaakaan.
tuossa ei myöskään puhuttu kuukautisista yhtään mitään, eikä niistä syistä miksi nainen on asunnoton. siihenhän sinun piti niitä todisteita kaivaa.
 
vierailija
"– Naisen paikka huumemaailmassa on hyvin rankka. Vaikka sekahoitopaikat ovat pääsääntöisesti naisille turvallisia paikkoja, etenkin laitoshoidossa on riski, että nainen joutuu väärille teille vanhempien miesten seuraan, joilla on mahdollisuus tarjota huumeita ja saada maksu takaisin erilaisina palveluina."

"– Suoraan sanottuna häkellyttävää, että naisten osuus on näin korkea. On nähty muissakin palveluissa, että nuorten naisten osuus on kasvamaan päin. Tavallisesti jako menee niin, että huumeiden ongelmakäyttäjistä miehiä on noin 70 prosenttia ja naisia korkeintaan 30. Nyt naisia on tässä ryhmässä melkein puolet."


Mutta totta naisten päihteiden käyttö on lisääntynyt huimasti.
Muuten taas olin silti oikeassa

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/692366/Naiset+kayttavat+vahvoja+huumeita+aiempaa+enemman
Eihän tässä puhuta asunnottomuudesta yhtään mitään.
 
vierailija
"Laita linkki lähteeseen jossa on todistus siitä että naisilla on vähemmän huume,alkoholi ja peliongelmia ja siitä että ne kumuloituvat asunnottomuuteen."


No ei sanomilla väliä katso ketä asiaa on tutkinut.

Ja kädestä pitäe voin sinua vielä opastaa että huume ja alkoholiongelmat nimenomaan kulminoituvat hyvin usein kodittomuuteen kun lennetään ulos asunnoista.

Kaikenlisäksi olin oikeassa "melkein puolet" ei ole yhtäkuin puolet niinkuin sinä kuvittelet ;)

Naisilla on yhä tilastollisesti vähemmän päihe ja peliongelmia :)
 
vierailija
"Laita linkki lähteeseen jossa on todistus siitä että naisilla on vähemmän huume,alkoholi ja peliongelmia ja siitä että ne kumuloituvat asunnottomuuteen."


No ei sanomilla väliä katso ketä asiaa on tutkinut.

Ja kädestä pitäe voin sinua vielä opastaa että huume ja alkoholiongelmat nimenomaan kulminoituvat hyvin usein kodittomuuteen kun lennetään ulos asunnoista.

Kaikenlisäksi olin oikeassa "melkein puolet" ei ole yhtäkuin puolet niinkuin sinä kuvittelet ;)

Naisilla on yhä tilastollisesti vähemmän päihe ja peliongelmia :)
Sun piti esittää jotain todisteita. Tuossa ei puhuta yhtään mitään huumeidenkäytön kumuloitumisesta asunnottomuuteen.
Sen sijaan siinä kerrotaan naisten käyttävän nykyään huumeita miltei yhtä paljon kuin miehetkin vaikka sinä väitit täysin päinvastaista.

En minä ole kuvitellut mitään "yhtäkuin puolet" missään kohtaa, ethän sinä edes voi tietää mitä minä kuvittelen.

Missä se tilasto on niistä päihde ja peliongelmista? Pitäähän sellainen jossain olla kun kerran sitä mainostat?
Tiedätkö sinä edes mitä tilasto tarkoittaa? Jotenkin tuntuu että et ole tainnut lukea tilastotiedettä yliopistossa?
 

Yhteistyössä