27.1.2007(la) palstatapaaminen, ilman lapsia ;)

Mom
santa fe:hen ei voi tehdä pöytävarausta ja se on lauantai-iltaisin tohon aikaan tupaten täynnä... kovin isolla porukalla tuskin mahdutte samaan pöytään. ihan vaan vinkiksi. kantsii mennä viiden maissa mieluummin.
 
vetskari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 10:24 mom kirjoitti:
santa fe:hen ei voi tehdä pöytävarausta ja se on lauantai-iltaisin tohon aikaan tupaten täynnä... kovin isolla porukalla tuskin mahdutte samaan pöytään. ihan vaan vinkiksi. kantsii mennä viiden maissa mieluummin.
Pöytävarauksen voi tehdä!! Kysytty on :)
 
No eipä tähän tapaamiseen taida kovin moni olla lähdössäkään... Tällä menolla ei enää oikeen itseäänkään höntsitä...
Mä voisin hyvin mielelläni luovuttaa jollekkin muulle tän pöytävarauksen teonkin jos jollain muulla vaikka kestäis paremmin hermot tätä juttua...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2007 klo 18:16 Sleepyhead kirjoitti:
No eipä tähän tapaamiseen taida kovin moni olla lähdössäkään... Tällä menolla ei enää oikeen itseäänkään höntsitä...
Mä voisin hyvin mielelläni luovuttaa jollekkin muulle tän pöytävarauksen teonkin jos jollain muulla vaikka kestäis paremmin hermot tätä juttua...
No höh mä oon kyl tulossa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2007 klo 21:35 Huopatossu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2007 klo 18:16 Sleepyhead kirjoitti:
No eipä tähän tapaamiseen taida kovin moni olla lähdössäkään... Tällä menolla ei enää oikeen itseäänkään höntsitä...
Mä voisin hyvin mielelläni luovuttaa jollekkin muulle tän pöytävarauksen teonkin jos jollain muulla vaikka kestäis paremmin hermot tätä juttua...
No höh mä oon kyl tulossa

Varaatko sä sen pöydän sitten jos sä saisit paremmin selvyyttä siihen, että kuinka moni on lähdössä? Pinkistäkään ei oo enää kuulunut mitään...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 13:15 Sleepyhead kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2007 klo 21:35 Huopatossu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2007 klo 18:16 Sleepyhead kirjoitti:
No eipä tähän tapaamiseen taida kovin moni olla lähdössäkään... Tällä menolla ei enää oikeen itseäänkään höntsitä...
Mä voisin hyvin mielelläni luovuttaa jollekkin muulle tän pöytävarauksen teonkin jos jollain muulla vaikka kestäis paremmin hermot tätä juttua...
No höh mä oon kyl tulossa

Varaatko sä sen pöydän sitten jos sä saisit paremmin selvyyttä siihen, että kuinka moni on lähdössä? Pinkistäkään ei oo enää kuulunut mitään...
Tehtäiskö näin että ne jotka lähtevät ilmoittautuvat vaikka 15 päivään menessä ja sitten katotaan sitä varausta.Lähdetään vaikka kahdestaan jos muita ei ilmaannu :D mä buukkasin jo hoitajan pojalle
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 14:30 Huopatossu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 13:15 Sleepyhead kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2007 klo 21:35 Huopatossu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2007 klo 18:16 Sleepyhead kirjoitti:
No eipä tähän tapaamiseen taida kovin moni olla lähdössäkään... Tällä menolla ei enää oikeen itseäänkään höntsitä...
Mä voisin hyvin mielelläni luovuttaa jollekkin muulle tän pöytävarauksen teonkin jos jollain muulla vaikka kestäis paremmin hermot tätä juttua...
No höh mä oon kyl tulossa

Varaatko sä sen pöydän sitten jos sä saisit paremmin selvyyttä siihen, että kuinka moni on lähdössä? Pinkistäkään ei oo enää kuulunut mitään...
Tehtäiskö näin että ne jotka lähtevät ilmoittautuvat vaikka 15 päivään menessä ja sitten katotaan sitä varausta.Lähdetään vaikka kahdestaan jos muita ei ilmaannu :D mä buukkasin jo hoitajan pojalle
:D
 
no niin, nyt tehään näin; mulle yynä ilmoittautumiset 15. päivään mennessä. otan ja varaan pöydän santa fe:stä 27.01.07 klo. 19 hujakoille. :attn: :attn:

mut se 15. pvä on takaraja, että tiedän kuinka monelle pöydän varaan!! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2007 klo 13:49 Pinki kirjoitti:
no niin, nyt tehään näin; mulle yynä ilmoittautumiset 15. päivään mennessä. otan ja varaan pöydän santa fe:stä 27.01.07 klo. 19 hujakoille. :attn: :attn:

mut se 15. pvä on takaraja, että tiedän kuinka monelle pöydän varaan!! =)
mä en tulekkaan, tuli vähän muita suunnitelmia =)
 
Epäröin vielä tuloani. Kun sain kutsun kaverini kihlajaisjuhlaan, joka osuu ihan samaan päivään kuin tää palstatapaaminen. :/

Katsotaan, jos tulisin moikkailemaan papereitten ja kynän kanssa, jos mulle tulis tylsää kihl.juhlissa. :$

Pitäkää vaan hauskaa...pidän myös kans hauskaa joko telepatialla teidän kanssa tai olla paikan päällä teidän kanssa... =)
 
elikkäs, santa fessä oli täyttä just sille illalle :(
varasin siis MammaMariasta pöydän 27.01.07 klo.18.30

meitä on lähdössä;
Sleepyhead
Huopatossu
Effica
Taare
Bambiino
Emppuliini (ainakin irc-galleriassa tällä nikillä) :)
Dakotan emo

ja minä =) <br><br>
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 22:18 Sleepyhead kirjoitti:
mamma maria ei oo kyllä oikeen mun paikka... Pitää miettiä tätä juttua uusiks.... Ja tietty udella taareltakin, että mitä se meinaa...
Santa Fe ois ollut kiva mesta, texmex painotteinen ja tunnelmallinen, ainakin mitä muissaketjun rafloissa käynyt.. Millanen tämä mamma maria on kun sitä ei voi ajatellakkaan? Oiskos ollut sit vaihtoehtoisesti muuta tarjolla? Mulle nyt on ihan sama kunhan saa juoda, syödä, tupakoida :whistle: jne
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 22:40 DakotanEmo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 22:18 Sleepyhead kirjoitti:
mamma maria ei oo kyllä oikeen mun paikka... Pitää miettiä tätä juttua uusiks.... Ja tietty udella taareltakin, että mitä se meinaa...
Santa Fe ois ollut kiva mesta, texmex painotteinen ja tunnelmallinen, ainakin mitä muissaketjun rafloissa käynyt.. Millanen tämä mamma maria on kun sitä ei voi ajatellakkaan? Oiskos ollut sit vaihtoehtoisesti muuta tarjolla? Mulle nyt on ihan sama kunhan saa juoda, syödä, tupakoida :whistle: jne
ossaisko joku muu vastata :attn: :)
 

Yhteistyössä