27.1.2007(la) palstatapaaminen, ilman lapsia ;)

DakotanEmo
Pittääkö semmoisetkin sopia etukäteen? Baariin lähtemistä meinaan? Pinkiltä saan kyydin paikkaan jonne olen sitten menossa yöksi, en halua jättää taksin varaan jos myöhästyn yö bussista riihelään
 
:( no mä olen pahoillani,et santa fessä ei ollut tilaa, ja varasin pöydän lähimmästä ravintolasta... mut eihä sinne oo pakko tulla, jos noin tiukkaa tekee.

on ollut vähä muutakin miettimistä tässä, en oo kerinnyt koneelle, niinkö normaalisti...<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 22:42 Pinki kirjoitti:
:( no mä olen pahoillani,et santa fessä ei ollut tilaa, ja varasin pöydän lähimmästä ravintolasta... mut eihä sinne oo pakko tulla, jos noin tiukkaa tekee.

on ollut vähä muutakin miettimistä tässä, en oo kerinnyt koneelle, niinkö normaalisti...
MammaMaria sopii ihan hyvin =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 22:46 Huopatossu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 22:42 Pinki kirjoitti:
:( no mä olen pahoillani,et santa fessä ei ollut tilaa, ja varasin pöydän lähimmästä ravintolasta... mut eihä sinne oo pakko tulla, jos noin tiukkaa tekee.

on ollut vähä muutakin miettimistä tässä, en oo kerinnyt koneelle, niinkö normaalisti...
MammaMaria sopii ihan hyvin =)
hienoo :D ja treffaaminen santa fen edessä klo.18 niinkö alunperin sovittiin =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 22:42 Pinki kirjoitti:
:( no mä olen pahoillani,et santa fessä ei ollut tilaa, ja varasin pöydän lähimmästä ravintolasta... mut eihä sinne oo pakko tulla, jos noin tiukkaa tekee.

on ollut vähä muutakin miettimistä tässä, en oo kerinnyt koneelle, niinkö normaalisti...

No en nyt ehkä ihan tota tarkoittanut... :hug:

mutta mä oon ennenkaikkea lähdössä viihteelle ja jos kaikki lähtee himaan tyyliin ysiltä niin mitä on MISSÄÄN baarissa silloin ja tätä Lahti-Hollola väliä on aika turha enää siinä vaiheessa ravata.... Ymmärrät varmaan...?!
 
Tulossa ollaan ja iloisella mielellä! :D

Nähdäänkö siis Santtiksen vai Mamman edessä ja kuudeltako? :wave:

Baariin en ole lähdössä, mutta ruuan kanssa kyllä olusen tai siiderin huitaisen... :LOL:

T:pirre 34v,
ja kotijoukot Veeti 5v, Peppi 3v ja Remi 2kk ja lastenhoitaja 32v :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 22:52 Sleepyhead kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 22:42 Pinki kirjoitti:
:( no mä olen pahoillani,et santa fessä ei ollut tilaa, ja varasin pöydän lähimmästä ravintolasta... mut eihä sinne oo pakko tulla, jos noin tiukkaa tekee.

on ollut vähä muutakin miettimistä tässä, en oo kerinnyt koneelle, niinkö normaalisti...

No en nyt ehkä ihan tota tarkoittanut... :hug:

mutta mä oon ennenkaikkea lähdössä viihteelle ja jos kaikki lähtee himaan tyyliin ysiltä niin mitä on MISSÄÄN baarissa silloin ja tätä Lahti-Hollola väliä on aika turha enää siinä vaiheessa ravata.... Ymmärrät varmaan...?!
jep, nyt ainakin jymmärrän! =) :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2007 klo 09:41 EFFICA kirjoitti:
Tulossa ollaan ja iloisella mielellä! :D

Nähdäänkö siis Santtiksen vai Mamman edessä ja kuudeltako? :wave:

Baariin en ole lähdössä, mutta ruuan kanssa kyllä olusen tai siiderin huitaisen... :LOL:

T:pirre 34v,
ja kotijoukot Veeti 5v, Peppi 3v ja Remi 2kk ja lastenhoitaja 32v :kieh:
pietään kiinni siitä santiksen edessä tapaamisesta klo. 18 =)
 
Varmistin Taarelta, että onko tulossa ja ei kuulemma ole.
Meillä on muksut vähän olleet kipeenä, mutta jos lauantaihin mennessä ovat jo OK, niin mä taidan ilmestyä paikalle... Riippuu ihan noiden muksujen voinnista...
 
Häh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 10:57 Sleepyhead kirjoitti:
Varmistin Taarelta, että onko tulossa ja ei kuulemma ole.
Meillä on muksut vähän olleet kipeenä, mutta jos lauantaihin mennessä ovat jo OK, niin mä taidan ilmestyä paikalle... Riippuu ihan noiden muksujen voinnista...
Eikös se osaa itte puhua ja ilmottaa?
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 16:19 Pinki kirjoitti:
olis siis kaksi paikkaa vapaana!! tulekeehan nyt joku :D :attn:
Mä voisin tulla =) Santa Fessä on tosi surkea valikoima kasvisruokaa, mutta Mamma Miassa näytti olevan vaikka mitä :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 19:12 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 16:19 Pinki kirjoitti:
olis siis kaksi paikkaa vapaana!! tulekeehan nyt joku :D :attn:
Mä voisin tulla =) Santa Fessä on tosi surkea valikoima kasvisruokaa, mutta Mamma Miassa näytti olevan vaikka mitä :p

No niin! Hyvä juttu! Tänne siis! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 19:12 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 16:19 Pinki kirjoitti:
olis siis kaksi paikkaa vapaana!! tulekeehan nyt joku :D :attn:
Mä voisin tulla =) Santa Fessä on tosi surkea valikoima kasvisruokaa, mutta Mamma Miassa näytti olevan vaikka mitä :p
tervetuloa mukaan!! :D :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 02:46 EFFICA kirjoitti:
Voi perkuleen perkule! \|O

Yrjö lentää! :eek:

Lapset mahataudissa, joten joudun valitettavasti jättämään kemut väliin... :/

Kesällä sitten terassille tuulee!!!!!!!!!!!!!! :wave:

T:pirre :'(
no voihan :( pikaista paranemista! :hug:
 
hmm... mitenköhän mä tän nyt oikein teen... kun pipana pääsis la ja su päiviksi kotio lomalle osastolta. ja la-iltana pitäs olla osastolla takas klo. 19 :/

jos mä saan sovittua et 'palautan' tytön klo.19.30 niin jos van juon kahvit teidän seurana siellä MammaMariassa? :ashamed:
 
mulla kävi mieles että jos vaikka siirettäs tapaamista kun kaikilla näytää olevan sairauksia ja muita juttuja ....kannatetaanko ?? oliskos vaikka ensikuun lopulla maholista ?( jos Jasminkin ehtis sairastaa rokon siihen mennes)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 22:07 Bambiino kirjoitti:
mulla kävi mieles että jos vaikka siirettäs tapaamista kun kaikilla näytää olevan sairauksia ja muita juttuja ....kannatetaanko ?? oliskos vaikka ensikuun lopulla maholista ?( jos Jasminkin ehtis sairastaa rokon siihen mennes)
Ei kai se siirtäminen mitään hyödytä...ei ne nuhat ja muut taudit mihinkään katoa!Tuo lapsenvahdin saaminen kun ei ole aina helppoa joten mä ainakin olen huomenna tulossa :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 22:42 Huopatossu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 22:07 Bambiino kirjoitti:
mulla kävi mieles että jos vaikka siirettäs tapaamista kun kaikilla näytää olevan sairauksia ja muita juttuja ....kannatetaanko ?? oliskos vaikka ensikuun lopulla maholista ?( jos Jasminkin ehtis sairastaa rokon siihen mennes)
Ei kai se siirtäminen mitään hyödytä...ei ne nuhat ja muut taudit mihinkään katoa!Tuo lapsenvahdin saaminen kun ei ole aina helppoa joten mä ainakin olen huomenna tulossa :)

No tuleekos sinne enää ketään muuta, kuin sää ja kai sit mää?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 23:04 Sleepyhead kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 22:42 Huopatossu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 22:07 Bambiino kirjoitti:
mulla kävi mieles että jos vaikka siirettäs tapaamista kun kaikilla näytää olevan sairauksia ja muita juttuja ....kannatetaanko ?? oliskos vaikka ensikuun lopulla maholista ?( jos Jasminkin ehtis sairastaa rokon siihen mennes)
Ei kai se siirtäminen mitään hyödytä...ei ne nuhat ja muut taudit mihinkään katoa!Tuo lapsenvahdin saaminen kun ei ole aina helppoa joten mä ainakin olen huomenna tulossa :)

No tuleekos sinne enää ketään muuta, kuin sää ja kai sit mää?
No toivottavasti!Luin sivuja taakse päin ja aina on tapaaminen peruttu.Hitto soikoon mä lähen sit vaikka yksin
 

Yhteistyössä