27.1.2007(la) palstatapaaminen, ilman lapsia ;)

pinki pikaseen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 23:37 Sleepyhead kirjoitti:
pohdin vaan, että jos sinne ei tuu muita kuin sinä ja sun kaveri niin mitä ihmettä mä siellä enää teen? Pyöritän kolmatta pyörää?
älä nyt... onhan keittiskin tulossa =) ja emppuliini ja mä tosiaan en kerkii kauaa olemaan :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 00:13 pinki pikaseen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 23:37 Sleepyhead kirjoitti:
pohdin vaan, että jos sinne ei tuu muita kuin sinä ja sun kaveri niin mitä ihmettä mä siellä enää teen? Pyöritän kolmatta pyörää?
älä nyt... onhan keittiskin tulossa =) ja emppuliini ja mä tosiaan en kerkii kauaa olemaan :(
juuh... eli syömään vaan! :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 00:14 Sleepyhead kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 00:13 pinki pikaseen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 23:37 Sleepyhead kirjoitti:
pohdin vaan, että jos sinne ei tuu muita kuin sinä ja sun kaveri niin mitä ihmettä mä siellä enää teen? Pyöritän kolmatta pyörää?
älä nyt... onhan keittiskin tulossa =) ja emppuliini ja mä tosiaan en kerkii kauaa olemaan :(
juuh... eli syömään vaan! :saint:
niin =)
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 13:29 Sleepyhead kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 13:12 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 09:30 huopatossu kirjoitti:
Huomenta vaan.Tapaaminen on sittenkin voimassa :)
No hyvä =) Tavataan siis Santa Fen edessä klo 18 vai missä?

Joo eikös se Santa fe:n edessä oo ihan hyvä. :)
Siellä sitten =)
 
Keittiönoita
Missäs se herrasväki sitten olikaan :/ ? 20 minuuttia tsombailin Santa Fen kummankin sisäänkäynnin väliä, mutta eipä näkynyt ketään. Noh...ei ollut hukkareissu...nälkäisenä lampsin Aikatalon Mezeen, jossa oli sekä hyvä palvelu että erinomainen ruoka :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 20:09 Keittiönoita kirjoitti:
Missäs se herrasväki sitten olikaan :/ ? 20 minuuttia tsombailin Santa Fen kummankin sisäänkäynnin väliä, mutta eipä näkynyt ketään. Noh...ei ollut hukkareissu...nälkäisenä lampsin Aikatalon Mezeen, jossa oli sekä hyvä palvelu että erinomainen ruoka :p
mekin seisottiin sleepyn ja ronttosen kanssa santa fen edessä ainakin sen puol tuntia! :eek: olimme santan edessä 17.55-18.30 asti sitten käytiin mammamariassa kattomassa josko siellä joku...vaan ei :/ <br><br>
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 21:08 Pinki kirjoitti:
mekin seisottiin sleepyn ja ronttosen kanssa santa fen edessä ainakin sen puol tuntia! :eek: olimme santan edessä 17.55-18.30 asti sitten käytiin mammamariassa kattomassa josko siellä joku...vaan ei :/
Mä olin siellä 17.55-18.20 :/ Soitin junnulle ja pyysin googlettamaan Mamma Mian osoitteen...no kerpeles...Mamma Mariahan se oli...ilmankos junnu ei löytänyt. Rähmä :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 21:41 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 21:08 Pinki kirjoitti:
mekin seisottiin sleepyn ja ronttosen kanssa santa fen edessä ainakin sen puol tuntia! :eek: olimme santan edessä 17.55-18.30 asti sitten käytiin mammamariassa kattomassa josko siellä joku...vaan ei :/
Mä olin siellä 17.55-18.20 :/ Soitin junnulle ja pyysin googlettamaan Mamma Mian osoitteen...no kerpeles...Mamma Mariahan se oli...ilmankos junnu ei löytänyt. Rähmä :(
älä muuta sano. rähmä...ollaan sitte menty ilmeisesti ristiin? se vielä on siinä ihan lähellä, sen parkkialueen toisessa päässä. et minuu keljuttaa.....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 08:00 Perskutarallaa kirjoitti:
hmmm...

Oiskohan selitys että Keittiönoita on ollut Helsingissä ja te muut Lahdessa??? :whistle:

Tuosta otsikosta kun ei ees nää mikä kaupunki on kyseessä, jos tullut pieni väärinkäsitys?! :D

Noup... Kyllä kaikki oltiin Lahdessa.


Ja en kyllä tajua, että miten ollaan voitu mennä niin ristiin keittiksen kanssa, kun me tosiaan yli puol tuntia varpaat jäässä santa fen edessä seistiin ja senkin jälkeen sieltä mammamariasta käytiin vilkuilemassa, että onko santtiksen eteen tullut ketään....
Mä soittelin Dakotallekkin, että onko sillä keittiksen puhelinnumeroa, että vois soittaa.... Hyvin joo onnistui tapaaminen! :kieh:
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 08:00 Perskutarallaa kirjoitti:
hmmm...

Oiskohan selitys että Keittiönoita on ollut Helsingissä ja te muut Lahdessa??? :whistle:

Tuosta otsikosta kun ei ees nää mikä kaupunki on kyseessä, jos tullut pieni väärinkäsitys?! :D
Erittäin hyvä selitys :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: No ilmankos ketään muuta ei näkynyt :LOL: :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 12:16 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 08:00 Perskutarallaa kirjoitti:
hmmm...

Oiskohan selitys että Keittiönoita on ollut Helsingissä ja te muut Lahdessa??? :whistle:

Tuosta otsikosta kun ei ees nää mikä kaupunki on kyseessä, jos tullut pieni väärinkäsitys?! :D
Erittäin hyvä selitys :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: No ilmankos ketään muuta ei näkynyt :LOL: :LOL: :LOL:

Oikeesti? Olitko sä Helsingissä?!!!?????
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 12:48 Sleepyhead kirjoitti:
Oikeesti? Olitko sä Helsingissä?!!!?????
Oikeesti oikeesti :LOL: :LOL: Pitäs vissiin opetella lukemaan, mihin on lupautunut lähtemään :D Mutta Santa Fe ja Dakotan nikki ketjussa enkä mä edes ajatellut, että olisi kyse muusta kuin Helsingistä :whistle: :whistle: Noh, tulipahan testattua yksi uusi ravintola Helsingissä :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 13:11 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 12:48 Sleepyhead kirjoitti:
Oikeesti? Olitko sä Helsingissä?!!!?????
Oikeesti oikeesti :LOL: :LOL: Pitäs vissiin opetella lukemaan, mihin on lupautunut lähtemään :D Mutta Santa Fe ja Dakotan nikki ketjussa enkä mä edes ajatellut, että olisi kyse muusta kuin Helsingistä :whistle: :whistle: Noh, tulipahan testattua yksi uusi ravintola Helsingissä :p
:LOL: ja mä, kun eilen vielä niin harmittelin sitä, että sä olet tullut Lahteen asti ja ihan turhaan....
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 13:38 Sleepyhead kirjoitti:
:LOL: ja mä, kun eilen vielä niin harmittelin sitä, että sä olet tullut Lahteen asti ja ihan turhaan....
Onneksi en sentään :D Jos mä olisin Lahteen asti lähtenyt, olisin ottanut selville ensin jonkun muun tulijan kännynumeron...enhän mä olisi Lahdessa osannut yksin liikkuakaan B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 13:46 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 13:38 Sleepyhead kirjoitti:
:LOL: ja mä, kun eilen vielä niin harmittelin sitä, että sä olet tullut Lahteen asti ja ihan turhaan....
Onneksi en sentään :D Jos mä olisin Lahteen asti lähtenyt, olisin ottanut selville ensin jonkun muun tulijan kännynumeron...enhän mä olisi Lahdessa osannut yksin liikkuakaan B)

Niinpä... sitä me ihmeteltiinkin, että kun ei tullut tajuttua vaihdettua puhelinnumeroa.... sit koitettiin miettiä että millä se saataisiin selville...
Toki kyllä mulla löi tyhjää siinä vaiheessa, kun kirjoitit, että ravasit santtiksen kummankin sisäänkäynnin väliä, kun ei täällä ole kuin yksi sisäänkäynti! :D


No mutta muutenkin tapaaminen oli aika iso pettymys...
Ei näkynyt Huopatossuakaan, eikä Emppuliinaa ja se Huopatossun kaveri?? Siellä me Pinkin kanssa venattiin turhaan ja nolona jouduttiin sanomaan että ei me tarvitakkaan tätä pöytävarausta (joka oli kahdeksalle varattu) kun ei kukaan tullutkaan...
Päädyttiin sitten shellille kahville... Käy se niinkin. :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 13:11 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 12:48 Sleepyhead kirjoitti:
Oikeesti? Olitko sä Helsingissä?!!!?????
Oikeesti oikeesti :LOL: :LOL: Pitäs vissiin opetella lukemaan, mihin on lupautunut lähtemään :D Mutta Santa Fe ja Dakotan nikki ketjussa enkä mä edes ajatellut, että olisi kyse muusta kuin Helsingistä :whistle: :whistle: Noh, tulipahan testattua yksi uusi ravintola Helsingissä :p
eikä! :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä